Stránka 1 z 1

Zruseni automatickeho zavirani dveri

Napsal: 18. 1. 2010 0.22
od Wendigo
Bylo by mozne na EQ zrusit automaticke zavirani dveri po nekolika sekundach nebo ho alespon nastavit v radu minut?

Nejde jen o duvod IC logicnosti a faktu ze pokud s nekym mluvite mezi dvermi kazdou chvilku se zaviraji a vubec zneprijemnuji jakekoli RP kolem ale hlavne o plejadu bugu a problemu s NWN dvermi spojenymi. Pri zavreni vas NWN dvere jak kazdy jiste zazil mohou "teleportovat" i o dobrych deset metru, za ony dvere, za prechod, do uplne vedlejsi mistnosti. Mozna mam na dvere smulu ale za dobu co hraji na EQ mne mistni dvere dvakrat zabily kdyz mne teleportovali do uplne jine mistnosti s plnym spawnem zatimco druzinka bojovala nekde jinde. [jednou dnes na queste a jednou to uz je asi dva roky zpatky, s posmesnou pravidelnosti to bylo dvakrat behem mych dvou jedinych navstev Anurdenu...] A trikrat mne teleportovaly do jine mistnosti, za prechod, za placeable zkratka do mista odkud se neslo dostat a odkud mne museli vyprostovat DM ci nejaky hrac pomoci "vystrkovani" Mozna jsem to jen ja a na dvere mam smulu, ale i tak prosim slo by to? Nevim jak ostatni me by to usetrilo spoustu nervu a verim ze dalsim by to take zprijemnilo RP.

Kdyz uz jsem i u tematu kolizniho systemu NWN taktez je mozne udelat napriklad v pokrcilem ovladani postavy moznost ktera vypne/omezi NWN naprosto neprimerenou kolizni zonu postav. To pomaha hodne ve skupinkach protoze uz se lide naprosto nelogicky neodstrkuji jakmile se k nekomu priblizi na dva metry ale da se diky tomu vyhrat i s emoty kdy je mozne emotovat dve postavy jez napriklad sedi u sebe, objimaji se nebo dokonce pridat mezi schopnosti emoci takove jez posadi postavu druhe postave na klin treba pri sezeni na zidli a tak dale. neni to nic duleziteho ale zase si myslim ze by to udelalo vice hracum radost. Mne rozhodne a stejne jako v pripadu dveri by melo jit o jednoduchou upravu.

Wendigovi

Napsal: 18. 1. 2010 4.45
od Adhrin
Jsem zcela pro i přesvědčen, že taková maličkost, by velmi všechny potěšila. Avšak můj zcela zanedbatelný hlas, ti může být jen chabou útěchou. Protože mám totiž obavu, že tohle přeskriptovat je nemožné. :clover:

Napsal: 18. 1. 2010 8.29
od cybermisa
Nejsem si jisty, ale mam pocit, ze prave kolizni zony jsou soucasti AI - resp. NPC an kolizi muzou reagovat.

Napsal: 18. 1. 2010 9.10
od The_Balrog
Mno třeba už k tomu dozrál čas... :)

(viz viewtopic.php?t=1428)

Napsal: 18. 1. 2010 9.43
od Aefar
No, když jsem se na to fórum podíval... V případech, že potřebuji dveře zavřít, zavírám je co nejdřív pro vlastní dobro, co nejdříve, a ještě mě štve, že mi to docela trvá.

Pokud někdo dveře nezavře, pak se nemůže divit, že mu někdo vtrhne do pokoje/bytu (nejlépe v hidu a neviditelnosti) atd. Přijde mi to právě reálné.

Pokud jde o automatické zavírání, rovněž mi nikdy nepřišlo přínostné, spíše naopak přidělávalo problémy, způsobovalo smrti na výpravách (právě ty dveře v pravé ruce mají tendenci vždycky někoho vzít s sebou a někoho odhodit, změnit úplně pořadí, dostat někoho, kdo se schovává za bojovníky, před ně) atd.

Kde mi to přijde ošemetné je u obchodů. Vypadají divně v noci otevřené dveře (pokud někdo na večer nezavře), i když systémově, kdyby tam někdo vlezl, by to bylo totéž, jako když se někdo logne v obchodě po zavíračce. Nicméně co si já všímám, ani si nevybavuju, že bych nějakou dobu viděl někoho nezavírat.

Ideální by ale bylo, kdyby se automaticky zavíraly obchody a brány - a ostatní nechat na hráči, protože když nezavře, je to vesměs jeho problém.

Napsal: 18. 1. 2010 9.57
od The_Balrog
Aefar píše:Ideální by ale bylo, kdyby se automaticky zavíraly obchody a brány - a ostatní nechat na hráči, protože když nezavře, je to vesměs jeho problém.
Jojo, to je ideální řešení. Bojím se ale, že to znamená projet všechny (!) otevírací dveře a přenastavit na nich skripty. (I když možná jen všechny obchody a brány, pokud se vymyslí efektivní workflow. :)) A to je pruda tak na celé odpoledne práce a bezduchého klikání.

Tak uvidíme :)

Napsal: 18. 1. 2010 10.01
od Pavel Urban
On posunuje pohyb dveřmi, ne ? Nejen zavření. Aspoň já mám dojem, že jsem kolikrát viděl někoho odhodit právě otevřením. Čili hození mezi nepřátele a podobně by se stejně nevyhnulo. A ono to rychlé otvírání/zavírání dveří může mít i na svědomí několik postav klikajících na ty samé dveře.

Problémy mají asi hlavně velké postavy, jako třeba Zelg a hlavně ve stísněných prostorách jako jsou třeba právě chodby v Pravé ruce. Pokud to tolik vadí, tak se dají ty dveře rozbít (a některé skupiny to tak dělají), pak ty otevřené dveře ani nepřekážejí, zavírající se dveře nevadí střelcům a kouzelníkům apod.

U bytových a pokojových dveří by bylo fajn, kdyby se nezavíraly a postavy si mohly nerušeně mezi dveřmi povídat, ale není snad zase tajkový problém prostě pozvat někoho dovitř nebo vyjít za dveře. Nevím jak moc by to bylo náročné k zavedení (např. oklikat všechny dveře individuálně a změnit u nich nastavení) a už vůbec ne, jestli by to stálo za to.

Dost lidí za sebou nezavírá, kromě toho, když se chtějí zavřít v soukromí... takže myslím, že při nezavírání dveří by bylo všude otevřeno. Což třeba v hostinských pokojích není nejspíš úplně žádoucí (přespání zadarmo).

Napsal: 18. 1. 2010 13.34
od Wendigo
Ne otvirani neni tak drasticke. Co jsem to zkousela u otvirani je hodne vyjmecne kdyz postavu soupne a kdyz uz tak jen o kousek, takove priserne teleporty jake dela zavirani to nejsou.

Dobra jak rikam ne zrusit ale mnohonasobne prodlouzit interval ktery je ted par sekund. Alespon tak aby si postavy mezi dvermi stihly vymenit zdvorilostni fraze, nebo skupinka dobojovat. Zhruba tak pet minut, to by uplne stacilo aby obchody a pokoje nezustavaly otevrene. Nebo pokud by to bylo skriptem mozne tak udelat aby se pri zavreni obchodu dvere i zavrely a zamknuly. Ano vsude by byly otevrene dvere nez by se je lide naucili zavirat, realne to tak funguje, pochybuji ze v Anurdenu, Tirianu a tak dale je na kazdych dverich Brano-zavira samo.

Napsal: 18. 1. 2010 18.15
od kokosak
The_Balrog píše:
Aefar píše:Ideální by ale bylo, kdyby se automaticky zavíraly obchody a brány - a ostatní nechat na hráči, protože když nezavře, je to vesměs jeho problém.
Jojo, to je ideální řešení. Bojím se ale, že to znamená projet všechny (!) otevírací dveře a přenastavit na nich skripty. (I když možná jen všechny obchody a brány, pokud se vymyslí efektivní workflow. :)) A to je pruda tak na celé odpoledne práce a bezduchého klikání.

Tak uvidíme :)
Hm...

*kouká do toolsetu*

… neni to spíš změnit jeden skript, kterej volaj všechny dveře?

Napsal: 18. 1. 2010 18.19
od Wendigo
ANo jde o zmeneni jednoho scriptu na vsechny dvere, otazkou pak je jestli by se dalo pridanim nejakeho dalsiho scriptu zaridit aby se dvere u obchodniku ci dvere v hostinskych pokoji po zaviraci dobe/vyprseni najmu samy zavrely. Pokud ne pak by bylo nejrozumejsi jen nastavit interval v radu minut aby se ten efekt kdy je ted nekdo zabity/nekde zaseknuty nebo jen otravovany pri RP automatickym zaviranim dveri co nejvice omezil.

Napsal: 18. 1. 2010 18.31
od George
Pokud vím, tak skript ovládá dveře, ale přitom kouká na jejich nastavení proměnných... no a ty by se musely nastavovat na dveřích zvlášť, skript by upravit nepomohlo.. pokud vím