taborak v mithaliru
Moderátor: Dungeon Master
taborak v mithaliru
sel by udelat v mithaliru taborak, na kterym jde opect maso (v miste stavajiciho kempu u lavicek)? kdyz se tam sejde banda lidi a lumpin dovali soudek piva tak se obcas hodi nakou flakotu masa opect.
V tomhle případě bych byl proti. Styl hraní "rodina u ohníčku" mě irituje. Jen ať je na jiných místech klidně lepší prostor k sezení. Je nelogické, že si postavy nejdou sednout třeba za deště do hospody, ale holt už to tak vypadá. A pokud opravdu někomu vadí, že je tam málo místa k sezení, řešte to IC.Ikkie píše:no mě zarazilo, že třeba v téhle lokaci na lavičkách u studny je těch sedacích míst víc, přestože tam skoro nikdo nesedává. Tak třeba by to šlo prohodit?
Ten návrh jsem napsal na fórum ne proto, že bych nebyl schopen řešit věci IC. Napsal jsem to proto, že si myslím, že tohle je spíše problém technického/systémového rázu (omezení z hlediska absence více sedacích useable prvků na té kládě).Jezura píše:pokud opravdu někomu vadí, že je tam málo místa k sezení, řešte to IC.
Co si budeme vykládat, frekvence střídání deště / sucha je opravdu vysoká. Kdyby postavy měly pokaždé, co začne pršet, odejít do hospody, tam počkat až přestane, pak jít zase zpátky, tak celou dobu nedělají nic jiného.Jezura píše:Je nelogické, že si postavy nejdou sednout třeba za deště do hospody, ale holt už to tak vypadá.
btw. už jsem byl MNOHOKRÁT svědkem toho, že se od Dvou smrků šly postavy před deštěm schovat do hospody/pod střechu.
No ano, to záleží na charakteru hráče nebo jeho postavy. Ale o co jde? Není snad to tábořiště místo právě pro tento účel? Aby se tam scházely různé postavy odpočinout si, ohřát se nebo jen najít společnost?Jezura píše:Takhle se ta hra mnění v neustále posedávaní u dvou smrku.Hráč se prostě připojí dojde ke dvoum smrkum a tam čeká než na někoho narazí ve dne v noci za deště i za sluníčka. :)
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Nevidím problém s tím že by se postavy scházely u ohně v tábořišti nebo kdekoliv jinde. Od toho to tam je - jako místo srazů. Navíc ne všechny postavy jsou bojového rázu, máme i postavy nebojové, které nebojovou činností tráví 95% času, máme postavy co nebojovou činností tráví 70%, 50%, 20% času... A tábořiště je jedním z přirozených míst kde lze potkat další postavy a tím si znásobit požitek ze hry.
Počasí je v tomto případě irelevantní, na Desce se střídá rychle, srážky jsou vydatné (způsobeno topologií sféry, navíc to napájí bohaté vodní toky) a denní či noční doba nemá na aktivitu postav vliv - jsme na perzistentním světě, kdyby měly postavy v noci spát tak by si dost hráčů ani nezahrálo (reakce na Droga).
Ty sedací místa tam výhledově až bude zapracovaný CEP 2.0 asi přidám.
Počasí je v tomto případě irelevantní, na Desce se střídá rychle, srážky jsou vydatné (způsobeno topologií sféry, navíc to napájí bohaté vodní toky) a denní či noční doba nemá na aktivitu postav vliv - jsme na perzistentním světě, kdyby měly postavy v noci spát tak by si dost hráčů ani nezahrálo (reakce na Droga).
Ty sedací místa tam výhledově až bude zapracovaný CEP 2.0 asi přidám.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.