Stránka 1 z 1

Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Napsal: 21. 5. 2009 12.35
od Pipi_CZ
Napadla mě taková věc ohledně hudby v lokacích.
Jak je všude známo, tak vždy, když postava začne hrát na jakýkoliv hudební nástroj, tak se přeruší hudba v dané lokaci a začne hrát hudba vybraná mou postavou.

To je ale celkem blbý v případě, že do té lokace příjde další osoba z druhého konce lokace než-li se nacházím já. Protože když příjde druhá postava, tak hned bude vědět o tom, že někdo jiný hraje na (kytaru), protože hudba hraná v lokaci je slyšet všude.

Myslím, že lepší by bylo, kdyby při použití jedinečné moci předmětu, hudba v lokaci zmizela a postavou hraná hudba by šla slyšet jako zvuk z hudebního nástroje, nebo z postavy (jako je to např. je to u dveří, potoku, ohně, ale i emocích postavy. Smích, řev atd.), na který postava hraje.

Takže čím více by se druhá postava přibližovala té co hraje, tak by víc a víc tu hudbu slyšela.:clover:

:band001:

Re: Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Napsal: 21. 5. 2009 13.02
od Libra
Pipi_CZ píše:Napadla mě taková věc ohledně hudby v lokacích.
Jak je všude známo, tak vždy, když postava začne hrát na jakýkoliv hudební nástroj, tak se přeruší hudba v dané lokaci a začne hrát hudba vybraná mou postavou.

To je ale celkem blbý v případě, že do té lokace příjde další osoba z druhého konce lokace než-li se nacházím já. Protože když příjde druhá postava, tak hned bude vědět o tom, že někdo jiný hraje na (kytaru), protože hudba hraná v lokaci je slyšet všude.

Myslím, že lepší by bylo, kdyby při použití jedinečné moci předmětu, hudba v lokaci zmizela a postavou hraná hudba by šla slyšet jako zvuk z hudebního nástroje, nebo z postavy (jako je to např. je to u dveří, potoku, ohně, ale i emocích postavy. Smích, řev atd.), na který postava hraje.

Takže čím více by se druhá postava přibližovala té co hraje, tak by víc a víc tu hudbu slyšela.:clover:

:band001:
Ale no tak Pipi víš jak složitý by bylo napsat takovej systém který by to ve hře ohlídal? Je tu spousta duležitějších věcí kterým se WB musí věnovat. :bigwink: Takhle je to ponecháno na hráčích a jejich citu jak to zahrají. Například v horách by to zase mělo bejt slyšet přes víc než jednu lokaci atd atd... :clover: :smile:

Napsal: 21. 5. 2009 13.10
od labir
Technicky nemožné. Zvuky jsou ukládány jako WAV formáty a hudební skladby takhle uložené by měly HODNĚ velkou velikost (desítky možná stovky GB). Navíc je to zcela zbytečné.

Re: Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Napsal: 21. 5. 2009 13.12
od Roma
Pipi_CZ píše:To je ale celkem blbý v případě, že do té lokace příjde další osoba z druhého konce lokace než-li se nacházím já. Protože když příjde druhá postava, tak hned bude vědět o tom, že někdo jiný hraje na (kytaru), protože hudba hraná v lokaci je slyšet všude.

Myslím, že lepší by bylo, kdyby při použití jedinečné moci předmětu, hudba v lokaci zmizela a postavou hraná hudba by šla slyšet jako zvuk z hudebního nástroje, nebo z postavy (jako je to např. je to u dveří, potoku, ohně, ale i emocích postavy. Smích, řev atd.), na který postava hraje.
Běžnou hudbu v lokaci, slyším já jako hráč a ne postava.

A jaký je rozdíl v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam slyšet brnkání na kytaru a v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam ticho? Tak, či onak bych na OOC úrovni věděl, že tam někdo je a to, jak s tím naložím dál už je na mě, jestli to budu hrát, že v tiché lokaci můžu občas něco zaslechnout a nebo ne.

Re: Hudba v lokacích a bardské hudební nástroje

Napsal: 21. 5. 2009 15.23
od magnumik
Roma píše:Běžnou hudbu v lokaci, slyším já jako hráč a ne postava.

A jaký je rozdíl v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam slyšet brnkání na kytaru a v tom, že příjdu do lokace a najednou je tam ticho? Tak, či onak bych na OOC úrovni věděl, že tam někdo je a to, jak s tím naložím dál už je na mě, jestli to budu hrát, že v tiché lokaci můžu občas něco zaslechnout a nebo ne.
Přesně tak... já myslim že je uplně všecko v pořádku, když po vstupu do lokace postava i hráč ví, že tam někdo na něco hraje.

Napsal: 21. 5. 2009 15.49
od Agnes
A většině lidem je příjemné když slyší v lokaci změnu melodie a ne standartní píseň :) (alespoň u mě) :smile:

Napsal: 21. 5. 2009 16.23
od Aefar
Nehledě na to, že se úplně totéž děje, bojuje-li někdo v lokaci. Prostě jsem se na to naučil neregovat, respektive - jedna lokce je obvykle jedna míle. Na okraji lokace nereaguji, jsem-li něke blíže k prostředku, je možné někdy zahrát, že zaslechnu hudbu nebo zvuky boje a pak ragovat, na 500 metrů se dá syšet leccos. Ovšem zase záleží na tom, jestli v okolí není vodopád či jiná rušivá záležitost.

Napsal: 21. 5. 2009 17.08
od The_Balrog
Aefar píše:Nehledě na to, že se úplně totéž děje, bojuje-li někdo v lokaci. Prostě jsem se na to naučil neregovat, respektive - jedna lokce je obvykle jedna míle. Na okraji lokace nereaguji, jsem-li něke blíže k prostředku, je možné někdy zahrát, že zaslechnu hudbu nebo zvuky boje a pak ragovat, na 500 metrů se dá syšet leccos. Ovšem zase záleží na tom, jestli v okolí není vodopád či jiná rušivá záležitost.
Jedna Eq míle je dlouhá 120 sáhů.

Nicméně Eq je také svět, kde mají postavy efektivní dohled asi jen 40 sáhů :)

Napsal: 21. 5. 2009 17.52
od Aefar
The_Balrog píše: Jedna Eq míle je dlouhá 120 sáhů.

Nicméně Eq je také svět, kde mají postavy efektivní dohled asi jen 40 sáhů :)
Aha, tak tohle jsem nevěděl... Není to od věci s tím počítat.

Napsal: 23. 5. 2009 18.56
od Pipi_CZ
labir píše:Technicky nemožné. Zvuky jsou ukládány jako WAV formáty a hudební skladby takhle uložené by měly HODNĚ velkou velikost (desítky možná stovky GB). Navíc je to zcela zbytečné.
Jo chápu to, taky jsem si to myslel. A ještě to všechno převádět, to by byla hrůza. Jen mě to napadlo, tak jsem se zeptal. Díky všem za vysvětlení. :clover:

Napsal: 21. 6. 2011 17.35
od Wolf
A snad zase nebude vadit, když to hodím sem.
Chtěl bych zas jen upozornit bardy (nikoho konkrétně), že v případě, že opustíte lokaci (přechodem do jiné, odlog) a hrajete přitom s postavou nějakou hudbu, pak tam ta hudba v té lokaci zůstane hrát do restartu (tuším). Už né jednou se stalo, že pak nějaké postavy pobíhají po lokacích a hledají bardy, co si tam vybrnkávají (např). Tak si myslím, že by bylo lepší lokace opouštět až po dohrání hudby.