


No a slovo závěrem: Nelobbuji sám za sebe - nikdy sem neměl posmrtku a už ani netěžim suroviny.
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
No ale to je právě důvod, proč ty posmrtky existují imho.Skurkaa píše: 24. 8. 2021 11.24- Rozhodně, tím pádem aspoň akce může v dungu pokračovat a nemusí se kvůli tomu obracet celá výprava.
- Zrušení posmrtky
Jakákoliv činnost je určitě náročnější než chůze. Co se boje tyče, tam dotyčný trpí že dostane nějaké to hp dolu ale jinak mas pravdu, ze boj by mel vycerpavat. Ale hadam ze to neni snadne zavest do systemu a nikdo to tu nechce.eqileus píše: 24. 8. 2021 11.12 Ne, nedává to smysl ani za mák. Proč by mělo být hledání mušlí o tolik víc vyčerpávající nežli chůze nebo dokonce boj a ktomu navíc hrozba zánětu šlach.
Rozumím, ale ono umřít v HC dungu je velmi snadné. Nemusíš ležet ani IR minutu, pak tě někdo zvedne svitkem, ale stejně dostaneš posmrtku, protože posmrtky prostě ze svitků jsou, stejně jako z avatarů. Jako upřímně, klidně se tohle měnit nemusí, ale řekněte si co čekáte od nových lidí tady? že budou sedět do desátého levelu v městě a házet balonek proti zdi?BlueOne píše: 24. 8. 2021 11.55No ale to je právě důvod, proč ty posmrtky existují imho.Skurkaa píše: 24. 8. 2021 11.24- Rozhodně, tím pádem aspoň akce může v dungu pokračovat a nemusí se kvůli tomu obracet celá výprava.
- Zrušení posmrtky
To by ztrácel vůbec význam celý systém smrti, aby dotyčný co UMŘEL nešel bojovat dál jakoby se nechumelilo.Bojovníci již v boji trpí tím že musí nosit zbroj která tady zvyšuje únavu, únava navíc za boj by mi přišla jako nápad mimo herní komunitu na serveru, aspoň některých z nás tedy.Jakákoliv činnost je určitě náročnější než chůze. Co se boje tyče, tam dotyčný trpí že dostane nějaké to hp dolu ale jinak mas pravdu, ze boj by mel vycerpavat. Ale hadam ze to neni snadne zavest do systemu a nikdo to tu nechce.
Imho unava a nemoce z činnosti mi dává na RP serveru smysl. Na zacatku je to tezky protoze postava ma pocit, že si nic nemuze koupit a hrac je ochotny těžit hodiny.
Bojovníci již v boji trpí tím že musí nosit zbroj která tady zvyšuje únavu, únava navíc za boj by mi přišla jako nápad mimo herní komunitu na serveru, aspoň některých z nás tedy.
Nemoce z práce mi dávají smysl pouze v případě dlouhotrvajícího využívání činnosti, ne že to chytneš za jedno odpoledne když se postava s nízkou moudrostí snaží vydolovat aspoň jeden kamínek nebo lasturu. A pak chytnout nemoc, která se dá vyléčit za částku kterou neodpovídá jeho výdělek. + Postava s tou nemocí je dobrá tak akorát na afkování na pokoji na spaní :)
Každý jsme začínali v drsném světě EQ a jsme tu. Mnozí sice již odešli, ale až po letech hraní.eqileus píše: 24. 8. 2021 15.23 Promiň, ale vtom to právě je. Tobě jako mazákovi to připadá OK, ale nováček se přesto neprokouše a vzdá to. Chce to méně emotikonů a víc číst co psali lidi před tebou.
Souhlasím částečně se Skurkou. Na jiných serverech to mají třeba vyřešené herně tak, že postava co umřela a vrátí se do světa (dostane se ji pomoci od jiných spoluhráčů) sice přijde o XP, ale věc se bere tak, že v boji utržila zásadní ránu, která ji z boje vyřadila. Po boji je ale schopná se oklepat a pokračovat dál. Prostě dostala pumelici, omdlela ale po nějaké době byla schopná pokračovat.Skurkaa píše: 24. 8. 2021 11.24BlueOne píše: 24. 8. 2021 11.55No ale to je právě důvod, proč ty posmrtky existují imho.Skurkaa píše: 24. 8. 2021 11.24- Rozhodně, tím pádem aspoň akce může v dungu pokračovat a nemusí se kvůli tomu obracet celá výprava.
- Zrušení posmrtky
To by ztrácel vůbec význam celý systém smrti, aby dotyčný co UMŘEL nešel bojovat dál jakoby se nechumelilo.
Rozumím, ale ono umřít v HC dungu je velmi snadné. Nemusíš ležet ani IR minutu, pak tě někdo zvedne svitkem, ale stejně dostaneš posmrtku, protože posmrtky prostě ze svitků jsou, stejně jako z avatarů. Jako upřímně, klidně se tohle měnit nemusí, ale řekněte si co čekáte od nových lidí tady? že budou sedět do desátého levelu v městě a házet balonek proti zdi?
Přesně tak, EQ není diablovka pro každého. A jak Labir vždy říkal, lépe mít méně kvalitnějších hráčů, než plný server lidí, kteří nechápou o čem (jakékoliv) RP je.Rekwil píše: 24. 8. 2021 15.52 Já to četl...a rozhodně nejsem mazák...ale pár jich tu ještě hrajenic méně... přehnaná fyzická zátěž bez postihu mi na HCRP serveru nedává smysl...
EQ je tak trochu o tom se tím prokousat![]()
Vyrůstal jsem v době, kdy jsi musel jít na poštu, vystát frontu na přepážce, pak počkat až ti paní přepojovatelka řekne a teprve poté jsis zatelefonoval...redo píše: 24. 8. 2021 15.49 Každý jsme začínali v drsném světě EQ a jsme tu. Mnozí sice již odešli, ale až po letech hraní.
+1George píše: 26. 8. 2021 23.43 Zrušení posmrtky
Souhlasím. Ztráta XP v okamžiku smrti zabolí a odradí hráče od dalšího umírání, ale prostě to zabolí jako smrt a tím ta otrava končí (leda by ještě přišel delevel). Posmrtka je vyloženě otravná dlouhodobě a nedá se jí zbavit jinak než tím, že to člověk přetrpí. Myslím, že takovej demotivující systém nepotřebujeme.
Co se týče toho, že to vyřazuje postavu z boje - možná by stálo za zvážení, jestli to jakkoliv přispívá hře, já myslím, že ani ne. Dalo by se uvažovat o posmrtce pár minut dlouhé, dost dlouhé na to, aby mrtvá postava nevyskočila na nohy a nezačala se mstít mobům a zároveň natolik krátké, aby tím pro hráče nekončil herní večer.
Usnadnění těžení surovin
Současný systém je nějak upravený od původního? Ani nevím, já na začátku EQ4 problémy neměl. Osobně mi spíš vadí nešťastný (a nevýnosný) systém houbaření.
Bez AoO při pití lektvaru
Tohle bych zachoval. Hrajeme RP, ne Diablo. Prakticky každá nebojová akce uprostřed souboje spustí příležitostný útok, nevím proč by pití lahvičky zatímco se po mě drásá skřet mělo být vyjímkou. Krom toho je to systémově řešitelný problém. (Nutno podotknout, že se na to koukám z perspektivy toho, že jsou obtížnost světa/spawny nastaveny příčetně, ale to je na jiné vlákno).
S tímto nesouhlasím, takové nastavení je zase jen házení klacků pod nohy těm, kteří z nějakého důvodu hrají sami. Solo prozkoumávání už je samo o sobě náročnější a pokud při něm zdechneš, tak tě nejspíš nikdo nezvedne. Jsi pak "potrestán" nejen plnou palbou ztracených expů, ale ještě pak budeš muset otráveně zevlit, abys sundal posmrtku.zdech píše: 29. 8. 2021 20.09 Při oživení klerikem posmrtka není ne? Nebylo by na škodu ji odstranit i při ožitevní svitkem, takže "když ho zvednou na místě, může pokračovat". Při přechodu přes Avatary by to ale něco na zabrždění chtělo, i když ne nutně až tak dlouhé. Osobně bych nějakou lehčí (kratší) brzdu nechal i při oživení v chrámu.