Skill Jízda

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Skill Jízda

Příspěvek od Ikkie »

Zajímalo by mě, jestli a jak bude fungovat na EQ skill "Jízda".

Jinak jsem si při zkoušce v EQ bázi všiml, že je to bráno jako cross-class skill u paladina (testoval jsem to jen u něj), ačkoli by k němu měla údajně mít přístup všechna povolání.
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Ride
From NWNWiki
Jump to: navigation, search

The character has spent time training to use a horse in combat, and can perform actions unskilled people cannot.

* Ability: dexterity

* Classes: arcane archer, barbarian, blackguard, champion of Torm, fighter, paladin, purple dragon knight, ranger

* Cross-class: yes

* Requires training: no

* Note: Horses and the ride skill are only used in the premium module "Neverwinter Nights - Wyvern Crown of Cormyr" and specific community-made modules.
Paladin ano.. všichni ne
Naposledy upravil(a) Nalk dne 24. 7. 2008 20.23, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

No.. díky, takže pokud je tahle situace i v normálním modulu EQ, pak by u tohoto skillu měl být bug (neměl by být cross-class).

Jinak to stále neodpovědělo na mou otázku, co že ten skill dělá :)
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Ikkie: dle notace z wiki, bych hádal, že na EQ nic.. spíš v nějakých BioWare modulech navíc
PS: zeditoval jsem příspěvek aby šlo vidět dle čeho to beru

EDIT: ok.. když nanic tak nanic, ale i tak si neodpustím:
- Labir zavedl koně z CEPů, koně z 1.69 jak psal neví jestli přidá
- před 1.69 se na koni jezdilo na EQ bez jakéhokoliv skillu, problém byl spíše sehnat koně
sečteno: skill naprd :bigwink:
Naposledy upravil(a) Nalk dne 24. 7. 2008 20.31, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

já jsem si to samozřejmě přečetl, ale dohady jsou mi k ničemu. Rád bych si do toho skillu nějaký bodík přidal, když budu vědět, že to k něčemu bude (tedy že to nedopadne jako Craft Armor/weapon)
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Tak mě napadá, pokud by se zaváděli Bioware koně, bylo by možné ty CEPové koně trochu rozšířit? Ty Bioware koně totiž ve vstahu s tím skillem a myslím, že i featy přidávají bonusy do obrany, pohybu a možná i ještě do něčeho a poskytují jezdci taktickou výhodu (což je v souladu s tím současným povolením, které je potřeba), kdežto CEPové koně dávají "pouze" bonus k pohybu, takže by třeba bylo možné je udělat dostupnější jako cestovní koně (pro které by nebylo potřea povolení) a z Bioware koňu udělat koně válečné? Tím nechci říct, že by koně měl mít každý, jen jsem za dobu, kdy jsme tu hrál žádného koně neviděl (nějakou dobu jsem tu nehrál, ale nemyslím, že by se něco změnilo)

Když o tom tka přemýšlím, jak to bude s tím paladinským koněm, kterého paladinové dostávají na 3. lvlu jako summon?
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

Ghost píše:Když o tom tka přemýšlím, jak to bude s tím paladinským koněm, kterého paladinové dostávají na 3. lvlu jako summon?
Podle EQ báze nedostávají. Testoval jsem.
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

já jako figter ten skill mám a dokonce i s nějakejma pozitivníma bodikama
// teda pokad nemám na sobě pláty atd
PODPIS
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

To je obratností..
EDIT: OT, ale ten co ten feat dělal asi musel mít sakra v lásce zloděje :biggrin:
Naposledy upravil(a) Alfray dne 24. 7. 2008 22.08, celkem upraveno 1 x.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

sciorp píše:já jako figter ten skill mám a dokonce i s nějakejma pozitivníma bodikama
// teda pokad nemám na sobě pláty atd
Protože Ride se váže s a získává bonusy z obratnosti.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Skill Jízda je zbytečný. U nových postav je pouze z důvodu že se při vytváření postavy nepřihlíží k hakům světa. Tj. protože je do NWN implementovaný výrobcem a nemohu jej odstranit. Postava se v NWN vytváří zcela mimo haky (proto jsou taky ovládací featy až na 2. levelu).

Dokonce se Jízdy může na postavě objevit i DM feat (samozřejmě nefunkční) neboť vzhledem k tomu, že bylo oficiálně vyhlášeno že patch 1.68 je poslední tak nebylo počítáno s tím že budou přidávány nové oficiální featy, takže Jízda třeba koliduje s EQ DM featem práce. Postavy jej stejně nemohou použít - má v sobě hlídátko jako všechny DM a WB nástroje proti použití mimo DM připojení.

Ignorujte ho.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Odpovědět