Stránka 1 z 1

Dislike/Odpor

Napsal: 11. 12. 2007 0.09
od Pavel Urban
Napadlo mne v závislosti na zkušenostech ze hry, zda by nešlo umístit dislike/odpor do kruhového menu ? Prostě bych na cíli otevřel kruhové meny, v hlavní nabídce bych kliknul na odpor a jak by kruhové menu zmizelo, hned bych mečíkem ukázal na danou postavu a mohl zaútočit. Jde mi o to, že prostě někdy není čas na to otevřít si seznam hráčů, vyhledat si jméno patřičné postavy a odkliknout si dislike/odpor.

Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě. A tím myslím jakoukoliv ofenzivní akci (tedy nejen přímý útok), včetně např. okrádání (pokud si toho okrádaná postava všimne) nebo nějakého kouzla ši schopnosti. Myslím, že by bylo příjemnější ho pak zrušit, než ho "honit", když na to není čas.

Napsal: 11. 12. 2007 0.15
od drake127
Hlavně ne automatický dislike, Attack of Opportunity je věc velmi nemilá.

Re: Dislike/Odpor

Napsal: 11. 12. 2007 0.22
od photter
Pavel Urban píše:Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě..
tohle by mělo fungovat, akorát u některejch přidanejch kouzel to snad zlobí

Napsal: 11. 12. 2007 0.33
od Pavel Urban
drake127 píše:Hlavně ne automatický dislike, Attack of Opportunity je věc velmi nemilá.
No když ti udělá někdo něco ofenzivního, musí počítat s tím, že se můžeš ohnat.
photter píše:tohle by mělo fungovat, akorát u některejch přidanejch kouzel to snad zlobí
Dina se mi jedna postava pokusila okrást. Din si toho všiml. Myslím si, že pak odpor nebyl zapnutý. Když jí chtěl pak srazit, (když vzápětí přiběhla a chtěla to (asi) zkusit znovu), postava dostala sneak attack a umřela.

Napsal: 11. 12. 2007 0.42
od drake127
Pavel Urban píše:
drake127 píše:Hlavně ne automatický dislike, Attack of Opportunity je věc velmi nemilá.
No když ti udělá někdo něco ofenzivního, musí počítat s tím, že se můžeš ohnat.
Mě už se pár postav okrást/povalit snažilo a nepovažoval jsem to za ani trochu ofenzivní. :blush2: Z takového AoO by byly jen mrzutosti.

Hold, FtS, Fear ani Color Spray dislike nepřepíná. Víc jsem ze svého nečastého testování na neutrální PC ani nezjistil. Popravdě si teď ani nepamatuju, jestli jsme si na magickém turnaji zapínali dislike.

Napsal: 11. 12. 2007 0.53
od magnumik
drake127 píše:Mě už se pár postav okrást/povalit snažilo a nepovažoval jsem to za ani trochu ofenzivní. :blush2: Z takového AoO by byly jen mrzutosti …. ani nepamatuju, jestli jsme si na magickém turnaji zapínali dislike.
no, to je fakt...takový pokus o okradení může být i absolutně RP věcí, když mezi sebou dvě postavy jen tak blbnou...a na turnaji sme dislike...heh...dotet sem si byl jistej, že ne, ale jak sem se nad tím hloubš zamyslel...hmm tak si jistejn nejsem...protože třeba pro Válečný pořkik člověk potřebuje, aby byl protivník nepřátelský...takže zapínali :blink:

Napsal: 11. 12. 2007 16.10
od eqileus
magnumik píše:
drake127 píše:Mě už se pár postav okrást/povalit snažilo a nepovažoval jsem to za ani trochu ofenzivní. :blush2: Z takového AoO by byly jen mrzutosti …. ani nepamatuju, jestli jsme si na magickém turnaji zapínali dislike.
no, to je fakt...takový pokus o okradení může být i absolutně RP věcí, když mezi sebou dvě postavy jen tak blbnou...a na turnaji sme dislike...heh...dotet sem si byl jistej, že ne, ale jak sem se nad tím hloubš zamyslel...hmm tak si jistejn nejsem...protože třeba pro Válečný pořkik člověk potřebuje, aby byl protivník nepřátelský...takže zapínali :blink:
Záleží jaký používáš kouzla... já sem to jednou zapnul když sem nechtěl protivníka taktéž nakouzlit Ochranou proti kouzlům... Ono to nakouzluje i lidi okolo... :smile:

Jinak nebyl dislike potřeba...

Re: Dislike/Odpor

Napsal: 11. 12. 2007 16.13
od The_Balrog
Pavel Urban píše: Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě. A tím myslím jakoukoliv ofenzivní akci (tedy nejen přímý útok), včetně např. okrádání (pokud si toho okrádaná postava všimne) nebo nějakého kouzla ši schopnosti. Myslím, že by bylo příjemnější ho pak zrušit, než ho "honit", když na to není čas.
no - jenze to by se v tu ranu, kdyz by se od tebe vzdalila, provedl AoP a dostala by to sneakem stoprocentne : ) ne?

Napsal: 11. 12. 2007 18.53
od Pavel Urban
Laškování vzájemným obíráním lze i bez dovednosti uzmi předmět a navíc jeden tak získá i to co vlastně chce. Skutečné okradení jako takové ale podle mě ofenzivní akce je změnu náklonosti by podnítit mělo. Pokud by ta změna náklonnosti byla volitelná v tom kruhovém menu, taky by se to dalo řešit i tak (a bylo by to IMO dost rychlé). U těch kouzel bych to rád viděl určitě. Přece jenom, když je někdo pod vlivem Holdu, Fearu apod., ten druhý si s ním může dělat co chce. Podle mě je to útok jak vyšitý. :bigwink:

Napsal: 7. 3. 2008 21.42
od sciorp
nenašel jsem lepší topic, zajímá mě jestli je teoreticky pokud postavy k sobě otevřeně přiznávají nepřátelství zda je nutné mít zapnutý dislike pořád??
poradte někdo prosím v pravidlech stojí že se má zapnout až těsně před utokem ale jen se chci zeptat jestli by to takhle nemělo být

pokud se to už řešilo omlouvám se a málo jsem findil

Napsal: 7. 3. 2008 21.57
od drake127
Dislike je OOC záležitost, která NWN umožňuje správně počítat účinky různých efektů (kouzel, summonů, speciálních schopností), proto jeho zapnutí před útokem je nutné. Jeho zapnutí kdykoliv jindy je bezdůvodné a způsobuje problémy s AoO a summony (kteří mají ve výchozím nastavení "Attack Nearest"), ale zase je to sranda rozdat všem hráčům dislike ať si zvykají.

Napsal: 7. 3. 2008 22.42
od sciorp
drake127 píše:Dislike je OOC záležitost, která NWN umožňuje správně počítat účinky různých efektů (kouzel, summonů, speciálních schopností), proto jeho zapnutí před útokem je nutné. Jeho zapnutí kdykoliv jindy je bezdůvodné a způsobuje problémy s AoO a summony (kteří mají ve výchozím nastavení "Attack Nearest"), ale zase je to sranda rozdat všem hráčům dislike ať si zvykají.
o tom samosebou vím, a počítám třeba s tím, že třeba pes mého nepřítele po mě vyjede nebo že když půjdu kolem něho mi jednu nenápadně ubalí, s kouzli to jsem myslel ale nevěděl tudíž je v podstatě jedno jestli tam ten dis je krom samotného utoku při cvc

Napsal: 7. 3. 2008 23.04
od drake127
No, jde o to, že na tebe vyjede, i kdyby to ten páníček nechtěl, protože ve chvíli, kdy se rozběhne, už to hráč neukliká. Ale jo, není problém zapínat dislike, i když se k CvC neschyluje, jen by pak asi byla na místě jistá tolerance, když se něco nepovede, viď OneIceOne? :biggrin:

Napsal: 7. 3. 2008 23.06
od sciorp
drake127 píše:No, jde o to, že na tebe vyjede, i kdyby to ten páníček nechtěl, protože ve chvíli, kdy se rozběhne, už to hráč neukliká. Ale jo, není problém zapínat dislike, i když se k CvC neschyluje, jen by pak asi byla na místě jistá tolerance, když se něco nepovede, viď OneIceOne? :biggrin:
jo dobře to mi jako vysvětlení stačí stejně pokud není hráč oné postavy ntvrdlík tak mu to časem dojde jak se má chovat ale to už si pořešim IC