Vyhazování předmětů na zem
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tak polopaticky:
Vyhodím na zem itemy co se mi nehodí abych se jich zbavil - špatně, porušení pravidel - správné řešení: spálím je v koši nebo je zakopu pod zem.
Vyskládám nápis/cokoliv z itemů abych na sebe upozornil - špatně, porušení pravidel - správné řešení: dle situace nebo to nedělám
Položím na zem nějaké předměty protože to potřebuji pro hru/autoquest (nápis, hostina, aukce, kořist, léčka, návnada atd..) a nedělám to každý den a není to obrovské (třeba pod 50/100 itemů, přesné číslo nebudu dávat) - dobře, může se
Položím na zem nějaké předměty protože to potřebuji pro hru/autoquest (nápis, hostina, aukce, kořist, léčka, návnada atd..) ale dělám to stále a nebo ve velkém množství - špatně, porušení pravidel
Pro matematiky:
Poměr počtu vyhozených itemů za jednotku času ku míře zábavy pro ostatní musí být menší nežli nastavená konstanta.
Znova polopaticky:
Abych splnil to výše tak buď použiji málo itemů nebo víc ale pak potřebuji sakra dobrý důvod a musí to dost přinést ostatním - když už ostatním tím zpomaluji server tak jim to takhle musím vrátit že.
Teď je to doufám už naprosto jasné.
Vyhodím na zem itemy co se mi nehodí abych se jich zbavil - špatně, porušení pravidel - správné řešení: spálím je v koši nebo je zakopu pod zem.
Vyskládám nápis/cokoliv z itemů abych na sebe upozornil - špatně, porušení pravidel - správné řešení: dle situace nebo to nedělám
Položím na zem nějaké předměty protože to potřebuji pro hru/autoquest (nápis, hostina, aukce, kořist, léčka, návnada atd..) a nedělám to každý den a není to obrovské (třeba pod 50/100 itemů, přesné číslo nebudu dávat) - dobře, může se
Položím na zem nějaké předměty protože to potřebuji pro hru/autoquest (nápis, hostina, aukce, kořist, léčka, návnada atd..) ale dělám to stále a nebo ve velkém množství - špatně, porušení pravidel
Pro matematiky:
Poměr počtu vyhozených itemů za jednotku času ku míře zábavy pro ostatní musí být menší nežli nastavená konstanta.
Znova polopaticky:
Abych splnil to výše tak buď použiji málo itemů nebo víc ale pak potřebuji sakra dobrý důvod a musí to dost přinést ostatním - když už ostatním tím zpomaluji server tak jim to takhle musím vrátit že.
Teď je to doufám už naprosto jasné.
Naposledy upravil(a) labir dne 3. 4. 2008 13.53, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Pouze reálně položené. Speciálně pokud jsou v nějakém vztahu k placeablu/rozhranní tilů lokace či triggrů. Placeably jsou na tom podobně, ale pouze dynamické - tj. totéž platí i o umístitelných svíčkách, koberečcích, kouzelných iluzích a podobně. Používejte je ale s mírou - nespamujte jimi lokaci/e.
Nápis ze svíček nebo zvratků je z hlediska zátěže serveru stejně blbý nápad jako z itemů. Možná i horší. To je ten důvod proč je server i celkem znatelně pomalejší před restartem po dnu běhu než krátce po restartu. A to jsou placeably jsou uklízeny systémem časovače...
Problém s hráči jenž pohazují věci po světe je na některých světech (většinou se slabšími servery) řešen pomocí uklízecích skriptů - jednou za čas se prostě lokace "zamete" od položených předmětů. A je jedno že jste si na zem dali památeční zbroj po dědečkovi za účelem jejího leštění, prostě ji systém smaže. Vím jak mě tohle štvalo když jsem na takovém světě hrál a jak to zabíjí RP hru, takže tohle nebude pokud mě k tomu hráči nedonutí přetížením serveru. Takže alespoň víte kam až to může dojít a doufám že si rozmyslíte jestli "RP zisk" nebo "herní zisk" z položení N předmětů stojí za to (kde N je řekněme víc jak desítka, nastavení ISA si nepamatuji z hlavy).
Nápis ze svíček nebo zvratků je z hlediska zátěže serveru stejně blbý nápad jako z itemů. Možná i horší. To je ten důvod proč je server i celkem znatelně pomalejší před restartem po dnu běhu než krátce po restartu. A to jsou placeably jsou uklízeny systémem časovače...
Problém s hráči jenž pohazují věci po světe je na některých světech (většinou se slabšími servery) řešen pomocí uklízecích skriptů - jednou za čas se prostě lokace "zamete" od položených předmětů. A je jedno že jste si na zem dali památeční zbroj po dědečkovi za účelem jejího leštění, prostě ji systém smaže. Vím jak mě tohle štvalo když jsem na takovém světě hrál a jak to zabíjí RP hru, takže tohle nebude pokud mě k tomu hráči nedonutí přetížením serveru. Takže alespoň víte kam až to může dojít a doufám že si rozmyslíte jestli "RP zisk" nebo "herní zisk" z položení N předmětů stojí za to (kde N je řekněme víc jak desítka, nastavení ISA si nepamatuji z hlavy).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.