Dislike/Odpor
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Dislike/Odpor
Napadlo mne v závislosti na zkušenostech ze hry, zda by nešlo umístit dislike/odpor do kruhového menu ? Prostě bych na cíli otevřel kruhové meny, v hlavní nabídce bych kliknul na odpor a jak by kruhové menu zmizelo, hned bych mečíkem ukázal na danou postavu a mohl zaútočit. Jde mi o to, že prostě někdy není čas na to otevřít si seznam hráčů, vyhledat si jméno patřičné postavy a odkliknout si dislike/odpor.
Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě. A tím myslím jakoukoliv ofenzivní akci (tedy nejen přímý útok), včetně např. okrádání (pokud si toho okrádaná postava všimne) nebo nějakého kouzla ši schopnosti. Myslím, že by bylo příjemnější ho pak zrušit, než ho "honit", když na to není čas.
Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě. A tím myslím jakoukoliv ofenzivní akci (tedy nejen přímý útok), včetně např. okrádání (pokud si toho okrádaná postava všimne) nebo nějakého kouzla ši schopnosti. Myslím, že by bylo příjemnější ho pak zrušit, než ho "honit", když na to není čas.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dislike/Odpor
tohle by mělo fungovat, akorát u některejch přidanejch kouzel to snad zlobíPavel Urban píše:Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě..
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
No když ti udělá někdo něco ofenzivního, musí počítat s tím, že se můžeš ohnat.drake127 píše:Hlavně ne automatický dislike, Attack of Opportunity je věc velmi nemilá.
Dina se mi jedna postava pokusila okrást. Din si toho všiml. Myslím si, že pak odpor nebyl zapnutý. Když jí chtěl pak srazit, (když vzápětí přiběhla a chtěla to (asi) zkusit znovu), postava dostala sneak attack a umřela.photter píše:tohle by mělo fungovat, akorát u některejch přidanejch kouzel to snad zlobí
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Mě už se pár postav okrást/povalit snažilo a nepovažoval jsem to za ani trochu ofenzivní.Pavel Urban píše:No když ti udělá někdo něco ofenzivního, musí počítat s tím, že se můžeš ohnat.drake127 píše:Hlavně ne automatický dislike, Attack of Opportunity je věc velmi nemilá.

Hold, FtS, Fear ani Color Spray dislike nepřepíná. Víc jsem ze svého nečastého testování na neutrální PC ani nezjistil. Popravdě si teď ani nepamatuju, jestli jsme si na magickém turnaji zapínali dislike.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
no, to je fakt...takový pokus o okradení může být i absolutně RP věcí, když mezi sebou dvě postavy jen tak blbnou...a na turnaji sme dislike...heh...dotet sem si byl jistej, že ne, ale jak sem se nad tím hloubš zamyslel...hmm tak si jistejn nejsem...protože třeba pro Válečný pořkik člověk potřebuje, aby byl protivník nepřátelský...takže zapínalidrake127 píše:Mě už se pár postav okrást/povalit snažilo a nepovažoval jsem to za ani trochu ofenzivní.Z takového AoO by byly jen mrzutosti …. ani nepamatuju, jestli jsme si na magickém turnaji zapínali dislike.

Záleží jaký používáš kouzla... já sem to jednou zapnul když sem nechtěl protivníka taktéž nakouzlit Ochranou proti kouzlům... Ono to nakouzluje i lidi okolo...magnumik píše:no, to je fakt...takový pokus o okradení může být i absolutně RP věcí, když mezi sebou dvě postavy jen tak blbnou...a na turnaji sme dislike...heh...dotet sem si byl jistej, že ne, ale jak sem se nad tím hloubš zamyslel...hmm tak si jistejn nejsem...protože třeba pro Válečný pořkik člověk potřebuje, aby byl protivník nepřátelský...takže zapínalidrake127 píše:Mě už se pár postav okrást/povalit snažilo a nepovažoval jsem to za ani trochu ofenzivní.Z takového AoO by byly jen mrzutosti …. ani nepamatuju, jestli jsme si na magickém turnaji zapínali dislike.

Jinak nebyl dislike potřeba...
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dislike/Odpor
no - jenze to by se v tu ranu, kdyz by se od tebe vzdalila, provedl AoP a dostala by to sneakem stoprocentne : ) ne?Pavel Urban píše: Druhá věc je ta, že by bylo příjemné, kdyby dislike/odpor naskočil sám, kdykoliv nějaká postava provede ofenzivní akci vůči jiné postavě. A tím myslím jakoukoliv ofenzivní akci (tedy nejen přímý útok), včetně např. okrádání (pokud si toho okrádaná postava všimne) nebo nějakého kouzla ši schopnosti. Myslím, že by bylo příjemnější ho pak zrušit, než ho "honit", když na to není čas.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Laškování vzájemným obíráním lze i bez dovednosti uzmi předmět a navíc jeden tak získá i to co vlastně chce. Skutečné okradení jako takové ale podle mě ofenzivní akce je změnu náklonosti by podnítit mělo. Pokud by ta změna náklonnosti byla volitelná v tom kruhovém menu, taky by se to dalo řešit i tak (a bylo by to IMO dost rychlé). U těch kouzel bych to rád viděl určitě. Přece jenom, když je někdo pod vlivem Holdu, Fearu apod., ten druhý si s ním může dělat co chce. Podle mě je to útok jak vyšitý. 

Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
nenašel jsem lepší topic, zajímá mě jestli je teoreticky pokud postavy k sobě otevřeně přiznávají nepřátelství zda je nutné mít zapnutý dislike pořád??
poradte někdo prosím v pravidlech stojí že se má zapnout až těsně před utokem ale jen se chci zeptat jestli by to takhle nemělo být
pokud se to už řešilo omlouvám se a málo jsem findil
poradte někdo prosím v pravidlech stojí že se má zapnout až těsně před utokem ale jen se chci zeptat jestli by to takhle nemělo být
pokud se to už řešilo omlouvám se a málo jsem findil
PODPIS
Dislike je OOC záležitost, která NWN umožňuje správně počítat účinky různých efektů (kouzel, summonů, speciálních schopností), proto jeho zapnutí před útokem je nutné. Jeho zapnutí kdykoliv jindy je bezdůvodné a způsobuje problémy s AoO a summony (kteří mají ve výchozím nastavení "Attack Nearest"), ale zase je to sranda rozdat všem hráčům dislike ať si zvykají.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
o tom samosebou vím, a počítám třeba s tím, že třeba pes mého nepřítele po mě vyjede nebo že když půjdu kolem něho mi jednu nenápadně ubalí, s kouzli to jsem myslel ale nevěděl tudíž je v podstatě jedno jestli tam ten dis je krom samotného utoku při cvcdrake127 píše:Dislike je OOC záležitost, která NWN umožňuje správně počítat účinky různých efektů (kouzel, summonů, speciálních schopností), proto jeho zapnutí před útokem je nutné. Jeho zapnutí kdykoliv jindy je bezdůvodné a způsobuje problémy s AoO a summony (kteří mají ve výchozím nastavení "Attack Nearest"), ale zase je to sranda rozdat všem hráčům dislike ať si zvykají.
PODPIS
No, jde o to, že na tebe vyjede, i kdyby to ten páníček nechtěl, protože ve chvíli, kdy se rozběhne, už to hráč neukliká. Ale jo, není problém zapínat dislike, i když se k CvC neschyluje, jen by pak asi byla na místě jistá tolerance, když se něco nepovede, viď OneIceOne? 

Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
jo dobře to mi jako vysvětlení stačí stejně pokud není hráč oné postavy ntvrdlík tak mu to časem dojde jak se má chovat ale to už si pořešim ICdrake127 píše:No, jde o to, že na tebe vyjede, i kdyby to ten páníček nechtěl, protože ve chvíli, kdy se rozběhne, už to hráč neukliká. Ale jo, není problém zapínat dislike, i když se k CvC neschyluje, jen by pak asi byla na místě jistá tolerance, když se něco nepovede, viď OneIceOne?
PODPIS