Stránka 1 z 1

Skill Jízda

Napsal: 24. 7. 2008 20.13
od Ikkie
Zajímalo by mě, jestli a jak bude fungovat na EQ skill "Jízda".

Jinak jsem si při zkoušce v EQ bázi všiml, že je to bráno jako cross-class skill u paladina (testoval jsem to jen u něj), ačkoli by k němu měla údajně mít přístup všechna povolání.

Napsal: 24. 7. 2008 20.18
od Nalk
Ride
From NWNWiki
Jump to: navigation, search

The character has spent time training to use a horse in combat, and can perform actions unskilled people cannot.

* Ability: dexterity

* Classes: arcane archer, barbarian, blackguard, champion of Torm, fighter, paladin, purple dragon knight, ranger

* Cross-class: yes

* Requires training: no

* Note: Horses and the ride skill are only used in the premium module "Neverwinter Nights - Wyvern Crown of Cormyr" and specific community-made modules.
Paladin ano.. všichni ne

Napsal: 24. 7. 2008 20.20
od Ikkie
No.. díky, takže pokud je tahle situace i v normálním modulu EQ, pak by u tohoto skillu měl být bug (neměl by být cross-class).

Jinak to stále neodpovědělo na mou otázku, co že ten skill dělá :)

Napsal: 24. 7. 2008 20.22
od Nalk
Ikkie: dle notace z wiki, bych hádal, že na EQ nic.. spíš v nějakých BioWare modulech navíc
PS: zeditoval jsem příspěvek aby šlo vidět dle čeho to beru

EDIT: ok.. když nanic tak nanic, ale i tak si neodpustím:
- Labir zavedl koně z CEPů, koně z 1.69 jak psal neví jestli přidá
- před 1.69 se na koni jezdilo na EQ bez jakéhokoliv skillu, problém byl spíše sehnat koně
sečteno: skill naprd :bigwink:

Napsal: 24. 7. 2008 20.26
od Ikkie
já jsem si to samozřejmě přečetl, ale dohady jsou mi k ničemu. Rád bych si do toho skillu nějaký bodík přidal, když budu vědět, že to k něčemu bude (tedy že to nedopadne jako Craft Armor/weapon)

Napsal: 24. 7. 2008 20.46
od Ghost
Tak mě napadá, pokud by se zaváděli Bioware koně, bylo by možné ty CEPové koně trochu rozšířit? Ty Bioware koně totiž ve vstahu s tím skillem a myslím, že i featy přidávají bonusy do obrany, pohybu a možná i ještě do něčeho a poskytují jezdci taktickou výhodu (což je v souladu s tím současným povolením, které je potřeba), kdežto CEPové koně dávají "pouze" bonus k pohybu, takže by třeba bylo možné je udělat dostupnější jako cestovní koně (pro které by nebylo potřea povolení) a z Bioware koňu udělat koně válečné? Tím nechci říct, že by koně měl mít každý, jen jsem za dobu, kdy jsme tu hrál žádného koně neviděl (nějakou dobu jsem tu nehrál, ale nemyslím, že by se něco změnilo)

Když o tom tka přemýšlím, jak to bude s tím paladinským koněm, kterého paladinové dostávají na 3. lvlu jako summon?

Napsal: 24. 7. 2008 20.50
od Ikkie
Ghost píše:Když o tom tka přemýšlím, jak to bude s tím paladinským koněm, kterého paladinové dostávají na 3. lvlu jako summon?
Podle EQ báze nedostávají. Testoval jsem.

Napsal: 24. 7. 2008 21.53
od sciorp
já jako figter ten skill mám a dokonce i s nějakejma pozitivníma bodikama
// teda pokad nemám na sobě pláty atd

Napsal: 24. 7. 2008 21.59
od Alfray
To je obratností..
EDIT: OT, ale ten co ten feat dělal asi musel mít sakra v lásce zloděje :biggrin:

Napsal: 24. 7. 2008 21.59
od drake127
sciorp píše:já jako figter ten skill mám a dokonce i s nějakejma pozitivníma bodikama
// teda pokad nemám na sobě pláty atd
Protože Ride se váže s a získává bonusy z obratnosti.

Napsal: 24. 7. 2008 22.12
od labir
Skill Jízda je zbytečný. U nových postav je pouze z důvodu že se při vytváření postavy nepřihlíží k hakům světa. Tj. protože je do NWN implementovaný výrobcem a nemohu jej odstranit. Postava se v NWN vytváří zcela mimo haky (proto jsou taky ovládací featy až na 2. levelu).

Dokonce se Jízdy může na postavě objevit i DM feat (samozřejmě nefunkční) neboť vzhledem k tomu, že bylo oficiálně vyhlášeno že patch 1.68 je poslední tak nebylo počítáno s tím že budou přidávány nové oficiální featy, takže Jízda třeba koliduje s EQ DM featem práce. Postavy jej stejně nemohou použít - má v sobě hlídátko jako všechny DM a WB nástroje proti použití mimo DM připojení.

Ignorujte ho.