Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Pár novinek:
:point: Drobně snížen dmg skřetích barbarů (těch ve zbrojce).
:point: Drobně vylepšen poklad ve dvou skřetích lokacích a přidáno jedno malé nepřátelské překvapení.
:point: Ve světě lze koupit nový předmět.
:point: Přidána cedule ke kartografickému "krámku".
:excl: Dočasně vypnuty spawny úpravářů štítů, dokud nebudou opraveny.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Update zbrojí, kouzel, lodní dopravy:

:excl2: Zásadní a snad i žádanou změnou je systém nových, tzv. Mistrovských zbrojí, které budou k dostání v Hagu, Půlorčí osadě, Mithalliru a Amfiberai. Každé místo, bude mít svou lokálně unikátní Mistrovskou zbroj tak, jak je tomu i doposud (osada ji bude mít nově). Nad rámec toho, budou na některých jmenovaných místech k dostání klasické Mistrovské zbroje (všeobecné). Mistrovské zbroje budou lehké, střední a těžké.

Hlavní výhodou má být systém, který umožňuje zbroj vylepšovat, a to podle potřeb postavy. Každá postava, jiná potřeba, a proto by měl tento systém zajistit široký repertoár možností a zároveň naplnit potřeby co nejširšího okruhu uživatelů. Na každé vylepšení, bude potřeba zakoupit Mistrovský vzorec, který bude k sehnání u kováře/platnéře. Hag Hargol, Mithallir a Amfiberai, budou mít své lokální způsoby, jak zbroj vylepšit. Stačí zajít s jakoukoli Mistrovskou ke kováři/platnéři do jednoho ze tří vyjmenovaných měst, a ten vám ji podle místních znalostí a zvyklostí vylepší.

Pár pravidel do začátku:
- Každá zbroj jde vylepšit maximálně 3x.
- Stejné bonusy se nahrazují.

Tento systém má první ostré spuštění, tak snad vše pojede v pořádku. Případné chyby, nejasnosti nebo podezřelosti hlaste, prosím. Systém nechám trvale aktivní až pokud se ujme systémově i herně.

:excl: Vylepšena kouzla, která dlouhodobě zaostávala a nesplňovala svůj účel velkoleposti.
- Bombardování z původních 10k8 > 20k8.
- Zemětřesení z původních 10k6 > 20k6.
- Roj meteorů z původních 20k6 > 25k6.

:excl: Žíznivá čepel má nově navíc upíří regeneraci 3, aby odpovídala popisku kouzla ve hře. Zároveň má nadstandardně upravenou dobu trvání z 2 kola/úroveň na 1 tah/úroveň (není propsáno v popisku kouzla).

:point: Vlivem let a ustálení několika IC proměnných je upravena lodní doprava. Lodě nově plují 2x za den.

:point: Několik nových skriptů pro alchymistické funkce.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Update modulu
:point: Odstraněny Kožené rukavice a Obyčejné rukavice přejmenovány na Kožené rukavice (ze dvou itemů je prostě jeden).
:point: Sbírat plástve medu jde nově bez požadavků na nástroje (zatím existují stále jen dvě místa, kde to lze).
:point: Obohaceny některé looty a poklady.
:point: Obohacen loot sférálního bosse.
:point: Vylepšen poklad na dvou místech.
:point: Jeden dung má nově zkratku ven (najít musí každý sám).
:point: Zvýšen spawn jednoho zvířete.
:point: Přidáno jedno speciální jídlo (lze běžně koupit).
:point: Odstraněny původně lokální unikátní zbroje (nahrazují je kompletně Mistrovské).
:point: Do Mithu a Amfi přidán IC návod na vylepšování Mistrovských zbrojí.
:point: Zlevněny vrhací zbraně.

Po praktických testech došlo k druhé úpravě dvou epických kouzel, aby dosahovala více svému názvu:
:excl: Ohromné ničení nastaveno fixně na 180 dmg a bez záchranného hodu.
:excl: Pekelná koule je nově bez záchranného hodu.
V úpravách kouzel je již úprava aktualizována.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

EQ DISCORD OFFICIAL

Vzhledem k pokročilejší době online světa, jsme se rozhodli založit a pokračovat v oficiálním komunitním Discordu EQ, jako doplněk k fóru Equilibrie. Vedlejším důvodem je fakt, že původní server nespadá pod vlastnictví aktuálního týmu, a tak mimo jiné máme i snahu nastavit věci tak, jak by měly být.

Proto vám právě teď posíláme pozvánku na nový oficiální Discord, ve kterém najdete i nová vlánka, zrcadlená z fora, pro rychlejší přehled ve hře. Kupříkladu sekce "novinek".

POZVÁNKA: https://discord.gg/A8HBPRcY5w
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Březnový update II.
:point: Drobné opravy ve světě (názvy, popisky, chybějící dveře apod.).
:point: Rozšířen návod na vylepšování Mistrovských zbrojí u kovářů a platnéřů.
:point: Přidán nový obsah RP itemů, které se brzy objeví v rámci malé DM hry.
:excl: Přidána možnost do Gest a emocí - Sednout si na něco. Aneb malý krůček pro člověka, ale velký krok pro lidstvo... konečně si můžeme sednout doslova kam chceme, a to i bez svítícího sedacího bodu.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Dubnový update I.
:point: Nově lze přejmenovat název předmětů Batoh a Dárková krabice. Aktivací předmětu (kontejneru) změníte jeho název podle cíle. Pro správné zobrazení je možné, že bude potřeba kontejner pak dát na zem a zase sebrat. Snad tato drobnost přinese užitek v podobě přehlednosti obsahu batůžků i dárků. Zároveň apeluji na to, aby se používaly rozumné názvy. Za nežádoucí název se považuje cokoli, kde hraje slovo "epický" nebo "artefakt" nebo tomu úzce podobné, co neodpovídá obyčejnosti samotného kontejneru. Typicky se na přejmenování hodí předmět Svitek se vzkazem, který získáte všude, ať už u písaře nebo z démonka, u kterého si snadno navolíte vlastní název.
:point: Nově dostupný RP batoh, který lze položit na zem je v potřebách do divočiny, jako alternativa, když má batoh novou funkci přejmenování.
:point: Vylepšení severské osady podle IC vývoje.
:point: Zlevněna Hůl léčení a Hůlka léčení (+vylepšena síla kouzla). Oběma přidána možnost použití pro druida.
:point: Vytvořen skript pro jeden vzácnější předmět, který má spojitost s krví.
:point: V pokladech lze nově najít vzácný kus Mistrovského vzorce.
:point: Opraven dmg v Sovím hrádku, kde šlo přelézt zával, ale dávalo to dmg chladem. Nově je ponechán magický z důvodu, že nejsou okolnosti, které by tento průlez "změkčily".
:point: Léčivá prskavka má základ síly kouzla zvýšení z 10 > 15.
:point: Sada nových skriptů pro různé funkce některých předmětů.
:point: Měsíční a Noční čepel upravena z bonusů k útoku a zranění na přímé vylepšení proti vybraným rasám +4.
:point: Přidáno nové artefaktové vylepšení Mistrovských zbrojí, které obchází limit na vylepšení +++. Lze najít ve vzácných pokladech.
:point: Mágům a badatelům přidány dva nové RP itemy, které budou dostupné v Hagu.
:point: Snížen požadavek na vzácný krystal na Lepší prsteny ze 3 > 1.
:point: Snížen požadavek rudy a vzácného krystalu na vzácné rukavice ze 2 > 1.
:point: Epický poklad obohacen o 3 předměty.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Dubnový update II.
:point: Přidán rybář s rybami do Říše - přístav.
:point: V luxusních věcech lze nově sehnat hrací kostky. Výhoda je, že stačí použít předmět a rovnou proběhne hod, bez zaspamovaného chatu nebo hledání.
:point: V poštovních potřebách lze nově sehnat Dopisní obálku s pečetí. RP předmět, kterým lze označit svitek se vzkazem a zapečetit ho. Obálka převezme jeho název a popisek. Jeho obsah (popisek) tak nebude čitelný do doby, než bude pečeť rozlomena. Pro správné zobrazení názvu může být potřeba dát předmět na zem a zase sebrat, maličkost. Pro správnou funkci je třeba mít svitek se vzkazem u sebe v inventáři. Poště zdar!
:point: Nová lokace, kterou nám připravil GrayWolf. Byla osazena EQ systémy a podle předlohy přetvořena do EQ prostředí. Tímto mu moc děkuji :clover:
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2786
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Dubnový update III.
:point: Zvýšena pravděpodobnost nalezení pokladu. Platí i pro jednotlivce a dvojice. Zatím vše funguje podle očekávání a nemělo by se už stávat, že v drtivé většině bude poklad prázdný. Bude ještě pozorováno a pokud se osvědčí, tak se nastavení takto ponechá. Apeluji na všechny hráče, aby pokládkovali s rozumem a netočili dokola jeden dung každý den. Pokud by to vedlo k nadužívání, tak se pravděpodobnost sníží. Klidnou hru :clover:
Zamčeno