Vyřazená postava z hlediska NPC bestií = mrtvá postava tj. už ne-nebezpečný nepřítel popřípadně žrádlo. Kdyby třeba vlci srazili na zem někoho kdo jich 5 zabil a pak odešli pryč by vypadalo dost divně a navíc by to mohlo zacyklovat - srazí na -5 hp - vyléčí se - zase srazí - atd... Když boj tak do konce i s rizikem. Postavy se většinou taky soustředí na jednoho a toho eliminují zcela. NPC jsou hloupé ale eliminovat zcela budou taky - jako doposud. Pokud jdete v partě tak parta má hodně způsobů jak může bestie nalákat na nejsilnějšího a ochránit ty slabší členy. Používejte strategii - např. bojovník-štít může přerušit útok na jednu bestii a útoky na dvě další upoutat jejich pozornost, aby bojovali právě s ním zatímco lučistníci a mágové je likvidují zezadu a klerik ho poblíž udržuje v kondici atd...Kai Rivienta píše:jen si myslím, že by nebylo špatné do finální verze zakomponovat třeba varování od nehráčských postav, třeba v hospodě, od stráží apod, před nebezpečím, které horzí u cest a podobně. Zvláčť, jestli by se maskovala rozdílnost levelů. A je jiná věc, jestli nejde v jednom dobývat pevnosti a dungeony a jiná jestli se nedá jít na krok. WMyslím, že se smrtí je dobře šetřit, možná by stálo za to, aby kreatury ztratily o vyřazenou postavu zájem, to myslím že jde ošetřit ve scriptech. Jinak hrát v partě je určitě lepší než o samotě, ale kde brát a nekrást. W.
Varování na to co číhá cestou? To se mi moc nelíbí, nechám to jako překvápko. Někde kde je těžké se dostat se dají i teď dohledat prameny co se tam asi vyskytuje a jak to tam vzniklo. Zbytek je na vás - chcete aby varování bylo tak ať postava prozkoumá oblast a sepíše knihu a pak ji prodává nebo ji dá zdarma do knihovny. Nebo může napsat vzkaz na nástěnku. Nebo může fanaticky hulákat na nároží nebo opilecky vykládat v hospodě "jo to dyž sem šel tím lesem ti povidám...". A zároveň si tak uděláte své postavě jakýsi cíl a můžete strhnout i ostatní postavy aby vám jej pomohli naplnit - popsat celou Desku z hlediska nebezpečí se vyskytujících (známá knižní edice TohoAToho o nebezpečenstvích jenž na neznalého poutníka číhati mohou).
O tom to je, vemte iniciativu do svých rukou, kolikrát takový hráč co jeho postava má vizi nebo cíl strhne hromady dalších a na dny a dny je spousta zábavy. A když DM vidí takovýto přístup (a že si ho za čas všimnou) tak mají i snahu pomoci nebo nějak zpestřit průběh takových "autoqestů".