Stránka 1 z 1
taborak v mithaliru
Napsal: 10. 9. 2006 23.20
od Imrahil
sel by udelat v mithaliru taborak, na kterym jde opect maso (v miste stavajiciho kempu u lavicek)? kdyz se tam sejde banda lidi a lumpin dovali soudek piva tak se obcas hodi nakou flakotu masa opect.
Napsal: 11. 9. 2006 7.47
od Lump
to jo
ale koukal sem na ty nový druhy žráska, třeba buřt nebo klobása...to je parádní, takej buřt mi tu fakt chyběl

Napsal: 11. 9. 2006 7.59
od photter
jestli se nepletu, vaření na každým ohni bude součástí craftu
Napsal: 14. 10. 2006 20.22
od Ikkie
Nešlo by na každou kládu u Dvou smrků dát víc jak jedno místo k sezení? myslím, že zrovna tomuto místu by to prospělo, schází se tu spousta lidí, na jednu kládu se vejde víc jak jedna postava a ostatní pak musí kvůli systému sedět rozházení všude kolem.
Napsal: 14. 10. 2006 20.33
od labir
Šlo ale znamená to 8 placeablů navíc z toho 4 aktivní navíc. V téhle lokaci to už bude dost znát.
Napsal: 14. 10. 2006 20.35
od Ikkie
no mě zarazilo, že třeba v téhle lokaci na lavičkách u studny je těch sedacích míst víc, přestože tam skoro nikdo nesedává. Tak třeba by to šlo prohodit?
Napsal: 14. 10. 2006 21.27
od photter
jo, to je dobrej nápad a pokud možno blízko u sebe, ať se zvrhlý elfky můžou pořádně tulit

Napsal: 15. 10. 2006 21.42
od Jezura
Ikkie píše:no mě zarazilo, že třeba v téhle lokaci na lavičkách u studny je těch sedacích míst víc, přestože tam skoro nikdo nesedává. Tak třeba by to šlo prohodit?
V tomhle případě bych byl proti. Styl hraní "rodina u ohníčku" mě irituje. Jen ať je na jiných místech klidně lepší prostor k sezení. Je nelogické, že si postavy nejdou sednout třeba za deště do hospody, ale holt už to tak vypadá. A pokud opravdu někomu vadí, že je tam málo místa k sezení, řešte to IC.
Napsal: 15. 10. 2006 22.38
od Drog
Souhlasím s Ježurou... Takhle se ta hra mnění v neustále posedávaní u dvou smrku.Hráč se prostě připojí dojde ke dvoum smrkum a tam čeká než na někoho narazí ve dne v noci za deště i za sluníčka. :)
Napsal: 16. 10. 2006 7.13
od Ikkie
Jezura píše:pokud opravdu někomu vadí, že je tam málo místa k sezení, řešte to IC.
Ten návrh jsem napsal na fórum ne proto, že bych nebyl schopen řešit věci IC. Napsal jsem to proto, že si myslím, že tohle je spíše problém technického/systémového rázu (omezení z hlediska absence více sedacích useable prvků na té kládě).
Jezura píše:Je nelogické, že si postavy nejdou sednout třeba za deště do hospody, ale holt už to tak vypadá.
Co si budeme vykládat, frekvence střídání deště / sucha je opravdu vysoká. Kdyby postavy měly pokaždé, co začne pršet, odejít do hospody, tam počkat až přestane, pak jít zase zpátky, tak celou dobu nedělají nic jiného.
btw. už jsem byl MNOHOKRÁT svědkem toho, že se od Dvou smrků šly postavy před deštěm schovat do hospody/pod střechu.
Jezura píše:Takhle se ta hra mnění v neustále posedávaní u dvou smrku.Hráč se prostě připojí dojde ke dvoum smrkum a tam čeká než na někoho narazí ve dne v noci za deště i za sluníčka. :)
No ano, to záleží na charakteru hráče nebo jeho postavy. Ale o co jde? Není snad to tábořiště místo právě pro tento účel? Aby se tam scházely různé postavy odpočinout si, ohřát se nebo jen najít společnost?
Napsal: 16. 10. 2006 10.28
od labir
Nevidím problém s tím že by se postavy scházely u ohně v tábořišti nebo kdekoliv jinde. Od toho to tam je - jako místo srazů. Navíc ne všechny postavy jsou bojového rázu, máme i postavy nebojové, které nebojovou činností tráví 95% času, máme postavy co nebojovou činností tráví 70%, 50%, 20% času... A tábořiště je jedním z přirozených míst kde lze potkat další postavy a tím si znásobit požitek ze hry.
Počasí je v tomto případě irelevantní, na Desce se střídá rychle, srážky jsou vydatné (způsobeno topologií sféry, navíc to napájí bohaté vodní toky) a denní či noční doba nemá na aktivitu postav vliv - jsme na perzistentním světě, kdyby měly postavy v noci spát tak by si dost hráčů ani nezahrálo (reakce na Droga).
Ty sedací místa tam výhledově až bude zapracovaný CEP 2.0 asi přidám.
Napsal: 24. 10. 2006 7.12
od Gran
Pojďte se ohřát do hospy, smradi =P .))