Zamykání dveří
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
Zamykání dveří
/zlodějská lobby/
přimlouval bych se za nastavení vícero dveří jako zamykacích
především v těžkejch dungeonech, kde nejde věci řešit šturmem nabízej uzamykatelný dveře další taktickou variantu
přimlouval bych se za nastavení vícero dveří jako zamykacích
především v těžkejch dungeonech, kde nejde věci řešit šturmem nabízej uzamykatelný dveře další taktickou variantu
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak.. nechal bych u některých dveří možnost zamčení, ale zároveň bych je nechal zničitelné(vyrazitelné) Nechal bych ale taky postih na úspěšnost zamčení pokud by to bylo během boje (stejně jako je tomu u pokládání pastí nebo zneškodňování pastí během boje) Nebo místo toho dal ověření na koncentraci.
Game ID: Reverend_Malthas
Je to opravdu zvlastni, kdyz dvere/truhla, ktere bylo treba odemknout, pak uz nejdou zamknout (vratit do puvodniho stavu).
Mne by se libilo kdyby to slo i s pastmi - proste ji docasne zneskodnim a pak ji vratim do stavu ve kterem byla. Sebrani a opetovne naliceni podstatne zvysuje obtiznost na odhaleni, takze takhle to resit nejde. Bylo by fajn, kdyby zlodej mohl DC pokladane pasti snizit, pak by melo treba smysl klast funkcni pasti pro vystrahu (aby si jich vsichni vsimli). Vim, ze se chysta atrapa pasti, ale tou zamysleneho efektu docilit nelze...
Mne by se libilo kdyby to slo i s pastmi - proste ji docasne zneskodnim a pak ji vratim do stavu ve kterem byla. Sebrani a opetovne naliceni podstatne zvysuje obtiznost na odhaleni, takze takhle to resit nejde. Bylo by fajn, kdyby zlodej mohl DC pokladane pasti snizit, pak by melo treba smysl klast funkcni pasti pro vystrahu (aby si jich vsichni vsimli). Vim, ze se chysta atrapa pasti, ale tou zamysleneho efektu docilit nelze...

"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Jakýkoliv zásah do mechaniky sbírání/pokládání/označování pastí a odemykání/zamykání dveří je nemožný. Vše mimo skripty.
Takže už vím jak to myslíte. Ale nevím nevím - posílí to hodně zloděje proti NPC. NPC si neodemknou. A je relativně málo dveří v dungeonech které by šly upravit na zamčené+zamykací aniž by neutrpěla AI. Ale nějaké jsou a ty by myslím nastavit šly.
Takže už vím jak to myslíte. Ale nevím nevím - posílí to hodně zloděje proti NPC. NPC si neodemknou. A je relativně málo dveří v dungeonech které by šly upravit na zamčené+zamykací aniž by neutrpěla AI. Ale nějaké jsou a ty by myslím nastavit šly.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
nemyslim nic přes skripty, stačí zatrhnout ve vlastnostech dveří tu volbu "can be relocked"
je jedno, jestli výchozí stav dveři je zavřenej nebo otevřenej a DC de nastavit extra pro otevření i zamčení
mám právě dojem, že některý potvory si dveře bez problému otevíraj (ty nezamčený), zamčený ja aspoň zdržej, než je stačej rozmlátit
je jedno, jestli výchozí stav dveři je zavřenej nebo otevřenej a DC de nastavit extra pro otevření i zamčení
mám právě dojem, že některý potvory si dveře bez problému otevíraj (ty nezamčený), zamčený ja aspoň zdržej, než je stačej rozmlátit