Máte s tím někdo zkušenosti ? Co s tím ? Skóre nemám moc vysoké, ale i tak.. snad by to měl aspoň zkusit, ne ? Díky.
Srážení - jak na to ?
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
Pavel Urban
- Příspěvky: 5857
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Srážení - jak na to ?
Zkoušel jsem si srážení. Ne moc úspěšně. Vždy se mi jen vypsala hláška, že toho tvora nemůžu (nebo neumím ?) porazit. Zkoušel jsem to na krabech, na broucích (dělnicích) a na skřetech. Vždy to dopadlo stejně. Ten pacholek (Din) se o to ani nepokusil.
Máte s tím někdo zkušenosti ? Co s tím ? Skóre nemám moc vysoké, ale i tak.. snad by to měl aspoň zkusit, ne ? Díky.
Máte s tím někdo zkušenosti ? Co s tím ? Skóre nemám moc vysoké, ale i tak.. snad by to měl aspoň zkusit, ne ? Díky.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
na zvířata to rozhodně nejde a na skřety.. snad taky ne. Někde se to už zrovna řešilo.
Ono vůbec to tak vypadá, že na trénování jakejchkoliv útoků, fint a tak podobně se nejvíc hodí banditi na cestě k amfi, protože to jsou nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
Ono vůbec to tak vypadá, že na trénování jakejchkoliv útoků, fint a tak podobně se nejvíc hodí banditi na cestě k amfi, protože to jsou nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
KaTo
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
..ale jo, já bych věděl...humanoidů je plný MithThe_Balrog píše:...nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
Pro citlivky, který neradi kopou do dětí (smradi mrňaví, hehe, stejně si to určitě zaslouží), je tu pár ohnilých adeptů na humanoida na hřbitově.
Jinak vím o jistých *IC censored* "dvounožcích" v bažinách v divočině. Jen, jestli mohu trochu metagame - DINE TY TAM PROBOHA NELÉÉÉÉZ!!!!

-
Pavel Urban
- Příspěvky: 5857
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
viewtopic.php?t=1897&sid=3b41903a994710 … eea1565f03
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
viewtopic.php?t=1897&sid=3b41903a994710 … eea1565f03
Labir píše: Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.
Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
Pavel Urban
- Příspěvky: 5857
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti.The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
NWN typy ras:Pavel Urban píše:Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti.The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
I když, to by měl jít povalit i ten skřet, ne ? To je přece klasický humanoid... nebo ne ?
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.
Skreti jsou tusim goblinoids
-
KaTo
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Njn, prostě skřet ač sice goblinoid není zařazen mezi "typy" vhodné na sražení jako třeba gnóm. Má dvě nohy, dvě ruce a zjevově se např. od gnóma zas TOLIK (hráči gnómů, prosím nekamenovat) neliší. Např. orkové nebo kostlivci(nemrtví) by logicky(?) "měli" jít povalit (i když mezi nemrtvýma budou i různé nemrtvé lítací potvory..tak kosti asi ne).cybermisa píše:NWN typy ras: …
Skreti jsou tusim goblinoids
Ale třeba tím skillem mají jít povalit jen "hráčské" postavy/rasy. Tzn. skill povalení byl zaveden jen kvůli RP (či CvC) a nemá být použitelný v boji proti NPC. To ti řekne jedině WB. Prostě se na Povalení vykašli, mezi námi "děvčaty", DMka ho taky nepoužívají, zásadně tě jako PC sráží normálním NWN Sražením (např při zatýkání). Takže si hoď 2x feat Sražení a Vylepšené sražení a můžeš jít podkopávat nožky i skříťákům

-
Pavel Urban
- Příspěvky: 5857
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Jo jo DnD rozdělení znám důvěrně (občas nad ním zůstává rozum stát). Takže jestli tomu správně rozumím, tak pouze hratelné rasy jsou srazitelné ? Tedy ne vše co má humanoidní tvar a stavbu těla, ale jen ten uzoučký výběr VIP ras ? Jestli ano, nešlo by s tím něco udělat ? Chci říct, srazit goblina by snad mělo jít bez problémů a takového obra, zlobra, gnolla nebo minotaura taky... rozdíl by měl být IMHO snad jen v obtížnosti. Nedělám si iluze, že by Din něco takového srazil na zem, ale.…cybermisa píše:NWN typy ras:
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.
Skreti jsou tusim goblinoids
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
Darren Finngard
- Příspěvky: 127
- Registrován: 28. 7. 2006 17.03
- Kontaktovat uživatele:
-
Pavel Urban
- Příspěvky: 5857
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Ne ne, já se jen zprvu divil, že mi to srážení nejde, teď jsem to myslel spíš tak, aby Srážení fungovalo skutečně na humanoidy a ne jen na humanoidy coby DnD třídu. Skutečně nepotřebuji srážet brouky a jiné mnoho-nohé potvory (vlastně mi ani není jasné, jak by mělo vypadat to sražení tím druhým (fungujícím) způsobem) - zatímDarren Finngard píše:IMHO povaleni neni primarne urceny k boji. Je to alternativa ke srazeni s tim, ze te povaleni nezrani narozdil od srazeni. Pokud chces srazet nepratele v boji investuju do featu srazeni.Pavel Urban píše:…
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Jakožto bojovník, kterej si dává do výcviku na každym lvlu bodíky, ti můžu s klidem říct, že srazit toho jde dost a dost
teda jenom třeba nezkoušet na medvědy a podobně...s tou jejich imunitou je to dost prekérka
(sry za IC, ale mylsim, že to neni až tak tajná věc
)
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
-
KaTo
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Když už tu rozebíráme systém NWN, tak do útoku s plnou polní (nastudováno poctivě z cizích zdrojů, heh):
Feat Sražení (Knockdown) se počítá z vašeho útoku AB (to je "to" co se vám skoro každý level (záleží na povolání) zvyšuje a k čemu se přičítá váš bonus ze síly nebo z obratnosti (pokud máte feat Finty se zbraněmi) a ke kterému se přičítá "záporný" bonus 4, za to že se pokoušíte někoho srazit + další bonusy/penále za různou velikost mezi rasami.
Tzn.
1) vaším útokem se nejdřív MUSITE vůbec trefit = váš útok (AB) musí být větší než nepřítelova obrana (AC)
2) když se trefíte porovnává se opět "váš" útok (AB) s nepřítelovou Discipline (skill - Výcvik, do kterého se přičítá bonus ze síly)
Takže někdo může být TEZCE zasažitelný, ale může být zároven LEHCE srazitelný (když už ho konečně zasáhnete) a naopak. Nebo oboje, heh.
Takže pro Alfraye - to že máš plno bodů ve výcviku pomáhá jen a jedině k tomu, že naopak TEBE je mnohem těžší srazit...ale nijak ti to nepomáhá k tomu, abys líp srážel.
. tomu pomáhá to že tvůj trpoš je vyšší level

Feat Sražení (Knockdown) se počítá z vašeho útoku AB (to je "to" co se vám skoro každý level (záleží na povolání) zvyšuje a k čemu se přičítá váš bonus ze síly nebo z obratnosti (pokud máte feat Finty se zbraněmi) a ke kterému se přičítá "záporný" bonus 4, za to že se pokoušíte někoho srazit + další bonusy/penále za různou velikost mezi rasami.
Tzn.
1) vaším útokem se nejdřív MUSITE vůbec trefit = váš útok (AB) musí být větší než nepřítelova obrana (AC)
2) když se trefíte porovnává se opět "váš" útok (AB) s nepřítelovou Discipline (skill - Výcvik, do kterého se přičítá bonus ze síly)
Takže někdo může být TEZCE zasažitelný, ale může být zároven LEHCE srazitelný (když už ho konečně zasáhnete) a naopak. Nebo oboje, heh.
Takže pro Alfraye - to že máš plno bodů ve výcviku pomáhá jen a jedině k tomu, že naopak TEBE je mnohem těžší srazit...ale nijak ti to nepomáhá k tomu, abys líp srážel.

Jen doplnim... Jak uz rekl Darren, Eq_podrazeni(nebo jak se to jmenuje) bylo zavedeno, protoze se tu pred nejakym casem resila situace, kdy chci nekoho povalit, ale bojim se, ze ho tim zaroven zabiju.
Jestli se dobre pamatuju, tak tohle byl jeden z hlavnich duvodu zavedeni tyhle schopnosti postav. Proto se hodi zpravidla jen do techto CvC situaci.
Jestli se dobre pamatuju, tak tohle byl jeden z hlavnich duvodu zavedeni tyhle schopnosti postav. Proto se hodi zpravidla jen do techto CvC situaci.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!