Efekty psychických kouzel

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Strigo
Příspěvky: 175
Registrován: 22. 7. 2011 23.22
Bydliště: Ostrava, Výškovická 136

Efekty psychických kouzel

Příspěvek od Strigo »

Měl bych takový dotaz, když někoho omráčím, ovládnu apod. jde vidět grafický efekt nad danou postavou.

Chtěl bych se zeptat, zda-li ten grafický efekt vidí i postavy, nebo to je jenom indikátor pro hráče.

Třeba srážející bigbiovka funguje tak, že ho prostě silou srazí a přesto se ukáže nějaký grafický efekt nad hlavou postavy, přičemž si myslím, že postavy tento efekt nevidí.
Elnor Lethi - zdrcen společností
Zeerith'Zakn Olath
Teldrin De'Thein
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1734
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Příspěvek od Olymar »

Úzus je, že všechny visuální efekty jsou pozorovatelné IC a i v případě, že kouzlo je z principu "interní", bere se visuální efekt jako nevyhnutelný vedlejší projev.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Kdysi bylo kdesi napsané info, že veškeré efekty kouzel v NWN jsou viditelné i IG. Bylo to v informacích o světě, ale v té "nové" modernizované více IC verzi jsem to po zběžném prohledání nenašel.

Důvodem bylo, aby se nemuselo řešit, která kouzla jdou poznat a která ne, tak prostě všechny efekty, které vidíte u počítače, jsou viditelné ve hře.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Však proto je asi spousta efektů odebraných (ultravidění, TS) a existují skryté kamenky.

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

To už je dost možná i otázka zmenšení lagovitosti hry a posílení mágů atd. :bigwink:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

...Nebo obecného vizuálního vjemu, kdy populace serveru nemusí svítit jako vánoční stromeček kvůli každému kouzlu, které má dobu trvání v desítkách minut (a víc). Ale kdo ví, kde je pravda...
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Naylun
Příspěvky: 3240
Registrován: 16. 5. 2008 20.54
Bydliště: Neverland

Příspěvek od Naylun »

Když jde do tuhýho, tak má systém v tomhle přednost a efekty jsou viditelné i IC. Za běžných okolností ale hře spíš pomůže, když nebudeš slepě trvat na každé z těch hvězdiček nebo andělíčků, co létají kolem cíle omráčeného Bigbiovkou a budeš to brát spíš jako OOC indikátor toho, co engine NWN nemůže jinak lépe vyjádřit.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Odpovědět