Vědro a krvavé skvrny
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Dekuju ti nacelniku, ze ses me zastal.
Jde poznat a napriklad pes pozna (z pohybu tela, z pachu apod.), jestli mas strach, nebo jestli s nim pujdes sebevedome do stretu. To ze fighter na 1. i na 20. lvl vypada v nwn enginu stejne neznamena, ze by zver nemohla rozlisit jestli se nekdo sotva mota, nebo jestli sebevedome vykracuje s pruznosti kocky.
Stejnetak z prskavky by meli dostat strach, jakmile z nej zacnou litat blesky. Podle me je ale lepsi aby stahli ocas a utekli jeste driv nez dostanou ranu.
O IC vysvetleni tohohle se da napsat debata na 10 stranek, ale myslim ze podstatnejsi je vysledek, jakej by to melo. To uz popsal LD.
edit: HIDE a MS pro fightery? Podivejte se jakou penaltu na Eq dostane do tehlech skillu postava, ktera si oblekne tezsi zbroj. O necem takovym se nema smysl vubec zminovat.
Jde poznat a napriklad pes pozna (z pohybu tela, z pachu apod.), jestli mas strach, nebo jestli s nim pujdes sebevedome do stretu. To ze fighter na 1. i na 20. lvl vypada v nwn enginu stejne neznamena, ze by zver nemohla rozlisit jestli se nekdo sotva mota, nebo jestli sebevedome vykracuje s pruznosti kocky.
Stejnetak z prskavky by meli dostat strach, jakmile z nej zacnou litat blesky. Podle me je ale lepsi aby stahli ocas a utekli jeste driv nez dostanou ranu.
O IC vysvetleni tohohle se da napsat debata na 10 stranek, ale myslim ze podstatnejsi je vysledek, jakej by to melo. To uz popsal LD.
edit: HIDE a MS pro fightery? Podivejte se jakou penaltu na Eq dostane do tehlech skillu postava, ktera si oblekne tezsi zbroj. O necem takovym se nema smysl vubec zminovat.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
K TÉMATU
Myslím si, že by to jít nemělo. To je jako snažit se vytřít vodu rozlitou na trávníku. Jestli máš zahradu nebo poblíž domu nějaký trávník, schválně to zkus, esli nevěříš ;)))
Myslím si, že by to jít nemělo. To je jako snažit se vytřít vodu rozlitou na trávníku. Jestli máš zahradu nebo poblíž domu nějaký trávník, schválně to zkus, esli nevěříš ;)))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
No, dovolím si částečně oponovat. Velmi to záleží na tom, kdo a jakým způsobem zvíře zpracovává. Zabili jsme už hodně ovcí přímo na zahradě a nikdy nebyl problém po sobě uklidit. Většinou nebylo třeba víc než dva kyblíky vody, kterým se krev prostě rozptýlila. Samozřejmě po bližším ohledání bys přišel na to, že se tu něco nedávno dělo, ale není z toho žádná odporná louže, ve které děláš šlápoty. Navíc myslím, že zde není třeba zacházet až tak do reality.Gran píše:Myslím si, že by to jít nemělo. To je jako snažit se vytřít vodu rozlitou na trávníku. Jestli máš zahradu nebo poblíž domu nějaký trávník, schválně to zkus, esli nevěříš ;)))
Mimochodem nedávno jsme vypouštěli bazén a tudíž měli vodu vylitou na trávníku a fakt to nešlo, jenže jí nebylo 5 litrů, ale asi 200. Zkoušel jsem to koštětem a moc se nedařilo, za pár hodin se ale vsákla a slunce ji vysušilo, takže to nebyl až takový problém.
kucik: Pokud bych se měl pokusit o přirovnání, tak ty tvrdíš, že pokud půjdu v lese, kde vím, že jsou vlci, bude rozdíl, jestli si vezmu samopal nebo ne. Že zjistí, že s ním se jich nebojím a tudíž na mě ani nezaútočí. Nevnucuj mi představu, že chůze bojovníka v plné plátové zbroji je jiná podle jeho úrovně a už vůbec se o toto nesnaž u kouzelníků. Ano, jakmile začnou něco dělat, pak už to platí a vlk by asi utekl se staženým ocasem, jenže to až pak. To už můžu stejně tak v klidu seslat Strach a dosáhnu téhož. Neříkám, že nemáte v něčem pravdu, ale nelíbí se mi ten skrytý výsledek.. vytvořili byste totiž precedent, že na postavě, která se nijak navenek neprojevuje lze poznat, že se jedná o mocného bojovníka popř. mága. Je mi líto, já prostě nevidím způsob, jak hyena, která potká mě a Alkaran na ~procházce~ pouští, pozná, že nás nemá rušit. Co si naopak představit dovedu, je něco s hodem na zastrašení (takové to "Huš potvoro *dupne před ní těžkou okovanou botou*), ale to už vyžaduje nějakou akci .. ne že si prostě jen tak jdeš a zvířata od tebe prchají děsem.
Ukrytí a Tichý pohyb jsem vážně opravdu nemyslel, chtěl jsem vám to téma jen trochu odlehčit. Každý, kdo umí počítat v záporných číslech ví, že na to žádný bojovník prostě nemá. Ale opět, kolik z těch bojovníků zajímá nějaký vlk, který se jim připlete do cesty? Koho to opravdu zajímá, se myslím stal hraničářem.
Navíc, kdyby to fungovalo automaticky.. i druidé musí klikat, aby zvěř utišili.
Naposledy upravil(a) drake127 dne 20. 9. 2007 22.27, celkem upraveno 1 x.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Na tom něco bude. Obzvlášť ten druhý odstavec, musím říct, není do EQ zohledněn (a ani bych to nedělal), mohl by být tedy "nahrazen" možností uklízet... hmm.drake127 píše:No, dovolím si částečně oponovat. Velmi to záleží na tom, kdo a jakým způsobem zvíře zpracovává. Zabili jsme už hodně ovcí přímo na zahradě a nikdy nebyl problém po sobě uklidit. Většinou nebylo třeba víc než dva kyblíky vody, kterým se krev prostě rozptýlila. Samozřejmě po bližším ohledání bys přišel na to, že se tu něco nedávno dělo, ale není z toho žádná odporná louže, ve které děláš šlápoty. Navíc myslím, že zde není třeba zacházet až tak do reality.
Mimochodem nedávno jsme vypouštěli bazén a tudíž měli vodu vylitou na trávníku a fakt to nešlo, jenže jí nebylo 5 litrů, ale asi 200. Zkoušel jsem to koštětem a moc se nedařilo, za pár hodin se ale vsákla a slunce ji vysušilo, takže to nebyl až takový problém.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
No, myslím, že v nějaké formě je tu mizení různých skvrn zastoupeno.. chtěl jsem jen trochu zalobovat za jeho větší využití.Gran píše:Na tom něco bude. Obzvlášť ten druhý odstavec, musím říct, není do EQ zohledněn (a ani bych to nedělal), mohl by být tedy "nahrazen" možností uklízet... hmm.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Napadlo mě možné řešení. By se "udělal" feat (= bohužel práce pro Labira? ), který by postava získala, řekněme na X-tém(?) levelu, kdy se dá předpokládat, že má dostatečnou "sílu osobnosti" (a hráč zodpovědnosti). Byl by to ekvivalent druidího PLOŠNÉHO tišení. Rozhodně by se mu NIKDY nemohl rovnat!! (aby zvládl krokouše a podobnou "větší" havěť jako tygři a líté verze). Ale stačil by na to, aby vlka-sebevraha zahnal.drake127 píše:…
Nikdo by žádného hráče nenutil tento feat používat a dál by mohl vlky killovat, ale "útlocitné" postavy by prostě vlky/jezevce a podobnou "low-level" zvěř mohli odehnat.
Proty co to "potřebují" RP povídání, tak by to byl ekvivalent uhrančivého pohledu/síly osobnosti/silové aury, atd.. Takový mág na od určité úrovně už není žádné ořezávátko, o bojovníkovi nemluvě..
P.S.
Nekamenovat, jen se snažím pomoci .
P.P.S.
Neodhadnu na kolik by to oslabilo (pokud vůbec) Druidy, k tomu by se měli nejspíš vyjádřit sami hráči tohoto povolání + rádci.
podle me treba gnom na 15. lvlu bude mit tolik silu osobnosti na zahnani vlka asi jako detska trikolka … podle me, paklize se ma podle neceho urcit zda chlupata bestie pred lovcem utece uz pri prvnim pohledu, tak podle stavby telesne schranky. levl nelevl, prijde mi ze pred obrovskym orkem by si to mohl rozmyslet ale hobbita pozene s usmevem na tlame. druhy kriterium by mohlo bejt zkusenosti z boje - myslim ze vlk by u cloveka mohl bejt na vazkach, ale ve chvili kdy ze sebe bude schopen clovek-bojovnik udelat revem/postojem nekoho silnejsiho, tak by treba mohl zdrhnout. Neprijde mi ze by slaby elfi mag na 20. lvlu moh pouze svoji vizazi nejak odehnat vlka (vim, muze vypadat fakt seredne ).KaTo píše:… X-tém(?) levelu, kdy se dá předpokládat, že má dostatečnou "sílu osobnosti" (a hráč zodpovědnosti)…
… spolehat se na hracskou zodpovednost mi prijde znacne naivni
ber to s nadsazkou ( ja jen aby sis to nevzal jako kamenovani, z meho postaveni bych si to ani nemohl dovolit )
Dives, qui sapiens est
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
jheee, tak Praetoruv pripevek mi tu prijde zatim jako nejrozumnejsi ; ) hih.
Jinak - existuje epicky feat, epicka povest, ktera pridava +4 do presvedcovacich skillu ; ) - takze prenesene uz neco takoveho v nwn je :D
Ale je pravda, ze mezi zviraty se povest asi nesiri O:)
Ano, jedine rozumne opodstatneni strachu zvirat je vzezreni osoby, ktere ale vubec nemusi mit oporu v levelu ani v povolani. Takze tady ty nase mechanismy trochu narazi. Proste se zatim musime smirit s tim, ze pokud jdeme do nebezpecne divociny, muzeme potkat divoka zvirata. To se stava, no.…
Mezi nama - jediny duvod proc tohle zavadet je podle mne zatim pouze hracska pohodlnost.
btw Labir rikal, ze se neco na tenhle zpusob pripravuje... tak nebojte.
Jinak - existuje epicky feat, epicka povest, ktera pridava +4 do presvedcovacich skillu ; ) - takze prenesene uz neco takoveho v nwn je :D
Ale je pravda, ze mezi zviraty se povest asi nesiri O:)
Ano, jedine rozumne opodstatneni strachu zvirat je vzezreni osoby, ktere ale vubec nemusi mit oporu v levelu ani v povolani. Takze tady ty nase mechanismy trochu narazi. Proste se zatim musime smirit s tim, ze pokud jdeme do nebezpecne divociny, muzeme potkat divoka zvirata. To se stava, no.…
Mezi nama - jediny duvod proc tohle zavadet je podle mne zatim pouze hracska pohodlnost.
btw Labir rikal, ze se neco na tenhle zpusob pripravuje... tak nebojte.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Vy se díváte na zvířata a přisuzujete jim lidské smysly a myšlení. Tj. jak byte se na jejich místě chovali vy. Mluvíte o zraku (vzezření "potencionální" kořisti je irelevantní - vlk uloví mnohem většího jelena (ideálně poraněného, nemocného - na zdravého si troufnou jen ve smečce a v posledním případě, ale ani omylem vlk nepůjde do střetu třeba s rysem, který je přitom o DOST menší). Mimochodem mezi zvířaty je mnohem důležitější čich. A to co "donutí" vlka nezaútočit na jakéhokoli tvora (trpaslík/člověk/mág/cokoli) je:The_Balrog+Preator píše:….
1) zkušenost = tenhle "malý"gnom je ověšený vlčími kůžemi a ocelí, že by to nebylo "eazy" tele na porážku i když má 1,5 metru a tímhle lesem už 3x prošel, přičemž za ním zůstala krvavá stopa jak za ledoborcem.
2) feromony = sebevědomý "bojovník"/"čaroděj" na vysokém levelu má patřičné sebevědomí, které se kolem něj šíří.
Prostě bud se předpokládáme, žeEQ vlci jsou zvířata podobná "naším", pak je jejich chování nemocné = "šílené". Pokud budeme (IG) předpokládat, že EQ vlci/jezevci jsou mutanti s berserkovskými sklony napadající kohokoli, pak není co řešit.
3) "páchne" magií (zde není co řešit), magie se bojí i Vaše postavy :-D, natož ne-magická zvířata.
Opět připomínám, že pokud se Hi-level mág chce třást strachy a nechat se ožírat od vlků, nikdo mu nebrání ten případný "feat" nezapínat...
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
ehm...
sebevedomi nezalezi preci na levelu
to, ze nekdo pachne magii je vec tveho pohledu na svet a na magii. Napriklad ja bych rekl, ze kouzelnici na vyssi urovni jsou s magii tak sikovni, ze ji umi maskovat lip, nez ti na nizsim a muzou vypadat uplne docela nomalne.
pokud je tak desne dulezity cich a zrak ne, proc maji tedy psi tak rozvinuty zpusoby gest a postoju?
pokud je zrak spis nedulezity, jsou vlci tak moc chytri, aby poznali, ze tenhle gnom je oveseny vlvi kuzi a zelezem? :D … pokud to teda nejsou zrovna cerstvy kuze, aby to vycitili - a i pak - nebudou se mu spis chtit pomstit? (ackoliv psi popravde receno - nic jako "pomstu" neznaji?)
^_^
sebevedomi nezalezi preci na levelu
to, ze nekdo pachne magii je vec tveho pohledu na svet a na magii. Napriklad ja bych rekl, ze kouzelnici na vyssi urovni jsou s magii tak sikovni, ze ji umi maskovat lip, nez ti na nizsim a muzou vypadat uplne docela nomalne.
pokud je tak desne dulezity cich a zrak ne, proc maji tedy psi tak rozvinuty zpusoby gest a postoju?
pokud je zrak spis nedulezity, jsou vlci tak moc chytri, aby poznali, ze tenhle gnom je oveseny vlvi kuzi a zelezem? :D … pokud to teda nejsou zrovna cerstvy kuze, aby to vycitili - a i pak - nebudou se mu spis chtit pomstit? (ackoliv psi popravde receno - nic jako "pomstu" neznaji?)
^_^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Velikost postavy (hobit az pulork), pocet postav, pritomnost kovovych zbroji, pritomnost velkych zbrani, pritomnost ohne (pochodne), aktivni viditelna kouzla (napriklad vlk se tezko vrhne na maga s aktivnim ohnivym stitem a myslim, ze i ruzne polopruhledne bubliny jako treba obycejny stit by ho mohly odradit, stejne jako viditelna kamenna kuze), dale by se mohlo zohlednovat svetlo a jeho intenzita (napriklad pokud ma postava na sobe prsten ktery sviti na dvacet metru bilym svetlem, tak bude asi vsechna opatrnejsi zvirata v lese spis desit)
pokud by slo implementovat, tak u velikosti nebo vzhledu postavy by se mela zohlednovat momentalni promena - napriklad promena do neceho velkeho (klepetnatec, drak), do neceho co neni k jidlu a je to ocividne neprirozene (zombie, spektra, kostlivec, ohnivy elemental)
teoreticky by mohly vzniknout predmety, ktere by davaly urcity bonus na odstraseni zvere, pokud by je postava mela v rukou - rehtacky, nejake magicke nerady, co by delaly ramus a jiskry, uz zminene svitici predmety..
Jinak jak psal The_Balrog - neco se pry uz pripravuje, takze proste pockame. Ja si tu jen tak vetram klavesnici a pisu co mne k tomu napadlo.
EDIT: pokud budeme detailisti, tak treba vlci/medvedi sadlo, kterym by se postava pomazala by na cas IMHO fungovalo taky znamenite. Postava by potom "vonela" jako nekdo, kdo se zivi vlkama a medvedama.
pokud by slo implementovat, tak u velikosti nebo vzhledu postavy by se mela zohlednovat momentalni promena - napriklad promena do neceho velkeho (klepetnatec, drak), do neceho co neni k jidlu a je to ocividne neprirozene (zombie, spektra, kostlivec, ohnivy elemental)
teoreticky by mohly vzniknout predmety, ktere by davaly urcity bonus na odstraseni zvere, pokud by je postava mela v rukou - rehtacky, nejake magicke nerady, co by delaly ramus a jiskry, uz zminene svitici predmety..
Jinak jak psal The_Balrog - neco se pry uz pripravuje, takze proste pockame. Ja si tu jen tak vetram klavesnici a pisu co mne k tomu napadlo.
EDIT: pokud budeme detailisti, tak treba vlci/medvedi sadlo, kterym by se postava pomazala by na cas IMHO fungovalo taky znamenite. Postava by potom "vonela" jako nekdo, kdo se zivi vlkama a medvedama.
Naposledy upravil(a) LDamian dne 21. 9. 2007 11.30, celkem upraveno 1 x.
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Sigimalanirseth - ??
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Hele, nemá cenu se tu přetahovat, kdo dál dočůrá - v RP se dá okecat a najít argument pro VŠECHNO (oči/uši/velikost/atd.). Zkrátka, buď nechceme (třeba já), aby postavy na EQ zabíjely "sebevražené" vlky a jiná "slabší" červená zvířata jako obtížný hmyz (ruku na srdce od cca 5.lvlu "osamocený" vlk není hrozba) a pak zbývá jen se dohodnout jak to systémově nejlíp implementovat nebo to chceme - tj. vlky bez pudu sebezáchovy (ty(?)). Tímto couvám *uctivě kývne hlavou* z diskuze :-D .Howg.The_Balrog píše:…
Naposledy upravil(a) KaTo dne 21. 9. 2007 13.41, celkem upraveno 1 x.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
Jen zapomínáte na jeden detail. Vlci o kterých se tu bavíme nejsou vlci které známe z reálu nýbrž vlci druhu Vlk Deskový (lupus equilibricus) a jsou takoví jak je mocnosti stvořili (paranoidní a pěkně vystresovaní s nezvládnutelnými návaly agrese proti všemu co se hýbe && není druid). Těmhle nezáleží n tom jestli rachotíte, hvízdáte si, smrdíte stokama nebo vypadáte jako železný obr tihle po vás půjdo kdykoli vás uvidí. A jestli se na jejich chování někdy něco změní ví s určitostí jen mocnosti (totéž platí pro ostatní zvěř s drobnými obměnami)
Naposledy upravil(a) Kirros dne 21. 9. 2007 11.39, celkem upraveno 1 x.
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
Bez kreslit Westgard. Uz se tesim na dalsi epizodu.The_Balrog píše:neblbneteee, o cem se tu ted mam bavit, kdyz se v praci desne nudim a tohle jsme uzavreli? o.O;
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Sigimalanirseth - ??
psal sem ti to do PM … telesna stavba pohyb koristi, jasneze nepude do mensi, kdyz vidi ze je mrstnejsi a akorat si uzene zapal plic. Promin, zazenu to trochu do extremu - proc utece vlk pred autem, protze smrdi? ne protoze je velky a rve …. vem si takovej zpev vojska, kterej umocnuje jejich silu uvnitr i zvenku a protivnik jak zdrhal ( viatlinea - jak pusobi uvnitr, poznate i navenek )KaTo píše: Mluvíte o zraku (vzezření "potencionální" kořisti je irelevantní - vlk uloví mnohem většího jelena (ideálně poraněného, nemocného - na zdravého si troufnou jen ve smečce a v posledním případě, ale ani omylem vlk nepůjde do střetu třeba s rysem, který je přitom o DOST menší). Mimochodem mezi zvířaty je mnohem důležitější čich.
A to co "donutí" vlka nezaútočit na jakéhokoli tvora (trpaslík/člověk/mág/cokoli) je:
myslis ze si ho vlk okoukne, uvidi kuze svejch soukmenovcu, pozna zelezo a utece?KaTo píše: 1) zkušenost = tenhle "malý"gnom je ověšený vlčími kůžemi a ocelí, že by to nebylo "eazy" tele na porážku i když má 1,5 metru a tímhle lesem už 3x prošel, přičemž za ním zůstala krvavá stopa jak za ledoborcem.
(ber to s nadsazkou)
Tady sem si trochu nejistej, ale feromony jestli se nepletu se tykaji pouze stejnyho zivocisnyho druhu a tykaji se kastovani a sexualni pritazlivosti.KaTo píše: 2) feromony = sebevědomý "bojovník"/"čaroděj" na vysokém levelu má patřičné sebevědomí, které se kolem něj šíří.
Prostě bud se předpokládáme, žeEQ vlci jsou zvířata podobná "naším", pak je jejich chování nemocné = "šílené". Pokud budeme (IG) předpokládat, že EQ vlci/jezevci jsou mutanti s berserkovskými sklony napadající kohokoli, pak není co řešit.
Jak jsem psal i do PM, magie je trochu kapitola sama pro sebe.… ale nevim jestli obyc vlk se svoji inteligenci je schopen magii "vycejtit" (magie neni hniloba)KaTo píše: 3) "páchne" magií (zde není co řešit), magie se bojí i Vaše postavy :-D, natož ne-magická zvířata.
Opět připomínám, že pokud se Hi-level mág chce třást strachy a nechat se ožírat od vlků, nikdo mu nebrání ten případný "feat" nezapínat...
Omlouvam se ze sem OT oproti myti krvavejch fleku, uz koncim
edit: psal sem to dyl, pac sem furt odbihal, tak se omlouvam
Dives, qui sapiens est
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
1) Obyčejní vlci skutečně na člověka jen tak nezaútočí. Možná v sebeobraně nebo třeba pokud má vzteklinu. Jsme ale na Desce, ne na Zemi, a zdejší vlci mohou (a jsou) krapet jíní.
2) Mám osobní zkušenist s lidmi, z nichž číší síla na první pohled, s takovými, kterým raději jdete z cesty aniž byste věděli proč. Zvířata jsou na podobné vjemy citlivější.
3) Nefunguje na zastrašení zvěře Intimidation ? Přijde mi to jako ono "Huš, potvoro!"*a dupne, aby zvíře zahnal*
4) Odrazování zvířat od útoku pouhou prezencí mi přijde jako dobrý nápad. Líbí se mi představa featu, který by povolání dostávala na určitém (vysokém), každé někdy jindy, dle povolání. A byla by možnost vzít si ten feat i během postupu postavy. V případě, že by postava pak měla oba featy, ten druhý by byl "improved," podobně jako u Evasion. Tak by mocné postavy měli nějakou drobnou šanci zvířata odradit a kdo by do toho investoval feat, byl by skutečně "zastrašující." (za body v intimidation by mohl být bonus).
5) Pokd by něco jako odrazování vzniklo, neomezoval bych se jen na zvířata, ale zahrnul bych i jiné potvory (s větší či menší odolností proti těmto efektům).
6) Otevřený oheň obyčejně zvířata děsí. Zapalená louč by mohla pomoci v odrazení od útoku, samotné světlo (např. prsten nebo jiný nasvícený eqp.) už IMHO ne.
2) Mám osobní zkušenist s lidmi, z nichž číší síla na první pohled, s takovými, kterým raději jdete z cesty aniž byste věděli proč. Zvířata jsou na podobné vjemy citlivější.
3) Nefunguje na zastrašení zvěře Intimidation ? Přijde mi to jako ono "Huš, potvoro!"*a dupne, aby zvíře zahnal*
4) Odrazování zvířat od útoku pouhou prezencí mi přijde jako dobrý nápad. Líbí se mi představa featu, který by povolání dostávala na určitém (vysokém), každé někdy jindy, dle povolání. A byla by možnost vzít si ten feat i během postupu postavy. V případě, že by postava pak měla oba featy, ten druhý by byl "improved," podobně jako u Evasion. Tak by mocné postavy měli nějakou drobnou šanci zvířata odradit a kdo by do toho investoval feat, byl by skutečně "zastrašující." (za body v intimidation by mohl být bonus).
5) Pokd by něco jako odrazování vzniklo, neomezoval bych se jen na zvířata, ale zahrnul bych i jiné potvory (s větší či menší odolností proti těmto efektům).
6) Otevřený oheň obyčejně zvířata děsí. Zapalená louč by mohla pomoci v odrazení od útoku, samotné světlo (např. prsten nebo jiný nasvícený eqp.) už IMHO ne.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.