Stránka 1 z 2
Srážení - jak na to ?
Napsal: 4. 9. 2007 12.19
od Pavel Urban
Zkoušel jsem si srážení. Ne moc úspěšně. Vždy se mi jen vypsala hláška, že toho tvora nemůžu (nebo neumím ?) porazit. Zkoušel jsem to na krabech, na broucích (dělnicích) a na skřetech. Vždy to dopadlo stejně. Ten pacholek (Din) se o to ani nepokusil.
Máte s tím někdo zkušenosti ? Co s tím ? Skóre nemám moc vysoké, ale i tak.. snad by to měl aspoň zkusit, ne ? Díky.
Napsal: 4. 9. 2007 12.25
od The_Balrog
na zvířata to rozhodně nejde a na skřety.. snad taky ne. Někde se to už zrovna řešilo.
Ono vůbec to tak vypadá, že na trénování jakejchkoliv útoků, fint a tak podobně se nejvíc hodí banditi na cestě k amfi, protože to jsou nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
Napsal: 4. 9. 2007 12.47
od KaTo
The_Balrog píše:...nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
..ale jo, já bych věděl...humanoidů je plný Mith
Pro citlivky, který neradi kopou do dětí (smradi mrňaví, hehe, stejně si to určitě zaslouží), je tu pár ohnilých adeptů na humanoida na hřbitově.
Jinak vím o jistých *IC censored* "dvounožcích" v bažinách v divočině. Jen, jestli mohu trochu metagame - DINE TY TAM PROBOHA NELÉÉÉÉZ!!!!
Napsal: 4. 9. 2007 12.48
od Pavel Urban
No já měl pocit, že předemnou někdo brouky i kraby srážel... svalili se na záda a po chvíli zas vyskočili na nohy a bojovali dál.

Napsal: 4. 9. 2007 12.55
od Bambus
moje vvolane potvory taky srazi brouky :)
Napsal: 4. 9. 2007 13.00
od The_Balrog
pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
viewtopic.php?t=1897&sid=3b41903a994710 … eea1565f03
Labir píše:
Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.
Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
Napsal: 4. 9. 2007 13.09
od Pavel Urban
The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti.

I když, to by měl jít povalit i ten skřet, ne ? To je přece klasický humanoid... nebo ne ?
Napsal: 4. 9. 2007 13.19
od cybermisa
Pavel Urban píše:The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti.

I když, to by měl jít povalit i ten skřet, ne ? To je přece klasický humanoid... nebo ne ?
NWN typy ras:
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.
Skreti jsou tusim goblinoids

Napsal: 4. 9. 2007 13.46
od KaTo
cybermisa píše:NWN typy ras: …
Skreti jsou tusim goblinoids

Njn, prostě skřet ač sice goblinoid není zařazen mezi "typy" vhodné na sražení jako třeba gnóm. Má dvě nohy, dvě ruce a zjevově se např. od gnóma zas TOLIK (hráči gnómů, prosím nekamenovat) neliší. Např. orkové nebo kostlivci(nemrtví) by logicky(?) "měli" jít povalit (i když mezi nemrtvýma budou i různé nemrtvé lítací potvory..tak kosti asi ne).
Ale třeba tím skillem mají jít povalit jen "hráčské" postavy/rasy. Tzn. skill povalení byl zaveden jen kvůli RP (či CvC) a nemá být použitelný v boji proti NPC. To ti řekne jedině WB. Prostě se na Povalení vykašli, mezi námi "děvčaty", DMka ho taky nepoužívají, zásadně tě jako PC sráží normálním NWN Sražením (např při zatýkání). Takže si hoď 2x feat Sražení a Vylepšené sražení a můžeš jít podkopávat nožky i skříťákům

(nebo to odmávni rukou

).
Napsal: 4. 9. 2007 14.15
od Pavel Urban
cybermisa píše:NWN typy ras:
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.
Skreti jsou tusim goblinoids

Jo jo DnD rozdělení znám důvěrně (občas nad ním zůstává rozum stát). Takže jestli tomu správně rozumím, tak pouze hratelné rasy jsou srazitelné ? Tedy ne vše co má humanoidní tvar a stavbu těla, ale jen ten uzoučký výběr VIP ras ? Jestli ano, nešlo by s tím něco udělat ? Chci říct, srazit goblina by snad mělo jít bez problémů a takového obra, zlobra, gnolla nebo minotaura taky... rozdíl by měl být IMHO snad jen v obtížnosti. Nedělám si iluze, že by Din něco takového srazil na zem, ale.…

Napsal: 4. 9. 2007 14.28
od Darren Finngard
Pavel Urban píše:…
IMHO povaleni neni primarne urceny k boji. Je to alternativa ke srazeni s tim, ze te povaleni nezrani narozdil od srazeni. Pokud chces srazet nepratele v boji investuju do featu srazeni.
Napsal: 4. 9. 2007 15.19
od Pavel Urban
Darren Finngard píše:Pavel Urban píše:…
IMHO povaleni neni primarne urceny k boji. Je to alternativa ke srazeni s tim, ze te povaleni nezrani narozdil od srazeni. Pokud chces srazet nepratele v boji investuju do featu srazeni.
Ne ne, já se jen zprvu divil, že mi to srážení nejde, teď jsem to myslel spíš tak, aby Srážení fungovalo skutečně na humanoidy a ne jen na humanoidy coby DnD třídu. Skutečně nepotřebuji srážet brouky a jiné mnoho-nohé potvory (vlastně mi ani není jasné, jak by mělo vypadat to sražení tím druhým (fungujícím) způsobem) - zatím

. Přece jenom, jak má něco 6+ nohou sráží se to zatraceně špatně. Jen jsem to zkoušel, protože jsem je viděl válet se na zádech.

Napsal: 4. 9. 2007 15.33
od Alfray
Jakožto bojovník, kterej si dává do výcviku na každym lvlu bodíky, ti můžu s klidem říct, že srazit toho jde dost a dost

teda jenom třeba nezkoušet na medvědy a podobně...s tou jejich imunitou je to dost prekérka

(sry za IC, ale mylsim, že to neni až tak tajná věc

)
Napsal: 4. 9. 2007 16.04
od KaTo
Když už tu rozebíráme systém NWN, tak do útoku s plnou polní (nastudováno poctivě z cizích zdrojů, heh):
Feat Sražení (Knockdown) se počítá z vašeho útoku AB (to je "to" co se vám skoro každý level (záleží na povolání) zvyšuje a k čemu se přičítá váš bonus ze síly nebo z obratnosti (pokud máte feat Finty se zbraněmi) a ke kterému se přičítá "záporný" bonus 4, za to že se pokoušíte někoho srazit + další bonusy/penále za různou velikost mezi rasami.
Tzn.
1) vaším útokem se nejdřív MUSITE vůbec trefit = váš útok (AB) musí být větší než nepřítelova obrana (AC)
2) když se trefíte porovnává se opět "váš" útok (AB) s nepřítelovou Discipline (skill - Výcvik, do kterého se přičítá bonus ze síly)
Takže někdo může být TEZCE zasažitelný, ale může být zároven LEHCE srazitelný (když už ho konečně zasáhnete) a naopak. Nebo oboje, heh.
Takže pro Alfraye - to že máš plno bodů ve výcviku pomáhá jen a jedině k tomu, že naopak TEBE je mnohem těžší srazit...ale nijak ti to nepomáhá k tomu, abys líp srážel.

. tomu pomáhá to že tvůj trpoš je vyšší level

Napsal: 4. 9. 2007 16.40
od Alfray
Napsal: 4. 9. 2007 18.41
od Taury
Stačí číst popis u skillu …
Výcvik umožnuně odolat bojovím featum sražení, cílený zásah, a odzbrojení
Napsal: 4. 9. 2007 19.32
od incast
Tak mě napadá: pomáhá výcvik i proti Bigbyho srážející ruce?
Napsal: 4. 9. 2007 20.01
od darmian
incast píše:Tak mě napadá: pomáhá výcvik i proti Bigbyho srážející ruce?
To ne, proti tomu by měla pomáhat magická odolnost, ne? Výcvik je určený k odolávání fyzickým útokům.
Napsal: 4. 9. 2007 22.56
od cybermisa
Magicka odolnost obecne pomaha proti jakemukoli kouzlu a to nasledovne:
sesilatel: level castera + featy na pruraznost kouzel + 1d20 vs. obrance: hodnota SR
Co se pracky tyce, to porazeni je tzv. bull rush:
sesilatel: 1d20 + 14 vs. obrance: 1d20 + bonus za silu + modifikace za velikost cile
Napsal: 5. 9. 2007 2.04
od kucik
Jen doplnim... Jak uz rekl Darren, Eq_podrazeni(nebo jak se to jmenuje) bylo zavedeno, protoze se tu pred nejakym casem resila situace, kdy chci nekoho povalit, ale bojim se, ze ho tim zaroven zabiju.
Jestli se dobre pamatuju, tak tohle byl jeden z hlavnich duvodu zavedeni tyhle schopnosti postav. Proto se hodi zpravidla jen do techto CvC situaci.