EQ jako zkušební modul?

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

EQ jako zkušební modul?

Příspěvek od Kai Rivienta »

Mám připomínku stran hraní příběhů a postav:

Vzhledem k tomu, jak důležité je tady RP, myslím si, že postavy, které výrazně ovlivňují příběhy ostatních, by se měly hrát do konce. To znamená, že by si hráč neměl vytvořit a začít hrát novou postavu v době, kdy je na jeho postavu vydán zatykač a ona se někde skrývá, když se účastní jako důležitá postava dlouhodobého questu a podobně.
Postavu by měl dohrát každý do chvíle, kdy je nějakým způsobem její příběh dořešen.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Jo, ale řekněme, že psanec se prostě potřebuje zašít a nevycházet. A těžko nutit hráče, aby se svou postavou "postával" stále na jednom místě pár dní reálného času... k tomu můžete nutit jen servírku =P .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Re: EQ jako zkušební modul?

Příspěvek od cybermisa »

Kai Rivienta píše:Mám připomínku stran hraní příběhů a postav:

Vzhledem k tomu, jak důležité je tady RP, myslím si, že postavy, které výrazně ovlivňují příběhy ostatních, by se měly hrát do konce. To znamená, že by si hráč neměl vytvořit a začít hrát novou postavu v době, kdy je na jeho postavu vydán zatykač a ona se někde skrývá, když se účastní jako důležitá postava dlouhodobého questu a podobně.
Postavu by měl dohrát každý do chvíle, kdy je nějakým způsobem její příběh dořešen.

No, nesouhlas … Nemuzes preci po nikom chtit, aby hral za postavu, ktera ho treba uz nebavi nebo dokonce je mu hrani za ni neprijemne. To by pak z te hry nemel pozitek nikdo :no: V realnem zivote sam muzes videt, kolik pribehu zustane pro tebe nedoresenych uz jen proto, ze u toho reseni proste nejsi. Netvrdim, ze tva pripominka je spatna, mne osobne by se nejvic libilo, kdyby na EQ mel kazdy jednu postavu a za tu hral porad az do smrti (te postavy, samozrejme :biggrin: ). Ale chtit to po nikom nikdo nemuze, maximalne ho muzes nejak jako hrace presvedcit a motivovat :bigwink:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

já s tim souhlasim, všimni si, že Kai píše "postavy, které výrazně ovlivňují příběhy ostatních", nechce to paušálně
pak je to jenom volba, jestli chceš hrát významnou postavu co ovlivňuje a pak zákonitě přijímá i zodpovědnost nebo málo významnou postavu, co neovlivňuje a pak si dělej, co chceš
je to něco jako "neživíš, tak nepřepínej" :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Re: EQ jako zkušební modul?

Příspěvek od Gran »

cybermisa píše:za tu hral porad az do smrti
To mi připomíná pravidlo z mého LARPu - zemře-li hráč, zemře i postava =P xD .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:já s tim souhlasim, všimni si, že Kai píše "postavy, které výrazně ovlivňují příběhy ostatních", nechce to paušálně
pak je to jenom volba, jestli chceš hrát významnou postavu co ovlivňuje a pak zákonitě přijímá i zodpovědnost nebo málo významnou postavu, co neovlivňuje a pak si dělej, co chceš
je to něco jako "neživíš, tak nepřepínej" :megalol: :megalol:
Nojo, ale co kdyz zacnes hrat nevyznamnou postavu a najednou *LUP*, ta postava zacne byt vyznamna a kde co ovlivnovat … No a tebe to prestane bavit - trreba kvuli tomu, ze uz nemas takovou volnost a hra zacne byt svazujici a prave proto se toho rozhodnes vzdat :smile:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

pak ti nic nebrání takovou postavu "položit" a pokud byla opravdu významná, třeba se z ní stane NPC ale hrát pak takovou postavu "občas" není úplně fér vůči těm, kterejm ovlivnila život
ale ber to jenom jako můj pohled na věc, pravidla nic takovýho nenařizujou
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:pak ti nic nebrání takovou postavu "položit" a pokud byla opravdu významná, třeba se z ní stane NPC ale hrát pak takovou postavu "občas" není úplně fér vůči těm, kterejm ovlivnila život
ale ber to jenom jako můj pohled na věc, pravidla nic takovýho nenařizujou
Jiste, hrat ji obcas je nefer a s konverzi na NPC v takovym pripade souhlasim. S cim sjem ensouhlasil, ze by hraci meli rikat jinym hracum, ze musi za svou postavu hrat, i kdyz nechteji … :smile:
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Z hlediska sveta je to samozrejme v poradku, ja uz sem se s tim osobne setkal a je to rozhodne neprijemny, kdyz nekdo takhle odejde, nebo hraje obcas. Nefer to byt muze.
Ale z hlediska hrace sem proti, je na kazdym jak to chce ukoncit/neukoncit a dulezita je jeho zabava, a pak az zabava ostatnich. Byl bych rozhodne nerad, kdyby me nekdo k necemu takovymu nutil, pak bych s tim nejspis ihned seknul.
Muze se stat, ze dotycny ne ze treba nechce hrat, ale napr. nemuze... Atd atd.
Nezbejva nez doporucit, aby se kazdej zamyslel nad zpusobem odchodu, zakonceni, co je fer a co ne, a rozhod se podle svedomi nejlip jak umi, a jak to chce - at uz treba tak, ze se nechce vzdat jistejch moznosti, a zahraje si treba obcas, i kdyz by to mohlo bejt hnusny k nekomu (a ted me napada opet jeden priklad, tykajici se konkretne jedne z mych postav, takove situace asi budou caste). Ale rozhodne ne, a nikdy, neco nekomu nutit. Protoze vim ze bych se po takovem nalehani citil ja sam velmi neprijemne (ovsem musim se priznat, sam takhle "nenapadne" obcas jednam, ale to se vetsinou netykalo NWN, a pak me zpetne stve, jak si uvedomuju, ze sem se zachoval tak hnusne).
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Hm … Moje postava (Garion Válečník) skončila jako NPC.
Zvažoval jsem dlouho jak to udělat a nakonec sem se rozhodl a přijmul Labirovu nabídku na NPC Gariona v chrámu. Viděl jsem to jako dobré zakončení této postavy a i její setrvání ve světě dál.

Snažil jsem se vše uzavřít před jejím aktivním odchodem, ale to nejde. Prostě nikdy nedokážete vše uzavřít a někoho se Váš odchod dotkne.

takže nespouhlasím stím, že by se za každou cenu měla postava dohrát. Ale zase musím říci, že jsem pro , aybse snažila aspon to nejdůležitější nějak dovéct do konce.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

"Ne, prosííím, ne!"
"Jo! Dělej, smrade, logni se! No za _TUHLE_ postavu budeš dneska hrát!"
"Ne, já nechcůůů!"
"Mám tě seřezat!? Drž hubu a hraj!!"

=P .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Kai Rivienta
Příspěvky: 304
Registrován: 27. 4. 2006 11.36
Bydliště: Ostrov vyvržených

Ale přeměna v NpC

Příspěvek od Kai Rivienta »

nebo smrt postavy je taky dohrání příběhu. Smutný jsou jen Ty, co úplně vyšuměj. S tím nucením, koho dnes hrát, je to úsměvné. Šlo mi spíše o prezentaci názoru - pro ostatní k zamyšlení. A s tou zábavou hlavně pro mne a pro ostatní až na druhém místě. Myslím, že je to jako v sexu, kdo neuspokojí partnera (y) tak z toho sám nic nemá a kdo to nikdy ani nezkusil, tak ani neví, že z toho nic nemá :smile:
Dobro zvítězí až nakonec. W
Zamčeno