Umřít ve spánku vyčerpáním =)
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Umřít ve spánku vyčerpáním =)
To je docela dobrej joke, co? Ale napoprvé jsem se nesmál .)
Jako co s tím? Vidím, že to píše, že když si nedáchnu, tak riskuju smrt. Tak jsem vešel do pokoje v hostinci a dal spát. Spinkám spinkám - a najednou mrtvej =)
Problém je v tom, že ono to checkuje únavu během spánku, přičemž spánek sníží únavu až na samém konci.
Už předtím se mi stávalo, že jsem uprostřed spánku "upadl" (to, co dělá, když je tak vyčerpán), ale teprve tentokrát jsem se dostal tak daleko .)
Jako jsem hráč, co plánuje tvrdě dodržovat pernamentní smrt, ale tohle je taková hovadina že vám na to s prominutím se*u xD .))
Jako co s tím? Vidím, že to píše, že když si nedáchnu, tak riskuju smrt. Tak jsem vešel do pokoje v hostinci a dal spát. Spinkám spinkám - a najednou mrtvej =)
Problém je v tom, že ono to checkuje únavu během spánku, přičemž spánek sníží únavu až na samém konci.
Už předtím se mi stávalo, že jsem uprostřed spánku "upadl" (to, co dělá, když je tak vyčerpán), ale teprve tentokrát jsem se dostal tak daleko .)
Jako jsem hráč, co plánuje tvrdě dodržovat pernamentní smrt, ale tohle je taková hovadina že vám na to s prominutím se*u xD .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale co já teď? Pěkně mi to likviduje požitek ze hry .))
A nezdá se mi, že by nějaká dostatečně kompetentní osoba na řešení tohoto problému byla aktuálně online, takže mám tak trošku super-luck =/ .))
A nezdá se mi, že by nějaká dostatečně kompetentní osoba na řešení tohoto problému byla aktuálně online, takže mám tak trošku super-luck =/ .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Únava se snižuje během spánku průběžně, sice jen o trochu, ale o dost víc než se bere. Nakonec je odstraněna zcela. Takže umřít únavou ve spánku jde jen jedním způsobem - pokud jdeš spát v okamžiku když už se spustí skript únavy na postavě těsně před smrtí. Tenhle skript může být až o 30 sec zpožděný. Usněš...spíš... a prsk jsi mrtvý. Holt usnul únavou navěky. Nemáte to napínat až do poslední kapky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
A to, že už jsem dvě minuty spal, ti nevadí? =)
A taky vem v úvahu, že díky tomu, že nemůžeme spát všude, je potřeba dát nějakou toleranci k těmto případům.
Kdybych JÁ byl unavenej tak, že bych chcípal, tak nepůjdu šlapat schody do mého pokoje, ale vyspím se v předsíni... .)
A taky vem v úvahu, že díky tomu, že nemůžeme spát všude, je potřeba dát nějakou toleranci k těmto případům.
Kdybych JÁ byl unavenej tak, že bych chcípal, tak nepůjdu šlapat schody do mého pokoje, ale vyspím se v předsíni... .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem prohlédnul ten skript. Vše je tak jak má, i můj test dopadl dobře.
Varování před únavou je dáváno na 30% stavu. To je velmi, velmi dlouhá doba na to s tím něco udělat. Pokud tedy postava nesbírala/dolovala co to dalo a pak úprk na vyspání, pak je ta doba pochopitelně kratší. Prostě tvoje postava zemřela. Byla to tvoje volba, že jsi to napnul až tak daleko.
Varování před únavou je dáváno na 30% stavu. To je velmi, velmi dlouhá doba na to s tím něco udělat. Pokud tedy postava nesbírala/dolovala co to dalo a pak úprk na vyspání, pak je ta doba pochopitelně kratší. Prostě tvoje postava zemřela. Byla to tvoje volba, že jsi to napnul až tak daleko.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Uvědomme si jednu věc.
Z RP hlediska postava začala být unavená a tak vyrazila domů. Byla unavenější a unavenější, navíc byla plně naložena, takže část nákladu nechala u cesty, protože by ho neunesla. Když došla do města, ani se nesnažila dojít do svého pokoje v hostinci, natáhla se hned za branami, v jedné uličce.
Z _technického hlediska_ postava začala být unavená a vyrazila domů. Pohazování předmětů po serveru je _zakázáno_, takže toto nemohla provést. Spát v uličce je _zakázáno_, takže to nemohla provést.
Čili
Z RP hlediska postava žije a spí.
Z _technického_ hlediska postava umřela.
A teď mi odpovězte: Je Equilibrie HCRP server? =)
Z RP hlediska postava začala být unavená a tak vyrazila domů. Byla unavenější a unavenější, navíc byla plně naložena, takže část nákladu nechala u cesty, protože by ho neunesla. Když došla do města, ani se nesnažila dojít do svého pokoje v hostinci, natáhla se hned za branami, v jedné uličce.
Z _technického hlediska_ postava začala být unavená a vyrazila domů. Pohazování předmětů po serveru je _zakázáno_, takže toto nemohla provést. Spát v uličce je _zakázáno_, takže to nemohla provést.
Čili
Z RP hlediska postava žije a spí.
Z _technického_ hlediska postava umřela.
A teď mi odpovězte: Je Equilibrie HCRP server? =)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
já vim, ale myslel sem jen o trošičku.labir píše:Ne, přímo vidím co by to provádělo a nelíbí se mi to.Lump píše:a co kdyby třeba rest o trochu snižoval únavu?
Když by postava umírala únavou, nikde blízko ohniště, tak by todle mohlo trochu simulovat to, že sebou prostě sekla a trochu si odpočinula.

Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
žádnej systém není dokonalej, určitě sis všim, že někdy se najíš a stejně eště dostaneš hlášku o hladu, napiješ a dostaneš zase eště jednu hlášku o žízni a zrovnatak spíš a dostaneš zpožděnou hlášku o únavě
pokud si to dohnal na ostří nože, může ta zpožděná "hláška" bejt smrt - nedávej to za vinu systému, od "začínáš bejt unavenej" do smrti je (nevim to přesně) aspoň šest hodin herního času a ta smrt je tam právě proto, aby nad tím hráči nemávali rukou, že jejich postavy sou unavený, že sotva lezou ale aby to nějak řešili - takže se skoro nabízí říct: neřešils ? umřels !
myslim, že aplikace permanentní smrti v tomhle případě je skoro mimo mísu ale to už je tvoje volba a jestli čekáš, že tě teď někdo zadarmo oživí tak se obávám, že čekáš marně
pokud si to dohnal na ostří nože, může ta zpožděná "hláška" bejt smrt - nedávej to za vinu systému, od "začínáš bejt unavenej" do smrti je (nevim to přesně) aspoň šest hodin herního času a ta smrt je tam právě proto, aby nad tím hráči nemávali rukou, že jejich postavy sou unavený, že sotva lezou ale aby to nějak řešili - takže se skoro nabízí říct: neřešils ? umřels !
myslim, že aplikace permanentní smrti v tomhle případě je skoro mimo mísu ale to už je tvoje volba a jestli čekáš, že tě teď někdo zadarmo oživí tak se obávám, že čekáš marně

-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Jako co, mně ani tak nejde o expy či skutečnost, že postava technicky umřela. Mě jde o PRINCIP.
Jak říkám - prostě systém mi nedovolil učinit to, co bych normálně udělal. Kdybych zahodil nějaké věci, tak bych nebyl těžce přetížen a dostal bych se do města rychleji a žil bych. Jenže systém mi vlastně nedovoluje toto učinit - čili mě zabili strůjci pravidel. Takže mě zabil systém, tedy strůjci systému.
Takže můžu se zeptat, proč mě majitelé Equilibrie zabili? xD
Ne, to už ženu do extrému, když já si občas nemůžu pomoct .)
Btw nemyslím si, že od "začínáš bejt unavenej" do smrti je 6 hodin. Já jsem tuto hlášku dostal tuším hodinu před smrtí.
EDIT: Vlastně je také nesmysl, že nemůžu spát kde chci. Dobře, mimo hradby by mě sežrali vlci. Na hradě mě třeba vykopnou stráže a v podhradí po delší chvíli taky - ale prostě bych si _trochu dáchnul_.
Nehledě na to, že by si mě taky stráže nemuseli všimnout.
Equilibrie moc nepodporuje bezdomovce =)
Jak říkám - prostě systém mi nedovolil učinit to, co bych normálně udělal. Kdybych zahodil nějaké věci, tak bych nebyl těžce přetížen a dostal bych se do města rychleji a žil bych. Jenže systém mi vlastně nedovoluje toto učinit - čili mě zabili strůjci pravidel. Takže mě zabil systém, tedy strůjci systému.
Takže můžu se zeptat, proč mě majitelé Equilibrie zabili? xD
Ne, to už ženu do extrému, když já si občas nemůžu pomoct .)
Btw nemyslím si, že od "začínáš bejt unavenej" do smrti je 6 hodin. Já jsem tuto hlášku dostal tuším hodinu před smrtí.
EDIT: Vlastně je také nesmysl, že nemůžu spát kde chci. Dobře, mimo hradby by mě sežrali vlci. Na hradě mě třeba vykopnou stráže a v podhradí po delší chvíli taky - ale prostě bych si _trochu dáchnul_.
Nehledě na to, že by si mě taky stráže nemuseli všimnout.
Equilibrie moc nepodporuje bezdomovce =)
Naposledy upravil(a) Gran dne 24. 9. 2006 14.37, celkem upraveno 1 x.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Z RP i technického hledika je postava mrtvá. O tom, že nejde spát všude (myšleno posuilující spánek) víš ty jako hráč a ví to i postava. To že to je in-real jinak neznamená vůbec nic.Gran píše:Uvědomme si jednu věc.
Z RP hlediska postava začala být unavená a tak vyrazila domů. Byla unavenější a unavenější, navíc byla plně naložena, takže část nákladu nechala u cesty, protože by ho neunesla. Když došla do města, ani se nesnažila dojít do svého pokoje v hostinci, natáhla se hned za branami, v jedné uličce.
Z _technického hlediska_ postava začala být unavená a vyrazila domů. Pohazování předmětů po serveru je _zakázáno_, takže toto nemohla provést. Spát v uličce je _zakázáno_, takže to nemohla provést.
Čili
Z RP hlediska postava žije a spí.
Z _technického_ hlediska postava umřela.
A teď mi odpovězte: Je Equilibrie HCRP server? =)
Technická:
* Spaní v uličkách zakázáno není. Spát tam můžeš. Jen se ti neobnoví síly.
* Nechání někde předmětů v lokacích také zakázáno není (předávání zpráv, věcí, tvorba autoquestů, odložení si něčeho atd...). Je zakázáno vyhození předmětů v lokaci z důvodu jejich zbavení se (lokace ala koš).
Jistě že Equilibrie je HC RP. A právě proto tvoje postava zemřela a je mrtvá. Pokud se snažíš o zvednutí či nahrazení expů tak je mi líto, nulová šance.
Naposledy upravil(a) labir dne 24. 9. 2006 14.40, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Jdi jěště chvilku tímhle směrem a stane se tak a permanentně.Takže můžu se zeptat, proč mě majitelé Equilibrie zabili? xD
Jistě pokud ta postava vykonávala nějakou činnost sběru/dolování nebo pokud běhá ve zbroji. Nebo pokud měla nějakou chorobu co ji zvyšuje únavu.Btw nemyslím si, že od "začínáš bejt unavenej" do smrti je 6 hodin. Já jsem tuto hlášku dostal tuším hodinu před smrtí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Ne, z RP hlediska postava mrtvá _není_. Jako sorry - vidím trávu. Jak můžu vědět, že na ní _nesmím_ spát? To je přece blbost a tohle přece nemůžeš tvrdit.labir píše:Z RP i technického hledika je postava mrtvá. O tom, že nejde spát všude (myšleno posuilující spánek) víš ty jako hráč a ví to i postava. To že to je in-real jinak neznamená vůbec nic.
Technická:
* Spaní v uličkách zakázáno není. Spát tam můžeš. Jen se ti neobnoví síly.
* Nechání někde předmětů v lokacích také zakázáno není (předávání zpráv, věcí, tvorba autoquestů, odložení si něčeho atd...). Je zakázáno vyhození předmětů v lokaci z důvodu jejich zbavení se (lokace ala koš).
Jistě že Equilibrie je HC RP. A právě proto tvoje postava zemřela a je mrtvá. pokud se snažíš o zvednutí či nahrazení expů tak je mi líto, nulová šance.
Když jdeš do práce po chodníku a podíváš se na chodník, tak víš, že ty by sis třeba na chodník nelehl, protože nejsi bezdomovec, ale víš, že prostě na chodníku se spát _dá_. V Equilibrii nikoliv. A vzhledem k tomu, že RP hry jsou simulací reality, tak pokud je Equilibrie HCRP server, tak prostě moje postava z RP hlediska _není_.
Proboha mě nezáleží na nějakých expech, naopak, je to otrava, když chodím a kolem mě samé desetileveli, samí nabušenci a normálního člověka aby člověk dlouhá léta hledal.
Klidně mi strhněte celé úrovně, mě to nezajímá.
Mě je jedno, jakou má postava úroveň.
Není mi ovšem jedno, že se tady neshodujou možnosti systému s "RP".
Prostě pokud by se na to autoři podívali trochu jinak, než jen pohledem "otce, co obhajuje syna, ač třebas vraha", tak by si to museli také uvědomit.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila