Přechody
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Přechody
Rád bych upozornil na jednu věc, a to, že postava vidí i za "přechody" a ne jen tu lokaci, ve který se nachází, a byl bych rád, kdyby si to uvědomili nejen hráči, ale i DM, protože když se postava rozhlíží a potřebuje vidět i dění v další lokačce, musí přes ten přechod přejít aby se mohl rozhlídnout - upozorňuju tím na konflikt který se stal před chvílí, kdy jsem se s postavou potřeboval rozhlídnout po okolí (před vchodem do lokace jsem to zdůraznil ve hvězdičkách) a v další lokaci hned za přechodem byli nepřátelé (které bych viděl z předchozí lokačky normálně) a byl z toho IC celkem průser...
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Re: Přechody
No, rozumím co tím myslíš, ale né nadarmo se u přechodů vypisuje hláška že blízko u přechodu stojí bla bla bla...Street_cz píše:Rád bych upozornil na jednu věc, a to, že postava vidí i za "přechody" a ne jen tu lokaci, ve který se nachází, a byl bych rád, kdyby si to uvědomili nejen hráči, ale i DM, protože když se postava rozhlíží a potřebuje vidět i dění v další lokačce, musí přes ten přechod přejít aby se mohl rozhlídnout - upozorňuju tím na konflikt který se stal před chvílí, kdy jsem se s postavou potřeboval rozhlídnout po okolí (před vchodem do lokace jsem to zdůraznil ve hvězdičkách) a v další lokaci hned za přechodem byli nepřátelé (které bych viděl z předchozí lokačky normálně) a byl z toho IC celkem průser...
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Navíc ani DM neví co je za přechodem protože tam prostě ty NPC být nemusí. Když není nikdo v lokaci tak se NPC odspawnují aby nezatěžovaly server. Proto je tam ten systém TIS, který má k těmto datům přístup (DM nemají) a hlásí to sám a automaticky. Takže nějaká hláška *rozhlíží se kolem* u přechodu je nutně z pohledu DM jen RP hláškou - DM předpokládá že hráč čeká na hlášení z TISu a podle něj se zařídí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
ne, ale nechci tady zveřejňovat IC informace...anurin píše:Mimochodem na tu vzniklou situaci, na kterou narážíš... tak ta vznikla z jiného IC důvodu. A hlavně někdy jindy.
Psal jsem to zde protože nepřátelská NPC byla rozestavěna kousek za přechodem a byla tam připravena zřejmě DMkem (proto to taky píšu), jakmile jsem tam vlez, rozeběhli se ke mě...
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
V takovémto případě se píše do družiny. Ber to jako ponaučení pro příště. Víc bych to nerozmazával.Street_cz píše:ne, ale nechci tady zveřejňovat IC informace...anurin píše:Mimochodem na tu vzniklou situaci, na kterou narážíš... tak ta vznikla z jiného IC důvodu. A hlavně někdy jindy.
Psal jsem to zde protože nepřátelská NPC byla rozestavěna kousek za přechodem a byla tam připravena zřejmě DMkem (proto to taky píšu), jakmile jsem tam vlez, rozeběhli se ke mě...
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Nota bene i v takovém případu je TIS vidí a pošle varování hráči. A vidí dost daleko. Stačilo to využít.anurin píše:V takovémto případě se píše do družiny. Ber to jako ponaučení pro příště. Víc bych to nerozmazával.Street_cz píše:ne, ale nechci tady zveřejňovat IC informace...anurin píše:Mimochodem na tu vzniklou situaci, na kterou narážíš... tak ta vznikla z jiného IC důvodu. A hlavně někdy jindy.
Psal jsem to zde protože nepřátelská NPC byla rozestavěna kousek za přechodem a byla tam připravena zřejmě DMkem (proto to taky píšu), jakmile jsem tam vlez, rozeběhli se ke mě...
A ještě další rada - dejte DM čas! Netvrdím že to tak bylo v tomhle konkrétním případu, tohle platí obecně. Pokud se snažíte věci řešit honem-honem tak kolikrát DM ani nestíhá reagovat. Postava si najednou vzpomene skočit vedle do lokace kde DM má připravenou léčku na skupinu a tak za ní hned letí a než se dostane do lokace tak může být po všem nebo stihne zastavit tak 1-2 potvoru (a zpacifikovat útočící NPC aby se zastavilo je strašně náročné).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Jenom takový rejp:
TIS vnímám jen jako "tu občasnou nedůležitou hlášku před přechodem", ale když jsem se snažil hrát, že se *dívá dál po cestě*, tak jak na potvoru mi ta hláška nevyskočila. Možná má někdo podobnou zkušenost, a proto ani tenhle "užitečný" systém moc nevnímá a nenapdne ho využít.
TIS vnímám jen jako "tu občasnou nedůležitou hlášku před přechodem", ale když jsem se snažil hrát, že se *dívá dál po cestě*, tak jak na potvoru mi ta hláška nevyskočila. Možná má někdo podobnou zkušenost, a proto ani tenhle "užitečný" systém moc nevnímá a nenapdne ho využít.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Stačí si popojít a *podívat se dál po cestě ještě jednou*.
Roma Spouštěč pro Equilibrii 2.0 NWN Camera mod Listování v PM
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
Get the ability to choose: (.Y.) (oYo) (.)(.) (*)(*) (o)(0)
- koulinek
- Příspěvky: 316
- Registrován: 26. 12. 2007 13.57
- Bydliště: nedaleko HK \ toulá se někde po desce
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu co tady řešíš, ta situace byla zcela jasná, varování bylo a kdyz sme u OOC prechodu tak by jsi uz mohl vedet ze prelezt ho "pro zisteni toho co vidim" je ta nejvetsi kravina co muze byt nebot si s nejvetsi pravdepodobnosti do te lokacky neco spawnes. Vyzadovat info od DM tam kde muzes krasne zahrat ze si zahlíd cosi se mihnout ve tme ja myslim trosku absurdni, Zkus se trosku oprostit od vnimani sveta jako systemů a věř že se víc pobaví i ostatní a nejen ty ;)Street_cz píše:ne, ale nechci tady zveřejňovat IC informace...anurin píše:Mimochodem na tu vzniklou situaci, na kterou narážíš... tak ta vznikla z jiného IC důvodu. A hlavně někdy jindy.
Psal jsem to zde protože nepřátelská NPC byla rozestavěna kousek za přechodem a byla tam připravena zřejmě DMkem (proto to taky píšu), jakmile jsem tam vlez, rozeběhli se ke mě...
Rumbard Tarkaren
Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Takovej názor tu fakt chyběl!koulinek píše:Nechápu co tady řešíš, ta situace byla zcela jasná, varování bylo a kdyz sme u OOC prechodu tak by jsi uz mohl vedet ze prelezt ho "pro zisteni toho co vidim" je ta nejvetsi kravina co muze byt nebot si s nejvetsi pravdepodobnosti do te lokacky neco spawnes. Vyzadovat info od DM tam kde muzes krasne zahrat ze si zahlíd cosi se mihnout ve tme ja myslim trosku absurdni, Zkus se trosku oprostit od vnimani sveta jako systemů a věř že se víc pobaví i ostatní a nejen ty ;)Street_cz píše:ne, ale nechci tady zveřejňovat IC informace...anurin píše:Mimochodem na tu vzniklou situaci, na kterou narážíš... tak ta vznikla z jiného IC důvodu. A hlavně někdy jindy.
Psal jsem to zde protože nepřátelská NPC byla rozestavěna kousek za přechodem a byla tam připravena zřejmě DMkem (proto to taky píšu), jakmile jsem tam vlez, rozeběhli se ke mě...
Pokusím se to zhrnout.
Pokud nevíte, co je za přechodem, pokuste se používat TIS informační systém. Stačí si stoupnout k přechodu a počkat, do minuty se objeví výpis. Pokud předpokládáte, že by tam něco mohlo být a napíše se vám 5x těsně u přechodu něco stojí, tak je to hned jasné.
Nepište DM pokud to není opravdu nutné, DM nemají čas (zvlášť, když dělají nějaký event) a kolikrát ani prostředky.
Nespawnujte příšery tak blízko přechodu, že kdyby tam nebyl, tak zaútočí.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
-
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 10. 3. 2008 15.36
- Bydliště: v koši (nejnižší patro)
- Kontaktovat uživatele:
Dám ruku do ohně, že to spawn nebyl …koulinek píše:Nechápu co tady řešíš, ta situace byla zcela jasná, varování bylo a kdyz sme u OOC prechodu tak by jsi uz mohl vedet ze prelezt ho "pro zisteni toho co vidim" je ta nejvetsi kravina co muze byt nebot si s nejvetsi pravdepodobnosti do te lokacky neco spawnes. Vyzadovat info od DM tam kde muzes krasne zahrat ze si zahlíd cosi se mihnout ve tme ja myslim trosku absurdni, Zkus se trosku oprostit od vnimani sveta jako systemů a věř že se víc pobaví i ostatní a nejen ty ;)Street_cz píše:ne, ale nechci tady zveřejňovat IC informace...anurin píše:Mimochodem na tu vzniklou situaci, na kterou narážíš... tak ta vznikla z jiného IC důvodu. A hlavně někdy jindy.
Psal jsem to zde protože nepřátelská NPC byla rozestavěna kousek za přechodem a byla tam připravena zřejmě DMkem (proto to taky píšu), jakmile jsem tam vlez, rozeběhli se ke mě...
A byl bych rád kydby se to už nerozpitvávalo, z toho co tu padlo si vemu ponaučení pro příště.
Safira Isil - 3.1.1121 popravena katovou sekyrou
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
Ramone, syn Anarchův - 27.10.1129 zemřel nepřízní osudu
ostatní upadli v zapomnění
taky si myslím že to spawn nebyl ale připravené potvory od DM, vyplynulo to i z toho psani
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
- koulinek
- Příspěvky: 316
- Registrován: 26. 12. 2007 13.57
- Bydliště: nedaleko HK \ toulá se někde po desce
- Kontaktovat uživatele:
Tady ale nikdo nerika ze "tamto" byl spawn, jen duvod proc to obecne nedelat "takhle" a nevztahovalo se to na zadny konkretni pripad. tedy cast ohledne OOC prechodu.Tomyn píše:taky si myslím že to spawn nebyl ale připravené potvory od DM, vyplynulo to i z toho psani
Rumbard Tarkaren
Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
nojo tak jo :) každopádně jsem to tak nikdy nedělalkoulinek píše:Tady ale nikdo nerika ze "tamto" byl spawn, jen duvod proc to obecne nedelat "takhle" a nevztahovalo se to na zadny konkretni pripad. tedy cast ohledne OOC prechodu.Tomyn píše:taky si myslím že to spawn nebyl ale připravené potvory od DM, vyplynulo to i z toho psani
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
K TISu
Ještě k tomu TISu.
Jednou jsem v hobitíně prchl před Vrrrčím jezdcem a několik hodin ustrašeně sledoval TIS, jestli se za přechodem ještě vyskytuje, protože jsem jednou nakoukl a pořád tam byl...
Po několika hodinách jsem to nevydržel a tak i přes hlášku těsně u přechodu něco stojí jsem tam vlítl...
Smál se na mě a mával křídly... netopýr
Jednou jsem v hobitíně prchl před Vrrrčím jezdcem a několik hodin ustrašeně sledoval TIS, jestli se za přechodem ještě vyskytuje, protože jsem jednou nakoukl a pořád tam byl...
Po několika hodinách jsem to nevydržel a tak i přes hlášku těsně u přechodu něco stojí jsem tam vlítl...
Smál se na mě a mával křídly... netopýr
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův