Co vás ve hře dostalo

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Aefar
Příspěvky: 3162
Registrován: 9. 12. 2008 17.31

Příspěvek od Aefar »

Tirínští nezdvořáci, nevzdělanci a nevychovanci :crazy:

* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Jesper
Příspěvky: 628
Registrován: 17. 12. 2008 15.30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jesper »

Ungo píše:….
Budu sice poněkud OT, ale dovolil bych se tě vyvést z omylu a sice, že ono vyměnit tětivu luku není takový problém, když se to dělá právě ve stoje. No a jednou rukou to jde, stačí, když to o něco opřeš nebo si to tou druhou rukou přidržuješ. I tak se to ale dá o něco opřít. Věř mi, mluvím z vlastní zkušenosti :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uživatelský avatar
Mourisson1
Příspěvky: 1688
Registrován: 27. 11. 2010 17.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mourisson1 »

Ungo píše:Opravdu se bavím při pozorování Tirianských afk lovců časovek :-)

//edit Ok i u Svačinky může být veselo :-) Vymenit tětivu na luku, no samo o sobe docela výkon. Ale jednou rukou a ve stoje, to už chce opravdu machra :-D
Tou dobou už mněl chir dlahu sundanou, popisek s rukou smazaný a ruku už docela funkční
Edit: a ne , výměna tětivy není moc výkon
Lothias Cys'variana

"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Jesper
Příspěvky: 628
Registrován: 17. 12. 2008 15.30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jesper »

Ungo píše:
No, přiznám se, že jsem myslel konkrétně ten moderní, ale i ve středověku se na cestách nosili luky bez tětivy, pokavaď se nechystali k použití, ona se ta tětiva totiž časem opotřebovává. No a v Amfiberai dělají luky mimo armádu hlavně pro dobrodruhy a tětiva by tudíž měla být snímatelná.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Uživatelský avatar
Wolf
Příspěvky: 4053
Registrován: 25. 4. 2008 16.37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Omlouvám se za OT. Sice nevím jak fungují indiánské luky a nikdy jsem s nima nepřišel do styku, ale předpokládám, že Eq dlouhé luky jsou založeny na principu Anglického dlouhého luku. Podle mě ano, můžeš natáhnou tětivu sám a ve stoje. Konec konců, je to jeho hra. V tomhle případně nemá cenu mu něco vyčítat, když je to sporné téma.

EDIT: Samozřejmě nelze to uplně jednoznačně přiřazovat. Jak k Anglickému, tak k indiánskému a tím spíš, bych nic na hře takovému hráči rozhodně nevytýkal.
Neutral Good Dungeon Master :clover:
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Hmmm at vam tu prerusim ty hadky o luku a natahovani tetivy...

Stale vic a vic me dostava ten genialni system "dorovnavani" obtiznosti, ktery dnes Ulrice a Cyrovi postavil do cesty sest litych vlku :) Kdyz je srovnam s Lutzem a Ignatzem, tak se tomu zkratka musim smat, co by tyhle dva za to dali, ale vetsinou jsou radi, kdyz tam maji alespon tri.

Vidim to jeste na par levelu a Cyr s Ulrikou nebudou moct vylizt z mesta :D
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2073
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Woxa píše:Hmmm at vam tu prerusim ty hadky o luku a natahovani tetivy...

Stale vic a vic me dostava ten genialni system "dorovnavani" obtiznosti, ktery dnes Ulrice a Cyrovi postavil do cesty sest litych vlku :) Kdyz je srovnam s Lutzem a Ignatzem, tak se tomu zkratka musim smat, co by tyhle dva za to dali, ale vetsinou jsou radi, kdyz tam maji alespon tri.

Vidim to jeste na par levelu a Cyr s Ulrikou nebudou moct vylizt z mesta :D
Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

Pipi_CZ píše: Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Vsak jo, me spis jen fascinuje jak ten system selhava :) L+I jsou slusny reznici a ty spawny co jim hra "losuje" jsou dost podhodnoceny (a ty boje jsou az neskutecne snadny a nudny) a naopak ta druha dvojka si to vyzira vic, nez bysme chteli :)
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2073
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

Woxa píše:
Pipi_CZ píše: Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Vsak jo, me spis jen fascinuje jak ten system selhava :) L+I jsou slusny reznici a ty spawny co jim hra "losuje" jsou dost podhodnoceny (a ty boje jsou az neskutecne snadny a nudny) a naopak ta druha dvojka si to vyzira vic, nez bysme chteli :)
Systém má prostě díry a na vícero místech, s tím my nic nenaděláme. Prostě bojuj. (až potkáš hejno Gargoyl s AB 36, pak se budeš divit)
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1808
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Příspěvek od placidity »

Btw: My si nestěžujeme, pokud to tak náhodou vypadá... My se tomu pouze smějeme ;)

edit: (a těch 6 lítých jsme sundali jako nic, ne že by nám ublížili ;) )
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1653
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Pipi_CZ píše:
Woxa píše:
Pipi_CZ píše: Neber to jako systém. Ignorujte přítomnost systémů. Tak to prostě je, prostě jste narazili na silnější smečku, nic víc. Hrajte hru, protože je to hra.
Vsak jo, me spis jen fascinuje jak ten system selhava :) L+I jsou slusny reznici a ty spawny co jim hra "losuje" jsou dost podhodnoceny (a ty boje jsou az neskutecne snadny a nudny) a naopak ta druha dvojka si to vyzira vic, nez bysme chteli :)
Systém má prostě díry a na vícero místech, s tím my nic nenaděláme. Prostě bojuj. (až potkáš hejno Gargoyl s AB 36, pak se budeš divit)
Upřesním to.…. systém někde nemá díry... a s tím my nic nenaděláme (bez Labira).
A neber to jako systém, pak ale nemetagamuj a hraj to tak, jak máš... tzn. pokud postavě nebude vrtat hlavou, proč jsou všechny smečky vlků/bandity/nemrtví/gargoyly.… silnější i přesto, že urazila hodně dlouhou cestu a naučila se bojovat a přitom se pomale začíná bát někam chodit.… je to metagame! The cake is a lie!
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Woxa
Příspěvky: 3698
Registrován: 19. 1. 2011 0.18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woxa »

George, myslim, ze jsi to naprosto nepochopil. IC nam je to naprosto jedno, nasich postav se to nedotyka a hlavne to neni zadna stiznost nebo cokoliv...

A ehm... s tim metagamingem jsem to nejak nepochopil, treba to dokazes vysvetlit lepe. To jakoze kdyz postava zacne zjistovat, ze v nekterych lokacich ma problemy, nezvlada je a prestane tam chodit, tak je to metagame? Podle meho je to jen obycejny pud sebezachovy.



Situace se ma takhle, jedna dvojice nasich postav (relativne silne kombo bojovniku) cas od casu chodi do nejakych lokaci a tam se setkava s relativne slabym spawnem (napr. 3 obycejni vlci a dva vrrci). Oproti tomu, kdyz tam jdeme s druhou dvojici nasich postav (docela slabych) tak tam bezne narazi i na 4-6 litych vlku.

Zkratka nas vzdy pobavi, jak hra nase rezniky hodnoti jako nejake chcipaky a naopak nase chcipaky hodnoti jako nebezpecne rezniky a chysta jim takovehle nepratele.

A at predejdu nejakym dalsim chybnym spekulacim... Ne nechodime si s jednou dvojici "checkovat" mista, na ktere se chystame i s tou druhou. Zkratka do nekterych koncin cas od casu zavitaji obe tyto dvojice a obcas se divime, tem zmenam ve spawnu :)
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Tohle by stálo za to oddělit *podívá se k osobám s právy*

K vysvětlení užiji drastičtější příklad:

Můj dávný (a mnohými OOC nenáviděný) charakter Edward se zúčastnil bitvy o Tvrz. Předtím prozkoumal celkem slušnou část Desky, sám i s dalšími zabil kde co. Setkání s vrrkem pro něj nebylo nic extra, pár ran a vrrček ležel.

A jak si pak měl IC vysvětlit, že se na ně u Tvrze v jedné z prvních vln, vrhla smečka vrrků, kterou by jindy sám pobil bez jediného škrábnutí přes jeho kamenou kůži, ale tam ti vrrci dokázali několik kamenných obránců i téměř zabít (možná i zabít).

Měl by Edward začít lozit po vlčích brlozích a hledat tyhle silné vrrky? Jak je to možné? To je to oč tu běží
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3507
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zuzuPD »

Jo, jo, taky mě vždycky pobaví jiná vychytávka systému - to že neduživej chlapík vzadu přijde všem potvorám jako lepší sousto (nebo nebezpečnější protivník) než ta parta oplechovaných čehokoliv vepředu. A to včetně všelijakého hmyzu, neinteligentních nemrtvých a dalších. I za konzolí sem několikrát nechápavě sledoval monitor a ptal se sám sebe "kam to tem duch letí?!?" když zrovna elegantně kličkoval mezi PC aby napadl to stojící nejdál :biggrin:

No, jsem v sekci "Co vás ve hře dostalo", tak doufám, že nechcete pokračovat v debatě mimo (ať jde o luky nebo systémy), protože bych to musel rozdělovat a na to sem moc línej :smile:
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Vybití dungu hornickým hákem :megalol:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Uživatelský avatar
zuzuPD
Příspěvky: 3507
Registrován: 18. 4. 2009 23.44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zuzuPD »

Že převyprávěné IC příběhy z výprav jsou skutečně tak nudné, jak to zní. :bigwink:
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2073
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pipi_CZ »

zuzuPD píše:Že převyprávěné IC příběhy z výprav jsou skutečně tak nudné, jak to zní. :bigwink:
Nesouhlasím.
dzuvak
Příspěvky: 117
Registrován: 14. 7. 2008 1.07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzuvak »

Albrechtův příběh... úplně jsem si představil komiksový výjev, kterak se skřetí štolou, řítí koule rámusu a prachu a ze které sem tam vyčouhne nějaká sekera nebo trpasličí fous a nelítostně asimiluje vše co stojí v cestě (natož klade přihlouplé požadavky) :megalol:
Irenej z Arkádie
Uživatelský avatar
Skurkaa
Příspěvky: 600
Registrován: 21. 2. 2009 8.14

Příspěvek od Skurkaa »

Obrázek
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

dzuvak píše:Albrechtův příběh... úplně jsem si představil komiksový výjev, kterak se skřetí štolou, řítí koule rámusu a prachu a ze které sem tam vyčouhne nějaká sekera nebo trpasličí fous a nelítostně asimiluje vše co stojí v cestě (natož klade přihlouplé požadavky) :megalol:
cheche, jo, to bylo dobrý... obzvlášť pasáž:

"Dále jsme v chodbě potkali ducha arnudenského vojáka, který s námi nebooval, naopak říkal, že cestu stráží a nechtěl nikoho pustit, ale ani zabít. Tak ho trpaslíci zabili a vydali se dál."

:D
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Odpovědět