Stránka 1 z 2
Zázemí?
Napsal: 10. 5. 2007 17.44
od laty
Zdravim,
co takhle přidat novej skill Zázemí?
Krásně by to změnilo atmosféru hry,především by to umožnilo vybudovat *aristokracii*nebo takovou tu vrstvu mladých šlechticů utrácejících svým bohémským zpusobem života dědictví předků...
Ve hře by se tak hned od začátku rozdělili bohatí a chudí(tzn. někdo kdo se označuje za šlechtice by se od rána do večera nemusel hrabat v bahně a hledat drahokamy,aby si pořídil jiné šaty...

)
Problém pro hráče na vyšších lvlech by se dal ic zdůvodnit například vyhrou v loterii atd...Omlouvám se jestli se to tu už někde řešilo.…

Napsal: 10. 5. 2007 18.04
od labir
Nevím jestli je to vtip nebo ne, ale budu to brát jakoby nebyl.
Ne tohle ani nic podobného nikdy nebude. Z jednoho důvodu - nikdy nebudou extra navíc bonifikováni powerbuildy (v obecném smyslu) maximalizující některou z vlastností právě pro její maximalizaci (zde tento nový mě zcela nejasný skill).
Účinky nebo aplikace toho co popisuješ ve hře jsou, ale nejsou absolutně nijak vázány na statistiky postavy, nýbrž na její charakter (jenž tedy musí být v souladu se statistikami), zásluhy, pěknou hru majitele postavy a aktivní přístup hráče.
Takže není problém se dostat prakticky na libovolné společenské místo. Například dvorní bard (2x obsazeno), stráž (cca 6x obsazeno), velitel stráže (zatím ne), pobočník (1x obsazeno), soudce (zatím ne), magický lektor (3x obsazeno), Mistr Magie (zatím neobsazeno), rytíř s titulem (zatím neobsazeno) atd...
Tyto výsady, platby a zázemí takovýchto postav jsou však tvrdě získané a to dlouhodobou pěknou hrou a snahou postav. Žádné takové že si někdo jen nakliká nějaké body a bude z něj šlechtic!
Napsal: 10. 5. 2007 18.16
od Kirros
Ale já bych ten sklil zavedl. S tím ,že by postavu nijak nezvýhodňoval systémově a ani by fakticky žádné postavení nedostala ale hráč by si mohl byslet jak je jeho postava urozená když má Zázemí 16

Napsal: 10. 5. 2007 18.31
od labir
To mi zase přijde jako úplně zbytečné. To je totéž jako zavádět další skill "lezení na skály" nebo "plivání do dálky" nebo "padání ze schodů". Kdo chce tak si tak hraje a ty body třeba nikam nedá a myslí si že je to v tom jeho vysněném skillu.
Napsal: 10. 5. 2007 18.35
od Kirros
Dobře tohle jsem nemyslel úplně vážně. Přístě se takových příspěvků zdržím.
Napsal: 10. 5. 2007 18.45
od laty
dobře

ovšem to nemůže existovat slabá,tupá a rozmazlená postava která vyniká jedině tím,že něco zdědila po svých rodičích?Rozhlédni se po světě

...K zastupování nějaké význačné funkce je potřeba alespon zezačátku trochu makat-dvorní bard musí umět hrát a samozřejmě se taky ze začátku musí zapotit při práci-v hadrech přece o místo nepoprosí.Narozdíl od toho šlechtic a jemu podobní by mohl zezačátku výsměšně obcházet kolem a nadávat na chátru...postupem času by se jeho majetek ale zmenšoval a role by se obrátila.…...funguje to napřiklad u DrD+…
A přiznám se ,že jsem to myslel vážně.

...Strašně se mi líbila ta představa postavy s minimálními schopnostmi ale obrovskými finančními prostředky která s úsměvem buzeruje pracující postavy,postavené níže ve společenském žebříčku,platí si osobní stráže,chodí na večírky apod....Krásně by se to dalo zahrát...

Samozřejmě máš pravdu,že mezi skilly to nepatří,ovšem na Eq je problém že hc hráčů(ve 2 hodiny ráno určitě

) je málo a přece jen se v jednom moc HC hrát nedá a tak by to bylo něco jako nárazník pro nové noob hráče-něco za něco.…
Pěknou hru to podle mne nekazí,naopak to zmaximalizuje možnosti jak hrát a odstraní nějaké bariery..
Nezapomínej že v normálu tohle existuje a nějak special charakter nebo společenské zásluhy k tomu potřeba nejsou...
Omlouvám se,hádat se nechci,jen chci vidět ještě pár argumentů na téma proč to není dobrý nápad...

Napsal: 10. 5. 2007 20.14
od KaTo
laty píše:…
Mám nápad - hraj postavu, která získá titul (IC to sromně vidím na několik let). Pak si IC pořiď potomka, co titul (a peníze) zdědí = domluv se s DMky a začni hrát postavu rozmazleného spratka. Mimochodem když se z tvojí "původní" postavy "rodiče" stane NPC, tak jedině dobře...a dá se to pak využít ke spoustě dalších qestíků... *hlavou beží tisíce nápadů*
P.S.
Je to JEN moje vize, jak by se dalo přijít k rozmarnému šlechtickému dítěti, nikomu (ani tobě laty) ji nechci podsouvat...jen mi přijde jako elegantní...

Napsal: 10. 5. 2007 20.19
od mkov
Muzes to hrat i ted a nic ti v tom nebrani jen tvoje vlastni omezeni ktery si ty vytvaris.

Napsal: 10. 5. 2007 20.46
od eqileus
mkov píše:Muzes to hrat i ted a nic ti v tom nebrani jen tvoje vlastni omezeni ktery si ty vytvaris.

No to nemůže... Nemá na to prostředky...
Těžko si bude ostatní platit jako stráž, když na to nebude mít atd.
Mě se tohle hrozně líbilo na Shadowrunu.
Ale tady bych to nezaváděl...
Napsal: 10. 5. 2007 20.58
od laty
Dobře....jen jsem měl dřív než mi to Labir *rozmluvil*pocit,že je to dobrej nápad...*ubit argumenty ze všem stran se skrčí a potupeně odchází vybrečet se do rohu mapy*

Napsal: 10. 5. 2007 21.04
od Kirros
No ono tohle skvěle funguje v Shadowrunu nebo World of Darkness ale to jsou RPG hry kde hrajes epizody ne cely zivot postavy

Napsal: 10. 5. 2007 21.17
od laty
Opakuju se ,ale znáte DrD+?
Tak dobře,ale ten šlechtic byl jen příklad-stejně tak to může být syn bohatého obchodníka apod.Za hlavní cíl toho skillu bych považoval hlavně ty peníze a .že postava nemusí na začátku dělat-výměnou za schopnosti...Měl jsem ten pocit ,že by bylo krásné kdyby se toho chytil nějakej kvalitní hráč,zaplatil by si pár pul-orků na ochranu a chodil by ve snobskym obleku k rýžovništi píchat hůlkou do rýžujících

….
Napsal: 10. 5. 2007 21.49
od Kirros
DrD+ znám ale tam je to zkopírované z pokročilejších systémů

Napsal: 10. 5. 2007 21.58
od Ghost
Ono celkově DrD je tak trochu zkopírované ;) (nevim jak plusko, ani to vědět nechci)
Napsal: 10. 5. 2007 22.01
od mkov
takze nesouhlasim s tim
1 by tu behalo moc slechticu protoze nikomu by se nechtelo delat tak proc nedostat prachy zadarmo
2 nastvalo by to stary hrace co museli drit aby neceho dosahlo a tihle ijen hodili par bodiku a maji to zadarmo
Napsal: 10. 5. 2007 22.13
od eqileus
mkov píše:takze nesouhlasim s tim
1 by tu behalo moc slechticu protoze nikomu by se nechtelo delat tak proc nedostat prachy zadarmo
2 nastvalo by to stary hrace co museli drit aby neceho dosahlo a tihle ijen hodili par bodiku a maji to zadarmo
Ty si asi nezaregistroval kam se diskuse dostala...
Přečti si ještě jednou poslední příspěvky... Nikdo tu už v týhle fázi nechtěl aby se to zavádělo... Jen se tu naznačilo, že sou hry kde tohle funguje.

Napsal: 10. 5. 2007 22.13
od laty

Myslim to jinak....Za to stát se hned zezačátku boháčem by hráč musel obětovat body do skillu/nebo třeba do atributů,což by umožnilo hrát za slabé postavy s vlivem a stráží-nové pracovní příležitosti,schopnost dávat práci hráčům na mnohem vyšším levelu,nové možnosti vrahů,lupičů a dalších postav se zlým přesvědčením,a zároven nové možnosti pro dobré a neutrální....ti co nabyli peníze poctivím pomalým způsobem by byl problém to je pravda.….ovšem většina z těch co už jsou ve hře dostatečně zajištěni jsou jistě kvalitní hráči kteří oželí ty časy ztrávené nad sítem...s vědomím že s příští postavou si mohou vybrat...nebo by byla taky možnost znovu si při přechodu na další lvl tento bod zvolit...s tím že by se počet zl. znásobil lvlem...ovšem to je trošku ukvapené rozvádět když se to Labirovi nelíbí

----ovšem za tím si nestojím a pokud s tím někdo bude souhlasit jistě vymyslíme něco mnohem lepšího.…
edit:Píšu pomalu--měla to bejt reakce na Mkova
edit edit:Radim si přečíst všechno...ne jen poslední příspěvek,jinak to nemá cenu
Napsal: 10. 5. 2007 22.20
od labir
Už jsem jednou jasně řekl že ne a dokonce proč. Je to přímo proti duchu Equilibrie.
Kdo z hráčů a jejich postav na to má tak toho dosáhne. Kdo na to nemá tak to neožulí systémem. Nic vymýšlet není třeba, společenský a majetkový postup už teď krásně funguje, jen není vůbec snadný. Tečka.
Napsal: 10. 5. 2007 22.38
od laty
dobře...hned po tvym prvním komentáři jsem věděl že už nemá cenu to dál obhajovat,omlouvám se:-)...jen mě uchvátila ta představa snoba s dvěma pul-orkama v zádech jak si vykračuje kolem rybníku a votravuje rýžující...nebo to přepadávání a hraní si na Robina Hooda

..Konec..
Napsal: 10. 5. 2007 23.04
od Ghost
Ale vždyť to hrát můžeš. Akorát se budeš muset ve hře trochu (čti hodně) snažit. NA Equilibrii je třeba hodně trpělivosti, aby se něčeho dosáhlo, a ještě větší trpělivosti, pokud chceš dosáhnout opravdu něčeho velkýho.