"Rychlý" render? Co to máš za nadupanou mašinu? (btw: odrazy vody jsou myslím moc moc znatelné. Nedával bych je vůbec. Jestli to tedy není textura skály...)
OT: by vočko odhaduju, že to bude render z Vue nebo podobného enginu specializovaného výhradně na krajiny a hi-poly rendering. A u takových opravdu rendering netrvá "dlouho" ;)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
placidity píše:OT: by vočko odhaduju, že to bude render z Vue nebo podobného enginu specializovaného výhradně na krajiny a hi-poly rendering. A u takových opravdu rendering netrvá "dlouho" ;)
Odborně se v tom neorientuju, ale laicky (nejspíš se špatně použitýma termínama) bych řekl, že ohnisko je moc daleko a rámec ostrosti je tak od vzdálenosti 1 metr - nekonečno …. proto je to ostrý, kdyby byla kamera např. 10 cm od země, pak by mohla být země rozostřená... určitě by šla nastavit na kameře clona tak, aby měla scéna DOF, pak by ale celková kompozice nedávala smysl a při ostření na střed bychom měli ostrý jen nějaké malé keříky. :)
Nebo ne?
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Kterákoliv kamera v defaultním nastavení je nicméně "superostrá" - tj netrpí žádnými vadami, nemá dof, aberace, vinětace,… tohle všechno se v "lepším" případě počítá v průběhu raytracingu, v tom "horším" pak jako post-proc efekt pracující se z-bufferem.
Tak jako tak se ale musí nejdřív zapnout :)
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Jde mi o realičnost spíš než o provedení - Pokud by u týhle zcény byl zřetelnej (vyjma trávy v těsné blízkosti) DOF, scéna by byla jen model pro postavičky (pro představu o velikosti igráčků)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Rýchlym rendrom som myslel, že som sa nebabral s nastaveniami a nesnažil sa doviesť to do dokonalosti, v podstate náhľad.Po náhľade som mávol rukou a povedal si,že viac sa s tým nedrbem. Zas tak krátko to netrvá. Je to z Vue ako napísal Placidity.
Mohol by si vyhlásiť nejaké nové miesto na robenie Balrog, skôr než si to tu celkom uzurpujem
Mám pripravený parádny model zdochnutého poníka a pár krkavcov,nejak to tam zapracujem extra pre teba,hehe
Nabídnout téma může kdokoliv.. a je docela pravděpodobné, že jej použijeme, takže sem s ním :)
Připomínám takové ne zcela nutně dodržitelné podmínky:
1) Kreslí se nějaké určité místo či oblast na Equilibrii, nikoliv např. událost.
2) Ideální jsou místa, která zná většina hráčů. Svačinka je vhodnější, než například... velechrám Harguda v hloubi Arnudenu. (Jestli něco takového vůbec existuje :D)
3) Kreslit se začíná, až potvrdím něčí téma :) Ať kreslíme všichni to stejné. To přibližně stejné.
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015