Stránka 1 z 2

vlastnosti

Napsal: 9. 4. 2007 20.08
od Uradin
ahoj jestli už to tu bylo tak se omlouvam ale nenašel sem to tyka se to vlastností měl bych takovy menší napadek :smile: v realu když dlouho člověk neposiluje taky nema pořad stejnou sílu tak sem si řek co kdyby se mohly měnit vlastnosti podle toho co postava děla ve hře třeba moje, každy den nosí 50kilové brnění nemělo by to v realu nějaky velky dlouhodobý dopad na obratnost? a třeba kdyby se někdo pořad myl, česal prostě upravoval a učil se dobremu chováni neměla by se mu trochu zvýšit charisma? atd. a takhle by se to dalo provest jednou za hodně dlouhou dobu řekněme tak rok reálného času co říkate? prosím neukamenovat jen mi to příjde jako dobrý napad :blush:

Napsal: 9. 4. 2007 20.09
od Ikkie
Každý čtvrtý level si do té vlastnosti můžeš přidat bod.

Napsal: 9. 4. 2007 20.10
od Uradin
ja myslel radikalní změnu ne jen po jendom :smile:

Napsal: 9. 4. 2007 20.30
od Ghost
radikální změna by postavu mohla teoreticky i zabít. Stejěn jako když se člověk v reálu předávkuje např.: steroidy )aspoň myslim, že by ho to mělo zabít, každopádně mu po tom asi nejlíp nebude. Nevim, neberu to)

EDIT: rýpnutí- není to 50 kg, ale liber ;)

Napsal: 9. 4. 2007 20.38
od Uradin
nemyslím tolik bodu stači třeba jen 3 pořad je to lepší než rok a pul čekat na 1bod :bigwink:
no tak 50liber je asi 30kilo ne?


EDIT: a navic myslel sem tím jen měnit ty vlastnosti a nesmělo by se přidavat body na vic jen by se to vyrovavalo třeba k něčemu přidat a něčemu ubrat ale nikdy nepřesahnout to by potom bylo už lepší ne?

Napsal: 9. 4. 2007 20.51
od Ghost
Tenhle system ale podle mě vůbec není potřeba, protože ho docela dobře zvládá, ten co v NWN už je- ta postava nezesílí z minuty na minutu, ona posilovalo celou tu dobu, než získala ten bod (ale protože není možný systémově přidávat desetiny bodů, tak je to každý čtvrtý lvl vyřešeno takto)

Napsal: 9. 4. 2007 21.00
od kucik
Menit zakladni mechaniku NWN co do expeni postav, podle me neni nejlepsi napad.

Napsal: 9. 4. 2007 21.10
od Uradin
jenže v NWN nevěděli že ne všechny servery budou takové tady to trva o hodně dlouho nevim tak třeba kdyby šlo davat vlastnosti po 2lvlech
ale jinak sem tím tematem nemyslel system ale že bych jednou za rok přidal DM praci s tím trochu upravit vlastnosti :blush: a navíc jen u jedine postavy na učtu

Napsal: 9. 4. 2007 21.22
od cybermisa
Uradin píše:jenže v NWN nevěděli že ne všechny servery budou takové tady to trva o hodně dlouho nevim tak třeba kdyby šlo davat vlastnosti po 2lvlech
ale jinak sem tím tematem nemyslel system ale že bych jednou za rok přidal DM praci s tím trochu upravit vlastnosti :blush: a navíc jen u jedine postavy na učtu
hele dve veci :clover:

1. Labir se celou dobu snazi o to, ay presne takovehle prace byli DM usetreni, tj. aby nahrazovali nejaky "system".
2. Zmena co navrhnujes by dost system NWN rozhodila. Mozna kdybys min koukal na ty cisla … :clover: :bigwink:

Re: vlastnosti

Napsal: 9. 4. 2007 21.51
od Libra
Uradin píše:ahoj jestli .. . ..
Já nevim že stále zakladáte nové témata. Pro příšte to přidej klidně sem :bigwink:

viewtopic.php?t=1930

Napsal: 9. 4. 2007 22.13
od labir
Nebude a nelze.

Napsal: 9. 4. 2007 22.16
od Uradin
no ja třeba udělal menší chybu tím že jsem si dal moc velkou obratnost kterou nepotřebuju když mam těžke brnění ktere navíc to omezuje a přitom potřebuju jine vlastnosti ktere mam podpruměrné abych v IC mohl lepe hrát nechci byt mocný ale řekněte si kdyby někdo byl mnich a měl by podpruměr v moudrosti nebylo by to divné?

Napsal: 9. 4. 2007 22.18
od Uradin
ok jen sem to chtěl vědět už sem nepište

Napsal: 10. 4. 2007 7.12
od cybermisa
Uradin píše:no ja třeba udělal menší chybu tím že jsem si dal moc velkou obratnost kterou nepotřebuju když mam těžke brnění ktere navíc to omezuje a přitom potřebuju jine vlastnosti ktere mam podpruměrné abych v IC mohl lepe hrát nechci byt mocný ale řekněte si kdyby někdo byl mnich a měl by podpruměr v moudrosti nebylo by to divné?
Teeda, mne to neda, ale dve veci:

1. Kvuli tomu, ze sis udelal spatne build chces menit system? :blink: Na tohle pomaha si udelat novou postavu …
2. Mozna, ze to blbe chapu ale mnich a tezka zbroj ? :blink:

Napsal: 10. 4. 2007 10.27
od Ghost
Záleží na postavě. Zažil jsem půlorčího mága s inteligencí naprostýho dementa a zábavná postava to byla ;)

Napsal: 10. 4. 2007 10.40
od photter
Uradin píše:no ja třeba udělal menší chybu tím že jsem si dal moc velkou obratnost kterou nepotřebuju když mam těžke brnění ktere navíc to omezuje a přitom potřebuju jine vlastnosti ktere mam podpruměrné abych v IC mohl lepe hrát nechci byt mocný ale řekněte si kdyby někdo byl mnich a měl by podpruměr v moudrosti nebylo by to divné?
nikde není napsaný, že musíš mít "optimální build", co sis postavil, to máš, teď to hraj (nebo zahoď) ale postava už je jaká je a má svejch sedum bodíků se kterejma můžeš do 28. lvlu naložit, jak uznáš za vhodný (a sedum bodíků zas neni tak málo, ne ?)
přeházení postavy je nežádoucí, nebyla by to už ta původní postava ale JINÁ postava - zkus to vnímat a chápat z tohodle pohledu
to, že tě to vůbec napadlo svědčí o tom, že postavu pořád chápeš jako svůj nástroj do hry, ne jako svébytnou bytost :bigwink:

Napsal: 10. 4. 2007 12.16
od KaTo
Uradin píše:no ja třeba udělal menší chybu tím že jsem si dal moc velkou obratnost kterou nepotřebuju když mam těžke brnění ktere navíc to omezuje a přitom potřebuju jine vlastnosti ktere mam podpruměrné abych v IC mohl lepe hrát nechci byt mocný ale řekněte si kdyby někdo byl mnich a měl by podpruměr v moudrosti nebylo by to divné?
Já bych k tomu dodal, využij toho, že tvoje postava má vysokou obratnost (P.S. musí být min 15!!!) a nastrkej jí featy pro obouruční boj! To že ti to v brnění omezí na DEX 12 tě dotyčných featů nezbaví!! Kdo říká, že se rytíř nemůže ohánět zároveň mečem a palcátem? Nebo mu navíc přihoď Exotic profiency a ohromuj všechny obouručním palcátem, sekyrou nebo mečem (počítá se to jako bys měl dvě zbraně)! Uvidíš, jak budeš v boji zajímavý v tý záplavě "obyčejných" mečů a štítů! (pro brachy trpaslíky v zápavě seker a štítů :blush: )
Jsi-li bojovník, máš "základní" Obouručnost+boj se dvěma zbraněmi za tři levely a vylepšený boj se zbraněmi si stejně můžeš hodit až po 9.levelu, takže do té doby žádný stres... :blush: Pro štamgasty je pod Exotic skovaná i velmi estetická Katata (a hned si můžeš IC vymyslet jak jsi k té zbrani přišel..atd :biggrin: )
P.S.
Držím palce, aby tvoje postava ve hře zůstala jaká je - my dva se totiž potkáváme a myslím, že je dost zajímavá! :yes:

Napsal: 10. 4. 2007 17.17
od Uradin
to cybermisa: 1. už sem si tolikrat měnil postavy že radši zustanu u tehle+ nechci mít žadný build
2. mnich je jeho bratr ktery ale už nehraje teda někdy se za něj lognu z nudy ale jinak nic

to kato: no k těm obouručním zbraním a dual zbraním will je v nich dobry ale mně přijde trochu divne že rytíř by se ohaněl třeba dvěma katanami nebo něším exotickým :blush:
navic ten muj blaznivi napad přišel jen a pouze kvuli memu IC příběhu ktery jistě znaš hlavně to o tom 2.požadavku :shades:

Napsal: 10. 4. 2007 17.20
od cybermisa
Uradin píše:to cybermisa: 1. už sem si tolikrat měnil postavy že radši zustanu u tehle+ nechci mít žadný build
Prosimte pojem build neni nic hanliveho - oznacuje to tebou zvolenou konfikguraci vlastnosti postavy. Buildu je nekolik typu: power build, fun build, craft build, rp build … :clover: :smile:

Napsal: 10. 4. 2007 18.22
od darmian
cybermisa píše:
Uradin píše:to cybermisa: 1. už sem si tolikrat měnil postavy že radši zustanu u tehle+ nechci mít žadný build
Prosimte pojem build neni nic hanliveho - oznacuje to tebou zvolenou konfikguraci vlastnosti postavy. Buildu je nekolik typu: power build, fun build, craft build, rp build … :clover: :smile:
Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"