Stránka 1 z 1

Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 19.23
od Lomylith
Rád bych se zeptal zda hráčům na EQ nepříjde noc na EQ moc osvětlená. Nedávno jsem viděl na jednom serveru, že jak začel večer, tak opravdu byla velká tma. Museli hráči chodit s pochodněma a světlem. Přišlo mi to víc reálné než na EQ. Kde někoho s pochodní skoro nevidím. Je to sice dorbnost ale dodá to myslím mnoho na atmosféře světa.

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 19.42
od The_Balrog
Ne, je akorát.

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 19.44
od Akruo
Taky záleží na nastavení gama :-D :-D :-D ...jsou rasy, které vidí ve tmě/šeru dobře. Ale taky jsem nikdy nechápal lidské postavy, které mají očividně echolokaci či co...

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 19.49
od placidity
A to já bych se za celkové ztmavení některých nočních lokací + 100% tmu do každého podzemí (nebo lokace bez většího zdroje světla) nezlobil.

(Ale možná ze mně mluví elfí low-light vision, které něco málo vidí i v oné 100% tmě - a za člověka jsem nehrál... dlouho, takže mě berte s rezervou :) )

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 19.53
od Jon
Za člověka mi přijdou noci akorát :))

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 19.57
od allekoo
mno... nakolko vam nad hlavou sviti hořici šutr tak je tam tma až moc :clover:

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 20.22
od zdech
Většina ras má ve tmě vidět vcelku obstojně, pro lidi a hobity je na trhu nabídka prstenů, svitků a zaklínadel tmě spolehlivě vzdorujících. Pochodně jsou proti tomu neskladnější, neobnovitelné, nápadné a omezující...nedivil bych se, že nejsou moc vidět.
Tma by mohla zhoustnout v některých podzemích, ale na povrchu by měl být schopný jakž takž vnímat terén bez dopomoci i ten přisleplý člověk.

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 22.30
od Woxa
Osobně bych se za nějaké to přitmavení nocí nezlobil, i když ne takový extrém jako je u elfí banky, kde mám občas problém i s elfem :)

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 23.03
od Ungo
Já bych se také vůbec nezlobil, i když ono to ve finále na nic víc, než atmosféru, vliv mít nebude. On Tab bohužel vzdoruje každé tmě.

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 23.22
od Karolina
Větší tma by mě asi zabila.. Mám trpošku, je osvícená a stejnač mám vytáhnutej jas hry téměř na max.

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 23.30
od Ungo
Mě by se třebas líbilo, že by ani nemusela být noc tmavší, ale snižovala by dohled postavy.

Re: Noc na EQ

Napsal: 11. 11. 2013 23.53
od Anade
Mně by se taky líbil ve tmě omezený dohled s modifikací dle rasy, povolání (resp. odborností, protože rasy příslušné odbornosti dostanou) a aplikovaných kouzel. Podobně by se mi líbil systém „doslechu“ šepotu dle naslouchání.
Jenže obojí je, obávám se, hard-coded v nwn.

Re: Noc na EQ

Napsal: 12. 11. 2013 7.03
od zdech
Nejistou avšak uskutečnitelnou alternativou je zahrání na RP city všem hráčům lidí a hobitů. Zkuste pro sebe i okolí noc prohloubit nějakými těmi obtížemi s orientací a pohybem v nedostatečně známém terénu, přehlédnutím či nerozeznáním podoby blížící se neosvětlené postavy atp. Alespoň ve chvílích, kdy nejde o život.

Re: Noc na EQ

Napsal: 12. 11. 2013 14.41
od Nalk
Anade píše:Mně by se taky líbil ve tmě omezený dohled s modifikací dle rasy, povolání (resp. odborností, protože rasy příslušné odbornosti dostanou) a aplikovaných kouzel. Podobně by se mi líbil systém „doslechu“ šepotu dle naslouchání.
Jenže obojí je, obávám se, hard-coded v nwn.
Pokud vím, je noc nastavená už v základním NWN.
+5 DC at night if the spotter does not have a light (or darkvision).
http://nwn.wikia.com/wiki/Spot
Tím chci říct, že by se to možná dalo provázat. A pokud ne, tak mají aspoň hidaři výhodu a mohou si třeba dojít v noci lépe mezi dvě postavy a poslouchat.


Noc mi příjde OK, jsou lokace kde je fakt tma jak v pytli, jinde je to rozumně dané a i tak se dá občas něco přehlídnout :shades:

Re: Noc na EQ

Napsal: 12. 11. 2013 14.51
od Olymar
Bylo by to určitě zajímavé a s NWNX by se toho možná i dalo dosáhnout, ale i v ideálním případě to je hudba budoucnosti.

Re: Noc na EQ

Napsal: 12. 11. 2013 16.13
od Anade
Nalk píše:
Anade píše:Mně by se taky líbil ve tmě omezený dohled…
Pokud vím, je noc nastavená už v základním NWN.
+5 DC at night if the spotter does not have a light (or darkvision).
http://nwn.wikia.com/wiki/Spot
Tím chci říct, že by se to možná dalo provázat. A pokud ne, tak mají aspoň hidaři výhodu a mohou si třeba dojít v noci lépe mezi dvě postavy a poslouchat.
:shades:
Mícháš dvě věci dohromady. Já psal o dohledové vzdálenosti, ty píšeš o detekci skrytého. O TO (DC) pro všímavost (spot) vím, také jsem o tom již na fórum psal. :shades: