Obtiznost vs. nemoznost

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Obtiznost vs. nemoznost

Příspěvek od Lord Xeen »

Mel bych takovou mensi pripominku :smile:
Moc se mi nelibi, ze po rozsireni nepujdou nektera kouzla sesilat ze svitku. Pokud jsou moc silna, jde to prece resit jinak, nez hned absolutnim zakazem, napriklad zvysenim ceny, zvysenim DC pro hod na UMD...

A nejde jen o svitky, treba vsichni medvedi maji imunitu na knockdown. Pokud je zamerem WB, aby medveda zadny PC nesrazil, staci mu zvednout treba o 30 disciplinu a ne mu hned davat imunitu. Takhle kdyz by na medveda priletel prastary drak, tak by ho take nesrazil, coz nema IMHO moc logiku
:smile:
Naproti tomu treba u hadu je imunita v poradku, ti srazit nejdou, protoze se po zemi uz vali... :biggrin:
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Některé věci jsou schválně nemožné a ne jen obtížné. Pokud se nastaví jakkoliv obtížně vždy se vyskytne build co to překoná - v postatě je to jen nabádání k tomu aby hráči měli buildy aby tohle překonali. Takže medvědi nepůjdou srazit a některá kouzla nepůjde přečíst ze svitku.

Záměr je ten aby to nešlo NIKDY. Aby zloděj s jak chce vysokým UMD (a UMD 50+ na 10. levelu není problém) prostě nepřečetl jen tak kouzlo 9. okruhu co se mág učí 17 levelů. Moc těch kouzel takhle ošetřených není, ale co jsou je ku prospěchu hry. Jedná se například o všechny Bigbyovky, Isaakovky, Proměny, Banshee, Bránu, Démonizaci, Povznesení, Sférální bránu, Proměnu do licha atd...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

labir píše:UMD 50+ na 10. levelu není problém
huh, ,tak s tim si dovolim nesouhlasit,páč zloděje na (skoro) 10.lvl mám...
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

Navíc k tomu nesražení..když mu zvedneš výcvik, tak se bude vztahovat i na ostatní veci jako je cílenej zasah atp. a to logiku taky nemá.

K těm svitků...chápu že nechceš aby na EQ zlodej suploval mága, a u některých kouzel ktery si vypsal ( cejchování třeba ) to i chápu.
Zase proč by schopnej zloděj, kterej ty body taky necpe do UMD zadara, nemoh s obtížema vyvolat démony atp ? navic píšeš že je tam souboj vůle ..alespon u vetšiny vyvolaní by to naopak mohlo byt pro zlodeje docela
"zábavné" :smile:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

zloděj lvl 10 může mít UMD maximálně 25 (13 skillpointů u classskillu, +3 skill focus, + 5 za CHA 20, +2 za věci CHA+, a +2 pokud mu padne dobře orel)

pochybuju, že by někdo takovýho zloděje hrál, realita bude někde kolem 17ti nebo 18ti

prostě se smiřte s tím, že sou prskavky a postavy druhý ligy, pokud nechcete hrát druhou ligu, založte si prskavku
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Pokud vím tak zmenožněno sesílání ze svitků je jen a pouze u vybraných kouzel a to zejména u okruhů 8-9. Třeba to démonické vyvolávání kterým se tu oháníte to má jen na 4. třídě (tj. 9 okruh).

A ad nadržévání mágům - už toho mám tak akorát dost. To že zloději dostanou hafo nových pastí jenž jsem avizoval už dávno včetně sady dispell pastí z nichž ta nejsilnější epická dispelne všechno kolem a dokonce magických vyvolávacích pastí je nic že? To že dostanou vylepšené okrádání a dokonce podstrkování předmětů (klasicky otrávené potraviny, prokleté předměty) taky nic? To že hraničář bude moci číst stopy a ovládat komba, bojovník a paladin mít komba, mágové dostanou kouzla, klerici několik modliteb atd..atd..

Pokud někoho to jak se snažím balancovat hru a zasahovat na jednu druhou nebo třetí stranu tak, aby se udržela jakás takás rovnováha dosud nepřesvědčilo o mých zámerech a motivaci, a stále umíněně mele svoji o zaujatosti a nadržování tak vězte že je mi to dost líto. Moje chyba, na budoucno mi to už bude jedno. :ermm:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:zloděj lvl 10 může mít UMD maximálně 25 (13 skillpointů u classskillu, +3 skill focus, + 5 za CHA 20, +2 za věci CHA+, a +2 pokud mu padne dobře orel)

pochybuju, že by někdo takovýho zloděje hrál, realita bude někde kolem 17ti nebo 18ti

prostě se smiřte s tím, že sou prskavky a postavy druhý ligy, pokud nechcete hrát druhou ligu, založte si prskavku
No, jeste by se daly pricist bonusy za sutr a modlitbu, pripadne za empowered boost by bylo +3, ale i tak …

Jinak teda, nevim jak vy, ale ve vetsine fantasy svetu, co znam, tak kouzelnici byli vzdycky prvni liga :biggrin: :bleh: :bigwink:
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

cybermisa píše:
Jinak teda, nevim jak vy, ale ve vetsine fantasy svetu, co znam, tak kouzelnici byli vzdycky prvni liga :biggrin: :bleh: :bigwink:
Stím než souhlas. Proto tady neprskám, že prskavky sou prostě naboostovaný. Bylo tomu a je a že si proti nimv PvP neškrtáte , je holt blbé, ale fantasy vždy byla taková … Smiřte se stím a nebo dej od ní ruce pryč …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Nechci polemizovat,

Příspěvek od Kai Rivienta »

ale každý může najít svého mistra. Světy doupat jsou prostě hodně o kooperaci party, která obsahuje co možná všechna povolání. TO o to více platí na CvC. Prostě kouzelníka na vyšší úrovni jde docela dobře zabít ve spánku, nebo při odpočinku, pokud nemá nějakou stráž, ale jinak to moc nejde. Nevidím na tom nic špatného, snad jen to, že ani v nejpodřadnějším hostinci, ten kdo nemá klíč od pokojů, tak neotevře dveře jinak, než zásahem DM.
Dobro zvítězí až nakonec. W
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Nechci polemizovat,

Příspěvek od labir »

Kai Rivienta píše:… Nevidím na tom nic špatného, snad jen to, že ani v nejpodřadnějším hostinci, ten kdo nemá klíč od pokojů, tak neotevře dveře jinak, než zásahem DM.
Což je přesně tak jak to má být. Pokoje k pronajmutí jsou "chráněná místa".
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

No, malebnější by mi přišlo chránit je normálním zámkem a

Příspěvek od Kai Rivienta »

v případě potřeby dvěma hráčskejma valibukama u dveří, popřípadě ještě jedním zlodějem, aby se tam nešlo proplížit.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Mně přijde, že hlavní problém není v tom,

Příspěvek od Kai Rivienta »

že jsou kouzelníci silní, ale že jsou tak silní, že nepotřebují podporu party a že se podle toho chovají.
Dobro zvítězí až nakonec. W
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: Mně přijde, že hlavní problém není v tom,

Příspěvek od cybermisa »

Kai Rivienta píše:že jsou kouzelníci silní, ale že jsou tak silní, že nepotřebují podporu party a že se podle toho chovají.
Na EQ jsem nepotkal z PC snad zadneho kouzelnika, co by nepotreboval podporu party, naopak, pokud kouzelnici nestuduji na univerzite v tirianu, tak jsou rozebrany jinymi partami a je o ne docela zajem, dokonce bych si troufnul i rict neco jako "permanentni parta" (tenhle pojem prosim nevykladat jako ze si dani nahodi partu hnedka po zalogovani).
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

photter píše:pochybuju, že by někdo takovýho zloděje hrál, realita bude někde kolem 17ti nebo 18ti
Já mam cha 26 :) A UMD se stal jednim z nej skillu moji postavy, s kterym je nejvetsi sranda. A pak docela chapu nektery upravy po tom co sem ukazal co je mozny ;) jen bych upozornil ze UMD 50+ je celkem zbytecny :bleh: Holt proste moje postava nemuze si prohlizet auru ostatnich, srazet potfory jednou prackou za druhou, menit se v draky a podobny.… Akorat tohle vsechno je TEORETICKY, protoze to nikdy neuplati v realu, to sou statisice az miliony vcetne nezdarenych pokusu...

U nekterejch kouzel je z hlediska sveta nevhodny aby sly sesilat ze svitku.. je otazka jak to vyvazit, protoze si troufnu tvrdit, ze znam max dve postavy, ktery sou ty svitky schopny jednak koupit a jednak mit vubec nejakou nenulovou sanci na precteni (pres UMD - tj nemagovksky, magove prectou s klidem svitky devatyho kruhu na desatym levelu …. ). A nektery kouzla na svitky zase uz vubec nepatri - predevsim packy. Tam se jeste da uvazovat, jestli vubec patri do hry v takovy forme v jaky sou ;)
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

S uvažováním, nebo bez,

Příspěvek od Kai Rivienta »

samozřejmě nepatří. Tak jim právě tímhle projeveným názorem dávám definitivu.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Zamčeno