Zavirani dveri
Moderátor: Dungeon Master
Zavirani dveri
bylo by mozne prodlouzit tu dobu nez se zavrou? alespon 2x nebo 3x? Jednak aby lidi za sebou zavirali a jednak aby bylo mozne mluvit s nekym ve dverich, nebo kdyz nekoho vypoustim ven. To jak se zaviraji rychle je dost neprijemny a IC se to urcite resit da, ale kazi to dojem.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslím, že by to nastavit šlo. Akorát bych dal dohospody hlášku (TO nevím jestli je možné) "Zavři ty dveře, de sem kosa!"steel_martin píše:Škoda, že nelze zrušit automatický zavírání dveří u baráků uplně.. u bran bych ho nechal (zavírají je stráže). Třeba jednou bude komunita Equilibrie tak vyspělá, že se to bude moct zavést
Ale navíc by to mělo tu výhodu, že pokud by někdo utíkal tak by se dal najít třeba podle otevřených dveří které zapoměl zavřít. ("Hele, zaběhl támhle do těch dveří!") - nebo naopak utíkající by mohl mást tím, že by za běhu otevřel nějaké dveře a pak hnedka zahnul za roh.… IC způsoby by se to dalo využít mnohokrát. (Při tom, že se dveře zavírají tak rychle by to bylo zbytečné zdržování otvírat ty dveře za běhu...
<b>"K tomu, kdo si hlídá záda, přijde smrt zepředu."</b>
<i>Drowí přísloví</i>
Apocalypse, Anděl zkázy - dokud jsi to měl, byla to pro tebe samozřejmost. Nyní, když jsi to ztratil, trpíš a toužíš po tom, co zpět nemůžeš získat. Nebo snad ano?
<i>Drowí přísloví</i>
Apocalypse, Anděl zkázy - dokud jsi to měl, byla to pro tebe samozřejmost. Nyní, když jsi to ztratil, trpíš a toužíš po tom, co zpět nemůžeš získat. Nebo snad ano?
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
No jó, to je všecko pravda a je to hezký, ale pokud by "režim zavírání dveří" nedodržovalo alespoň 50 % hráčské populace, equilibrijská města by se mohla chlubit "dny otevřených dveří" 365 dní v roceTholdrin píše:Já si myslím, že by to nastavit šlo. …


Game ID: Reverend_Malthas
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Nastavit to lze. Je to otázka parametru. Ale jak je tu správně poznamenáno, pak budou všude otevřené dveře. Takže se to měnit nebude. I u pokojů v hospodách by pak docházelo k situacím - vylítne někdo z pokoje nezavře za sebou, vlítne tam někdo jiný atd...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
No tak aspoň prodloužit...
Třeba když servírka nese jídlo na pokoj, tak ho většinou podává ve dveřích, málokdy by jí řekli, ať jde dovnitř a položí to... všichni přebíraj podnos prostě už ve dveřích.
Jenže než se tohle udělá, tak drahé servírce dveře urazí nos =P Takže nakonec se to tím, že jde dovnitř, řešit stejně musí, nebo se ty dveře holt furt otvíraj a zavíraj... co když se zrovna v pokoji děje něco, co by personál hostince neměl vidět? .)
Třeba když servírka nese jídlo na pokoj, tak ho většinou podává ve dveřích, málokdy by jí řekli, ať jde dovnitř a položí to... všichni přebíraj podnos prostě už ve dveřích.
Jenže než se tohle udělá, tak drahé servírce dveře urazí nos =P Takže nakonec se to tím, že jde dovnitř, řešit stejně musí, nebo se ty dveře holt furt otvíraj a zavíraj... co když se zrovna v pokoji děje něco, co by personál hostince neměl vidět? .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
ne nechat otevreny, prodlouzit, je to hrozne narychlo. Ani vyprovodit nekoho skrz dvere se mi nepovede napoprve, natoz, kdyz s nekym pres takovy dvere mluvim, to vypada strasne hloupe.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Jako je pravda, že v reálu jsme s bratrem jako malí dělali něco podobnýho, ale... =P .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila