Ungo píše: ↑21. 2. 2021 13.42
Naším cílem není dělat hráčům hru obtížnější, aby jim to uškodilo, ale proto, aby se ze světa neztratila výzva. Průměrný dungeon nemá být koncipován tak, aby byl nepřekonatelnou výzvou.
Bohužel to tak ale vnímám. Spousta věcí je tak obtížná, až to není žádná zábava a je to spíš pain jak hovado. A nemyslím si že jsme másla s tím, jak máme často složenou družinu. Co potom ti, kteří nemají některý důležitý prvky, zastupující určitý povolání v družině? A když pak srovnávám obtížnost s odměnou, tak nabývám dojmu, že se absolutně nevyplatí takovým dungeonům vůbec věnovat.
Popravdě mám dvě teorie. Buď WB nedělá testy aby sis ověřil správnost nastavení a nebo hraje hru ve snaze ji vyhrát. Vyhrát jako WB nad hráči.
Ungo píše: ↑21. 2. 2021 13.42
Ne, není možné ke každé změně vymýšlet dlouhodobý vysvětlující quest
To ani nepotřebujeme, stačí atmosféra o tom, že pukla skála a objevil se průchod do dosud neprobádaný jeskyně, nebo propadnutá zem, kam se dá spustit. Cokoliv malýho, nepotřebujeme obří Q. Vlastně možná ani nechceme obří Q, nevím. "Co se kde povídá" na můj vkus skoro až zeje prázdnotou a skoro nic se neděje, na to jak aktivní tým teď existuje v porovnání s dávnými časy (Ungo, ty seš ve svojí aktivitě na výborný úrovni a podle mě máš vkus a cit, na to nemám jedinou výtku, tak to si neber osobně prosím). Já osobně bych tisíckrát ocenil nějaký příběhový eventy, nebo malý oživení světa, než takový nesmyslný úpravy. Koneckonců, čím víc se hráči zabaví příběhy, tím míň i polezou dungeony a za mě ta EQ nikdy nebyla o dungeonech
Ungo píše: ↑21. 2. 2021 13.42
Chápu, že mnozí, vlastně asi všichni, si pamatujeme jak vypadaly dungeony na EQ3. Ale vážně není řešení spoléhat se na to, že jsou stejné. Nic nikdy nebylo horšího, než spolehání se na to, že nějaké místo znám.
Já teda abych se přiznal, tak si drtivou většinu dungeonů už ani nepamatuju a často se přistihávám s tím, že bloudím a pak si řeknu.. "týjo, tady ta chodba mi je povědomá" .. a pak jsem hodně překvapenej co tam najdu, protože se mi to začne oživovat a říkám si jaký WOW z toho mám. Tohle konkrétně co píšeš není absolutně můj případ a vůbec to o tom není. Není to tak, že si někam běžím v domění že to tam znám s tím, že pak narazím a plaču nad tím, že to už nefunguje jako dřív.. vůbec. Naopak změny vítám. Ale smysluplný. To se zas vracím.
Ungo píše: ↑21. 2. 2021 13.42
Závěrem bych rád řekl, že tato forma komunikace se mi maximálně příčí. Od začátku EQ 4 se jako tým snažíme s hráči komunikovat vstřícně, věcně a pokud možno ke spokojenosti obou stran. Pokud se komukoli zdá nějaká úprava přehnaná, není nic snazšího, než použít discord, PM, telefon, holuba etc a upozornit nás na danou lokalitu.
To máš pravdu a já souhlasím. A zároveň se omlouvám. Jen jsem chtěl vyjádřit míru toho jak moc mi to už příjde zoufalý a že to vnímám jako vyloženě padlý na hlavu. Na druhou stranu chci ale taky apelovat na tým, nebo alespoň na Ogara, protože způsob jeho komunikace jako někoho na postu na jakým je, je často značně nedostatečná a plná výsměchu. Ne vůči mne, když se spolu bavíme soukromě, ale už jsem si párkrát všiml na Discordu, že takhle by se WB vyjadřovat nemělo. Myslím, že kolem toho byly i nějaký roztržky. Ale to je jedno.. to tady vlastně vůbec probírat nechci.
Ungo píše: ↑21. 2. 2021 13.42
Pipi, a některým dalším, bych rád řekl, že touto formou komunikace, ničeho nedosáhneš. Podobný „tón“ rozhovoru totiž nedocílí ničeho jiného, než že WB otrávíš. Pokud o to stojíš, můžeme si o tom zavolat. To ostatně platí pro kohokoli.
Máš pravdu, omlouvám se. Ale já jsem bohužel už taky značně otrávenej, víš? Z toho to pak prostě pramení. A moc rád si o tom s váma, nebo klidně i jen s tebou zavolám a dovím se víc.
Já opravdu nemám ani ň proti tomu opravit a vylepšit dungeony, kde něco nefunguje a je to díky tomu až příliš snadný. Koneckonců vždyť já jsem taky podával reporty ohledně nějakých dungeonů a konkrétně u zlobrů jsem jmenoval jistý bugy, nebo návrhy k vylepšení. Například, že se zlobři zasekávají za zátarasy a nemohou bojovat (což se děje dodnes). Taky jsem psal, že mají šamani špatnej spellbook, protože kouzlí hovadiny co nic nedělají a tak jsou to jen mobky s vysokým OČ co výpravu nemají jak ohrozit. Což se změnilo a je to dobře, ale je to zas vystřelený až někam do nebe. A že mají vyšší OČ než bojovníci ve zbroji? To je zase co? A jejich perma TS, to je kapitola sama o sebe. Perma TS bych zrušil všem NPC, který to nemají mít vrozený. Ani žádný PC to nemá vrozený. Ať to mají jako spell. Zabíjíte Eriku. (:D)
Jo, já chci aby to dávalo smysl, proto koneckonců od samýho začátku EQ4 píšu reporty a upozorňuju na věci, co se mi nezdají. A píšu o věcech co jsou kurevsky přesílený, ale i o věcech, co by naopak potřebovaly přitvrdit.
Tohle co píšu se týká jen a jen toho, že postupem času navyšujete obtížnost něčeho co fungovalo do absolutně absurdních mezí. A to se mi nelíbí. Souhlasím s tím, že to má být výzva, souhlasím s tím, že to má být obtížnější, ale podle mě něco nastavujete, ale už netestujete jak to ve skutečnosti funguje a nemáte vůbec páru co pak všechno obnáší to zvládat. Že se tu objeví postavy s OČ 50 - to je takovej... divnej argument. Jasně. Objeví. Taky se objeví postavy s AB 50 a nebo s 500HP. Ale to je jedno. Každá postava je nějaký. Někdo má OČ 50, nebo má 28. Nastavovat svět podle nejsilnější postavy (věřím že se to neděje) je podle mě taky hloupost. Je třeba zohlednit počet nepřátel, efekty nepřátelských kouzel.. cokoliv. Všechno tohle. Je tam milion proměnných a úpravy bez řádnýho testování … to je prostě průser. Proč se třeba na jednom místě objeví přes šedesát těch nejsilnějších Gnollů? Prostě jsou tu mouchy a podle mě je třeba to odladit. A opakuju, že s tím rád pomůžu. Moc rád. Není to tak, že bych plival hejty pro to abyste měli smutnější den. Chci aby to bylo lepší pro všechny, ačkoliv forma kterou jsem zvolil, vás musí pěkně nasrat..