Stránka 1 z 3

Lektvary lečení

Napsal: 14. 5. 2006 20.33
od Drog
Nechtěli by jste omezit používani těhle lektvaru?V praxi to vypada asi takto:je CvC zautočí na sebe dva warri:Warr 1-Rub rub(30/150) temněř mrtev-doplní(150)Warr 2-rub rub(40/120) těžce zraněn-dopní(120) a tak se mnění CvC v honbu o to kdo má vic lektvaru léčení,nakonec to dopadne tak že warr čislo 1 prohraje páč mněl mín lektvaru než warr čislo 2 což moc RP není nemyslíte?.Libilo by se mi kdyby to šlo systémově omezit třeba jeden lektvar na herní hodku by bylo realnější a v CvC rozhodně zajímavější než se takhle trapně předhánět kdo byl bohatší a koupil si jich víc.

Napsal: 14. 5. 2006 20.38
od labir
Taky se mi to moc nelíbí, ale než to omezit spíš nějak vykoumat kreativně. Zamyslím se nad tím.

Napsal: 14. 5. 2006 21.14
od kolja
Labir píše:taky se mi to moc nelíbí, ale než to omezit spíš nějak vykoumat kreativně. Zamyslím se nad tím.
Co omezit heal i harm na ňákejch 150 life? I když tuhle situaci by to asi zrovna nevyřešilo... Ach jo, vzpomínam když na dračáku si někdo dovolil něco pít během boje, nejen že se mu flaška hned rozbila, ale všichni ho hnedka rozsekali :biggrin:
Co tam je za penalizaci? Opportunity jenom? Co eště postih na AC? Postava je eště flat-footed vlstně ne? NO sem zvědavej jestli Labir něco smysluplnýho vymyslí, tady bych fakt nevěděl :smile:

Napsal: 14. 5. 2006 21.38
od Psanec
Libi se mi omezeni co navrhuje Drog. Ale nedal bych to jeden lektvar na hodinu, ale na deset minut IG (in Game).
Coz pomaha v tom, ze do jeskyni si hraci aspon bez klerika netroufnou a podpori se tim mnohem vice vyuzivani jinych postav a predmetu.

Napsal: 14. 5. 2006 21.56
od cybermisa
Psanec píše:Libi se mi omezeni co navrhuje Drog. Ale nedal bych to jeden lektvar na hodinu, ale na deset minut IG (in Game).
Coz pomaha v tom, ze do jeskyni si hraci aspon bez klerika netroufnou a podpori se tim mnohem vice vyuzivani jinych postav a predmetu.
Podle me zavadei casovych limitu na lektvary je z RP hlediska nesmysl. nestacilo by jednoduse udelat napr system:

Vypiti 1. healu - bez postihu.
Vypiti 2. healu - 10% sance ze postavu zacne bolet bricho (kdyz uz tu mame takovy pekny a funkcni system nemoci)
Vypiti 3. healu - 15% sance ze postavu zacne bolet bricho, 15% sance na migrenu
Vypiti 4. healu - 25% sance ze postavu zacne bolet bricho, 25% sance na migrenu
Vypiti 5. healu - 50% sance ze postavu zacne bolet bricho, 25% sance na migrenu

atd s pripadne upravenymi cisly …

Pri odpocinku by se pocitadlo zresetovalo, tj by to bylo v realu 1x heal bez moznych postihu za odpocinek.

Napsal: 14. 5. 2006 22.09
od Drog
A nebo jak říka cybermisa prostě to nějak šikovně vykoumat a zamezit tak Power Gamingu :smile:

Napsal: 14. 5. 2006 22.23
od kolja
*plácne se do čela* A jo kruci, dyť v dračáku je, že když vychlastáte víc léčivejch lektvarů, než je zdrávo, tak rovnou zraňukou místo léčení. Tam je to teda ale dost přísný, to by tady asi neprošlo, a ani by se to sem tak přísně nehodilo. Ale jako nápad si myslim že to je vono - všeho moc škodí... Nejež, že víc jak jeden nebo dva takhle silný lektvary přestanou léčit, ale další pak začnou nějak škodit :smile:

Napsal: 14. 5. 2006 22.24
od Psanec
Jo no vida, jak se prislo hned na par napadu jak na to a Labir nemusi ani moc premyslet :biggrin:

Napsal: 14. 5. 2006 22.26
od photter
nebo závislost :dribble: :dribble: :dribble:

Napsal: 14. 5. 2006 22.37
od cybermisa
kolja píše:*plácne se do čela* A jo kruci, dyť v dračáku je, že když vychlastáte víc léčivejch lektvarů, než je zdrávo, tak rovnou zraňukou místo léčení. Tam je to teda ale dost přísný, to by tady asi neprošlo, a ani by se to sem tak přísně nehodilo. Ale jako nápad si myslim že to je vono - všeho moc škodí... Nejež, že víc jak jeden nebo dva takhle silný lektvary přestanou léčit, ale další pak začnou nějak škodit :smile:
Ja jsem pro ty nemoci. Lecive lektvary by z principu zranovat nemely jako by negativni nenergie nemela lecit - viz princip pozitivni a negativni enegie (kdyby lich chlastal moc lekvtaru healu, zacaly by ho lecit? :biggrin: )

Kdyby se nastavilo, ze prestanou lecit uplne, tak to mi prijde divne, protoze na to, kolik stoji, by to mela byt zaruka, ze vzdy vyleci, ALE … - obcas jich muze byt vetsi potreba i pri DMQ.

Kazdopadne rozhodnuti je na Lbirovi, jen pridavejte dalsi napady, at ma z ceho vybirat :biggrin:

Napsal: 14. 5. 2006 22.38
od Jezura
Souhlas, a kterýkoli z navržených řešení tohohle problému dává smysl.

Napsal: 14. 5. 2006 22.46
od kolja
photter píše:nebo závislost :dribble: :dribble: :dribble:
A hele, víš že ta tam je taky v Dračáku? Teda nejsem si teď jistej, ale je to možný nebo sme to tak hráli... Nevim, jak by to šlo udělat, ale byla by to sranda, hehe :biggrin:

Napsal: 14. 5. 2006 22.51
od photter
něco takovýho bylo i ve falloutu nebo si to s něčim pletu ?

Napsal: 14. 5. 2006 22.55
od Drog
Jo ve falloutu ta zavislost byla na drogach ale i na prášcích keré ti přidávali ruzný vlastnosti:-)) ….To byly doby že bych to zas nainstaloval:-))

Napsal: 14. 5. 2006 23.17
od labir
Dík za nápady to s tou šancí na postih je zajímavé...teď jěště jestli to půjde nějak rozumně implementovat. :smile:

Napsal: 14. 5. 2006 23.39
od labir
Ještě si pohrávám s takovou myšlenkou...ony ty lahve na pití a lektvary, to se může přeci v batohu jednou za čas rozbít...prostě taková malá pravděpodobnost jednou za čas (dejme tomu 1% za 1 min), že se nějaká lahev v batohu rozbije. Podpoří to i čutory a soudky. Ty se nerozbíjejí...

Napsal: 15. 5. 2006 0.00
od labir
Takže rozlišit zda je kouzlo z lahve nebo od klerika jde. Sice mám obavu, že v případě lagů to nemusí poznat (flaška se zničí dřív než se skript zeptá - stejný problém jako kdysi s nápoji), ale ten nápad s možnou nemocí se mi moc líbí.

Holt slabší lektvary jsou slabší, ty silné jsou koncentrované a nemusí to žaludek konzumenta snést dobře když se jich vychlemtá víc...může se zkazit. A padnout na kolena uprostřed boje a zvracet (nejlépe v helmici :megalol: ) to není nic příjemného...

Dík za nápady.

Napsal: 15. 5. 2006 0.14
od Alcatraz
Labir píše:Takže rozlišit zda je kouzlo z lahve nebo od klerika jde. Sice mám obavu, že v případě lagů to nemusí poznat (flaška se zničí dřív než se skript zeptá - stejný problém jako kdysi s nápoji), ale ten nápad s možnou nemocí se mi moc líbí.

Holt slabší lektvary jsou slabší, ty silné jsou koncentrované a nemusí to žaludek konzumenta snést dobře když se jich vychlemtá víc...může se zkazit. A padnout na kolena uprostřed boje a zvracet (nejlépe v helmici :megalol: ) to není nic příjemného...

Dík za nápady.
asi by byla svinarna navrhovat, ze v helme nejdou pit lektvary, co ? :megalol: :megalol: :megalol:

Napsal: 15. 5. 2006 0.17
od labir
Alcatraz píše:

asi by byla svinarna navrhovat, ze v helme nejdou pit lektvary, co ? :megalol: :megalol: :megalol:
No to by i technicky šlo udělat strašně špatně. :bigwink:

Napsal: 15. 5. 2006 0.45
od Psanec
Priznam se, ze ja bych byl jeste pro tvrdsi postih, ale budiz, nic se nema prehanet :))