Stránka 1 z 1
Zamykání dveří
Napsal: 11. 12. 2006 9.23
od photter
/zlodějská lobby/
přimlouval bych se za nastavení vícero dveří jako zamykacích
především v těžkejch dungeonech, kde nejde věci řešit šturmem nabízej uzamykatelný dveře další taktickou variantu
Napsal: 11. 12. 2006 10.18
od cybermisa
Pripojuji se k lobbingu, tohle by bylo moc zajimavy a uzitecny, vneslo by to do hry vic taktiky

Napsal: 11. 12. 2006 16.44
od WooDoo
Já si taky myslím, že to dobrý nápad.
Napsal: 11. 12. 2006 16.49
od Rodrigo
Napsal: 11. 12. 2006 16.51
od labir
Trochu to rozveďte jak byste si to představovali.
Napsal: 11. 12. 2006 16.54
od WooDoo
No já to chápal například tak, že nějaké dveře jsou nezničitelné hrubou silou a dají se otevřít jen pomocí schopností otvírání zámků.
Napsal: 11. 12. 2006 16.58
od Rodrigo
já to mylím že dveře by prostě někdo zamknul a otvřít jdou jen přez dovednost odemikání a nebo rozbýt a to může každý.
Napsal: 11. 12. 2006 17.04
od steel_martin
Tak tak.. nechal bych u některých dveří možnost zamčení, ale zároveň bych je nechal zničitelné(vyrazitelné) Nechal bych ale taky postih na úspěšnost zamčení pokud by to bylo během boje (stejně jako je tomu u pokládání pastí nebo zneškodňování pastí během boje) Nebo místo toho dal ověření na koncentraci.
Napsal: 11. 12. 2006 17.10
od WooDoo
No a kdyř ty dveře zavřeš(zamkneš) v dungeonu, tak by to chtělo možná i změnit inteligenci creep, aby je mohli vyrazit ne?
Napsal: 11. 12. 2006 17.32
od Rodrigo
já mysle vechny kromě těch co jsou do obcodů crámů a hospod, a bran ve městě.
Napsal: 11. 12. 2006 17.42
od Lord Xeen
Je to opravdu zvlastni, kdyz dvere/truhla, ktere bylo treba odemknout, pak uz nejdou zamknout (vratit do puvodniho stavu).
Mne by se libilo kdyby to slo i s pastmi - proste ji docasne zneskodnim a pak ji vratim do stavu ve kterem byla. Sebrani a opetovne naliceni podstatne zvysuje obtiznost na odhaleni, takze takhle to resit nejde. Bylo by fajn, kdyby zlodej mohl DC pokladane pasti snizit, pak by melo treba smysl klast funkcni pasti pro vystrahu (aby si jich vsichni vsimli). Vim, ze se chysta atrapa pasti, ale tou zamysleneho efektu docilit nelze...

Napsal: 11. 12. 2006 17.49
od labir
Jakýkoliv zásah do mechaniky sbírání/pokládání/označování pastí a odemykání/zamykání dveří je nemožný. Vše mimo skripty.
Takže už vím jak to myslíte. Ale nevím nevím - posílí to hodně zloděje proti NPC. NPC si neodemknou. A je relativně málo dveří v dungeonech které by šly upravit na zamčené+zamykací aniž by neutrpěla AI. Ale nějaké jsou a ty by myslím nastavit šly.
Napsal: 11. 12. 2006 18.01
od photter
nemyslim nic přes skripty, stačí zatrhnout ve vlastnostech dveří tu volbu "can be relocked"
je jedno, jestli výchozí stav dveři je zavřenej nebo otevřenej a DC de nastavit extra pro otevření i zamčení
mám právě dojem, že některý potvory si dveře bez problému otevíraj (ty nezamčený), zamčený ja aspoň zdržej, než je stačej rozmlátit