Verze 3.260.600
Dnes je toho hodně a hodně důležitého, takový Dark Pack. Mnoho z nových systémů je přímo na žádost hráčů (stínová zranění, silnější postihy za smrt, možnost postižení).

Systém stínových zranění s ovládáním přes Pokročilé ovládání postavy. Pokud má postava zapnuté stínové zranění, tak nemůže fyzicky zabít jinou postavu (NPC může), její životy se zarazí na 1 hp. Nemusí fungovat v případě kouzel a modliteb. Postava jenž tímto způsobem klesne na 1 hp upadá do bezvědomí na cca 10 reálných minut. Postava je nadále zranitelná - nastavení stínových ran platí jen pro útočníka, pokud k ležící postavě s 1 hp přiběhne jezevec tak ji kousnutím snadno dodělá. Ideální zapínat tento režim pokud nechcete jinou postavu zabít (tréning, pacifistická postava, lovy, přepadení atd..).

Zcela nový systém postižení (sankcí) navázaný na systém stínového boje. Pomocí odbornosti/runy Pokročilého ovládání postavy lze aplikovat na bezvědomou či mrtvou postavu řadu akcí. Od prospěšných (pokusit se ji vzkřísit z mdlob) přes méně prospěšné (prošacovat a sebrat všechny peníze) až po vyloženě zlé (rozbít hlavu, zlomit nos, zlomit čelist, zlámat ruce a nohy nebo rovnou dodělat).
Způsobená postižení jsou perzistentní a dočasná - za čas se dle rozsahu a typu poškození zahojí. Do té doby trpí postižená postava následky svých postižení. Tento čas na hojení je nutné odehrát, nestačí se jen odpojit a po dvou dnech se opět připojit. Čas kdy není postava aktivní se do hojení nepočítá. Čas hojení lze zkrátit, pokud nějaký schopný kněz vyznající se v léčení zakouzlí na postavu silné hojivé kouzlo. pak může zkrátit dobu hojení až o čtvrtinu. Na stejné postižení může léčbu opakovat za 24 IC hodin. Léčba nefunguje sesláním kouzla z předmětu /lektvar, svitek).
Proto když vás někdo přepadne - pozor, strach o život dostává další stimul a rozměr a rozhodně bude lepší se vzdát pár peněz než pak dlouhý čas léčit utržená postižení.

Mezi postižení se počítá i nový efekt, tzv. post oživovacího traumatu jenž je opět nutné odehrát. Tělo i mysl po navrácení zpět k životu značně trpí a to tím déle čím horším způsobem je dotyčný oživen. Při oživení mrtvého od DM nebo kněžím na místě skonu se trauma neprojevuje. Při oživení přečtením oživovacího svitku se trauma projevuje několik desítek reálných minut. Horší to je když je tělo oživeno v některém z chrámů. A nejhorší a nejdelší trauma je pokud dotyčný využije možnosti Znovuzrození.

DM mohou nově vypsat na postavu odměnu za zlikvidování, tj. odměnu za hlavu. V takovém případě pokud je lovená postava přemožena ve stínovém boji a leží bezvědomá či ochromená, tak se v nabídce postižení odkrývá nová volba - uříznout hlavu. Pakliže se k tomu útočník odhodlá, tak je oběť zabita, odeslána na Druhou stranu (jako po zmáčknutí tlačítka Znovuobjevení) a útočník získá předmět její hlavy. Oběť může být oživena pomocí těla které po ní zůstane (pokud je útočník nezakope), ale využít milost Znovuzrození již nikdy nemůže (tj. projít přes Avatary) - tj. lovená postava pokud je ulovena získává permanentní smrt jako by se jednalo o popravu. To vše platí pouze pokud lovenou postavu přemůže jiná postava (ne NPC) a to ve stínovém boji. Pokud lovenou postavu zabije NPC nebo jiná postava a nevyužije možnost uříznutí hlavy tak může postava Milost Znovuzrození používat jak chce a může.

Dvě nové pěkné interiérové lokace dostavěného domu "U Areeny" v Mithallirském podhradí. K dispozici 1x byt pro chudé, 1x malý pěkný byt, 3x větší pěkný byt a 2x velký luxusní byt (jeden dokonce s vlastní tělocvičnou). Náhledy jsou na obvyklém místě na stránkách.

Dvě nové interiérové lokace jako reakce na hráčskou snahu.

Upraveno několik lokací z hráčské snahy.

Upravena možnost sebevraždy (přes odbornost/runu Gesta a emoce), nově je nutné po sebevraždě zůstat 100 IC dnů (16 dnů a 16 hodin) na Druhé straně bez možnosti návratu přes Avatary. Teprve po této době je možné využít milost Znovuzrození. Pochopitelně se lhůta nevztahuje na oživení těla na povrchu, ale pouze na průchod přes Avatary.

Dvě nové hráčské knihy.

Upraven systém drog aby nešlo zemřít na předávkování lektvary, alkoholem (tady předávkování zajistí systém opilosti takže na to umřít jde) a tabákem.

Nové NPC.

Opravena chyba kdy featy Podstrč předmět a Uzmi předmět likvidovaly popisek předmětu.

Stany nyní nelze zpětně prodat.

Opravena chyba s možností obětování nevlastněných věcí z obchodu.

Opraveno kouzlo Bitevní vřava aby na sesilateli nezůstávaly efekty.

Množství oprav chyb.

Různé úpravy lokací.

Rozšíření DM možností.