Stránka 1 z 1
Obtiznost vs. nemoznost
Napsal: 8. 12. 2006 14.23
od Lord Xeen
Mel bych takovou mensi pripominku
Moc se mi nelibi, ze po rozsireni nepujdou nektera kouzla sesilat ze svitku. Pokud jsou moc silna, jde to prece resit jinak, nez hned absolutnim zakazem, napriklad zvysenim ceny, zvysenim DC pro hod na UMD...
A nejde jen o svitky, treba vsichni medvedi maji imunitu na knockdown. Pokud je zamerem WB, aby medveda zadny PC nesrazil, staci mu zvednout treba o 30 disciplinu a ne mu hned davat imunitu. Takhle kdyz by na medveda priletel prastary drak, tak by ho take nesrazil, coz nema IMHO moc logiku
Naproti tomu treba u hadu je imunita v poradku, ti srazit nejdou, protoze se po zemi uz vali...

Napsal: 8. 12. 2006 14.41
od labir
Některé věci jsou schválně nemožné a ne jen obtížné. Pokud se nastaví jakkoliv obtížně vždy se vyskytne build co to překoná - v postatě je to jen nabádání k tomu aby hráči měli buildy aby tohle překonali. Takže medvědi nepůjdou srazit a některá kouzla nepůjde přečíst ze svitku.
Záměr je ten aby to nešlo NIKDY. Aby zloděj s jak chce vysokým UMD (a UMD 50+ na 10. levelu není problém) prostě nepřečetl jen tak kouzlo 9. okruhu co se mág učí 17 levelů. Moc těch kouzel takhle ošetřených není, ale co jsou je ku prospěchu hry. Jedná se například o všechny Bigbyovky, Isaakovky, Proměny, Banshee, Bránu, Démonizaci, Povznesení, Sférální bránu, Proměnu do licha atd...
Napsal: 8. 12. 2006 15.21
od OneHeart
labir píše:UMD 50+ na 10. levelu není problém
huh, ,tak s tim si dovolim nesouhlasit,páč zloděje na (skoro) 10.lvl mám...
Napsal: 8. 12. 2006 15.35
od kashe
Navíc k tomu nesražení..když mu zvedneš výcvik, tak se bude vztahovat i na ostatní veci jako je cílenej zasah atp. a to logiku taky nemá.
K těm svitků...chápu že nechceš aby na EQ zlodej suploval mága, a u některých kouzel ktery si vypsal ( cejchování třeba ) to i chápu.
Zase proč by schopnej zloděj, kterej ty body taky necpe do UMD zadara, nemoh s obtížema vyvolat démony atp ? navic píšeš že je tam souboj vůle ..alespon u vetšiny vyvolaní by to naopak mohlo byt pro zlodeje docela
"zábavné"

Napsal: 8. 12. 2006 15.57
od photter
zloděj lvl 10 může mít UMD maximálně 25 (13 skillpointů u classskillu, +3 skill focus, + 5 za CHA 20, +2 za věci CHA+, a +2 pokud mu padne dobře orel)
pochybuju, že by někdo takovýho zloděje hrál, realita bude někde kolem 17ti nebo 18ti
prostě se smiřte s tím, že sou prskavky a postavy druhý ligy, pokud nechcete hrát druhou ligu, založte si prskavku
Napsal: 8. 12. 2006 17.20
od labir
Pokud vím tak zmenožněno sesílání ze svitků je jen a pouze u vybraných kouzel a to zejména u okruhů 8-9. Třeba to démonické vyvolávání kterým se tu oháníte to má jen na 4. třídě (tj. 9 okruh).
A ad nadržévání mágům -
už toho mám tak akorát dost. To že zloději dostanou hafo nových pastí jenž jsem avizoval už dávno včetně sady dispell pastí z nichž ta nejsilnější epická dispelne všechno kolem a dokonce magických vyvolávacích pastí je nic že? To že dostanou vylepšené okrádání a dokonce podstrkování předmětů (klasicky otrávené potraviny, prokleté předměty) taky nic? To že hraničář bude moci číst stopy a ovládat komba, bojovník a paladin mít komba, mágové dostanou kouzla, klerici několik modliteb atd..atd..
Pokud někoho to jak se snažím balancovat hru a zasahovat na jednu druhou nebo třetí stranu tak, aby se udržela jakás takás rovnováha dosud nepřesvědčilo o mých zámerech a motivaci, a stále umíněně mele svoji o zaujatosti a nadržování tak vězte že je mi to dost líto. Moje chyba, na budoucno mi to už bude jedno.

Napsal: 8. 12. 2006 17.24
od cybermisa
photter píše:zloděj lvl 10 může mít UMD maximálně 25 (13 skillpointů u classskillu, +3 skill focus, + 5 za CHA 20, +2 za věci CHA+, a +2 pokud mu padne dobře orel)
pochybuju, že by někdo takovýho zloděje hrál, realita bude někde kolem 17ti nebo 18ti
prostě se smiřte s tím, že sou prskavky a postavy druhý ligy, pokud nechcete hrát druhou ligu, založte si prskavku
No, jeste by se daly pricist bonusy za sutr a modlitbu, pripadne za empowered boost by bylo +3, ale i tak …
Jinak teda, nevim jak vy, ale ve vetsine fantasy svetu, co znam, tak kouzelnici byli vzdycky prvni liga

Napsal: 8. 12. 2006 18.23
od Psanec
Stím než souhlas. Proto tady neprskám, že prskavky sou prostě naboostovaný. Bylo tomu a je a že si proti nimv PvP neškrtáte , je holt blbé, ale fantasy vždy byla taková … Smiřte se stím a nebo dej od ní ruce pryč …
Nechci polemizovat,
Napsal: 8. 12. 2006 18.38
od Kai Rivienta
ale každý může najít svého mistra. Světy doupat jsou prostě hodně o kooperaci party, která obsahuje co možná všechna povolání. TO o to více platí na CvC. Prostě kouzelníka na vyšší úrovni jde docela dobře zabít ve spánku, nebo při odpočinku, pokud nemá nějakou stráž, ale jinak to moc nejde. Nevidím na tom nic špatného, snad jen to, že ani v nejpodřadnějším hostinci, ten kdo nemá klíč od pokojů, tak neotevře dveře jinak, než zásahem DM.
Re: Nechci polemizovat,
Napsal: 8. 12. 2006 18.40
od labir
Kai Rivienta píše:… Nevidím na tom nic špatného, snad jen to, že ani v nejpodřadnějším hostinci, ten kdo nemá klíč od pokojů, tak neotevře dveře jinak, než zásahem DM.
Což je přesně tak jak to má být. Pokoje k pronajmutí jsou "chráněná místa".
No, malebnější by mi přišlo chránit je normálním zámkem a
Napsal: 8. 12. 2006 18.52
od Kai Rivienta
v případě potřeby dvěma hráčskejma valibukama u dveří, popřípadě ještě jedním zlodějem, aby se tam nešlo proplížit.
Mně přijde, že hlavní problém není v tom,
Napsal: 8. 12. 2006 19.15
od Kai Rivienta
že jsou kouzelníci silní, ale že jsou tak silní, že nepotřebují podporu party a že se podle toho chovají.
Re: Mně přijde, že hlavní problém není v tom,
Napsal: 8. 12. 2006 19.21
od cybermisa
Kai Rivienta píše:že jsou kouzelníci silní, ale že jsou tak silní, že nepotřebují podporu party a že se podle toho chovají.
Na EQ jsem nepotkal z PC snad zadneho kouzelnika, co by nepotreboval podporu party, naopak, pokud kouzelnici nestuduji na univerzite v tirianu, tak jsou rozebrany jinymi partami a je o ne docela zajem, dokonce bych si troufnul i rict neco jako "permanentni parta" (tenhle pojem prosim nevykladat jako ze si dani nahodi partu hnedka po zalogovani).
Napsal: 8. 12. 2006 20.55
od kolja
photter píše:pochybuju, že by někdo takovýho zloděje hrál, realita bude někde kolem 17ti nebo 18ti
Já mam cha 26 :) A UMD se stal jednim z nej skillu moji postavy, s kterym je nejvetsi sranda. A pak docela chapu nektery upravy po tom co sem ukazal co je mozny ;) jen bych upozornil ze UMD 50+ je celkem zbytecny

Holt proste moje postava nemuze si prohlizet auru ostatnich, srazet potfory jednou prackou za druhou, menit se v draky a podobny.… Akorat tohle vsechno je TEORETICKY, protoze to nikdy neuplati v realu, to sou statisice az miliony vcetne nezdarenych pokusu...
U nekterejch kouzel je z hlediska sveta nevhodny aby sly sesilat ze svitku.. je otazka jak to vyvazit, protoze si troufnu tvrdit, ze znam max dve postavy, ktery sou ty svitky schopny jednak koupit a jednak mit vubec nejakou nenulovou sanci na precteni (pres UMD - tj nemagovksky, magove prectou s klidem svitky devatyho kruhu na desatym levelu …. ). A nektery kouzla na svitky zase uz vubec nepatri - predevsim packy. Tam se jeste da uvazovat, jestli vubec patri do hry v takovy forme v jaky sou ;)
S uvažováním, nebo bez,
Napsal: 9. 12. 2006 0.02
od Kai Rivienta
samozřejmě nepatří. Tak jim právě tímhle projeveným názorem dávám definitivu.