Stránka 2 z 2

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 30. 8. 2021 10.39
od Pipi_CZ
Já jsem vyloženě proti takhle dlouhý posmrtce. Je to naprostá chujovina z hráčskýho hlediska. Dřív, když jsme na střední po poslední hodině neměli co dělat se životem to bylo v pohodě, ale dneska pokud má někdo z nás hodinu dvě večer před spaním, tak ji nehce trávit odehráváním posmrtky ze smrti co se mu stala před dvěma dny a on ji ještě nestihl setřást. Dejte tam posmrtku. Klidně devastující, ale na půl hodiny a čus. Motivujte k tomu aby se hrálo, ne k tomu aby se nehrálo protože člověk logne a .. "joajo, já mám ještě posmrtku.. tak to dneska dlabu"

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 30. 8. 2021 16.13
od zdech
Hodina/půlhodina jako brzda závodu "boj -> smrt -> chrám -> boj" nejspíš stačí. A kdyby mohl bolehlav odtikávat i když postava není lognutá ať se neděje výše zmíněné to by bylo tepve něco.

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 30. 8. 2021 21.39
od Ogar
Ahoj,

téma jsme s klukama průběžně sledovali a nakonec jsme se rozhodli jít cestou nějakého (za nás) rozumného kompromisu. Pro pořádek uvedu původní a plánované budoucí hodnoty posmrtných postihů.

Původní hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 120 minut
Svitek Vzkříšení - 90 minut
Svitek Oživ mrtvého - 90 minut
Vzkříšení v chrámu: 180 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - bez pomrtky

Nové hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 60 minut
Svitek Vzkříšení - 30 minut
Svitek Oživ mrtvého - 45 minut
Vzkříšení v chrámu: 15 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - 15 minut

Téma těžení a příležitostných útoků jsme se naopak shodli, že je nastaveno v pořádku a měnit ho v tuto chvíli nechceme.

Snad to některé z vás potěší 🤓

Olymar: upraveno podle nového infa

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 30. 8. 2021 22.05
od placidity
A platí pořád, že když na čerstvou nemrtvolku bude aplikován Heal, ten čas ještě zkrouhne na polovic?

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 30. 8. 2021 22.31
od Ogar
Nemělo by platit (neaktivovali jsme to) a shodou okolností nám to ani nefungovalo nyní 😄

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 30. 8. 2021 22.58
od George
Nechcete dát nějakou posmrtku i na vzkříšení klerikem? Přecijen ten člověk právě vstal z mrtvých, příjde mi zvláštní, že by během dvou (jednoho) kol byl v plné síle a mohl bojovat, obzvlášť když to dám do kontrastu s tím, že alternativně oživení svitkem způsobí vyřazení z větší části výpravy. Stačilo by pár minut jen tak pro efekt.

Další věc, co bych k tomu měl. Co si matně vzpomínám, když někdo umřel, zpravidla se neodklikával na druhou stranu, aby byla možnost ho oživit bez ztráty XP. Nestálo by za zvážení ztrátu XP přesunout někam jinam, aby šly mrtvoly přesunovat bez nutnosti ztráty XP, která je v tomto případě čistě systémová? (Koncept "odkliknutí se na druhou stranu" nemá IC opodstatnění). Pokud to nefunguje, jak popisuju, tak se omlouvám.

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 31. 8. 2021 9.21
od Olymar
Ještě doplním Ogara, že vzkříšení v chrámu mělo posmrtku 180 minut.
George píše: 30. 8. 2021 22.58 Nechcete dát nějakou posmrtku i na vzkříšení klerikem? Přecijen ten člověk právě vstal z mrtvých, příjde mi zvláštní, že by během dvou (jednoho) kol byl v plné síle a mohl bojovat, obzvlášť když to dám do kontrastu s tím, že alternativně oživení svitkem způsobí vyřazení z větší části výpravy. Stačilo by pár minut jen tak pro efekt.
Nebavili jsme se o tom, ale můžeme (15 minut?). Chtěli jsme dosáhnout toho, aby se vyplatilo mít kněze ve skupině a postava byla po oživení ještě schopná boje (po kratší pauze).
George píše: 30. 8. 2021 22.58Další věc, co bych k tomu měl. Co si matně vzpomínám, když někdo umřel, zpravidla se neodklikával na druhou stranu, aby byla možnost ho oživit bez ztráty XP. Nestálo by za zvážení ztrátu XP přesunout někam jinam, aby šly mrtvoly přesunovat bez nutnosti ztráty XP, která je v tomto případě čistě systémová? (Koncept "odkliknutí se na druhou stranu" nemá IC opodstatnění). Pokud to nefunguje, jak popisuju, tak se omlouvám.
Také jsme se o tom nebavili, ale já to celkem podporuji. Určité IC opodstatnění tam sice je (pohyb těla, oddělení duše od těla), které vysvětluje vyšší XP ztrátu, ale ten mechanismus je spíše problematický; probereme to.

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 31. 8. 2021 11.19
od Pipi_CZ
Ogar píše: 30. 8. 2021 21.39 Ahoj,

téma jsme s klukama průběžně sledovali a nakonec jsme se rozhodli jít cestou nějakého (za nás) rozumného kompromisu. Pro pořádek uvedu původní a plánované budoucí hodnoty posmrtných postihů.

Původní hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 120 minut
Svitek Vzkříšení - 90 minut
Svitek Oživ mrtvého - 90 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - bez pomrtky

Nové hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 60 minut
Svitek Vzkříšení - 30 minut
Svitek Oživ mrtvého - 45 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - bez pomrtky

Téma těžení a příležitostných útoků jsme se naopak shodli, že je nastaveno v pořádku a měnit ho v tuto chvíli nechceme.

Snad to některé z vás potěší 🤓
Noice. I like that. A přidal bych 15, nebo 10 min. za oživení na místě klerikem. Takový to, než se člověk probere a oklepe z toho co se stalo. Jenom pro efekt. A bude to podle mě superlibový. Dík za tohle

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 31. 8. 2021 12.02
od Olymar
Upravil jsem Ogarův návrh, ať se v tom neztratíme.

Re: Několik návrhů na zvážení

Napsal: 31. 8. 2021 18.57
od zdech
Jen bych si dovolil podotknout, že na stránkách Equilibrie je "posmrtka" svázána s cestou Z Druhé strany na povrch. Z toho úhlu pohledu by dávalo větší smysl aby oživení na místě (bez přechodu na Druhou stranu) bylo na postavu obecně méně náročné než hrabání se z podsvětí. Zjednodušeně pak "čím víc XP v loji, tím těžší dodatečné následky".

EDIT: Vzkříšení (kouzlo) má nějaký jiný význam něž jako "bitevní ress"? Neztrácí v současném nastavení na síle víc než by bylo záhodno?