XP pro Trpaslíky
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
Samozřejmě, že "to", co píše Pavel je pravda. Ale tady nejde o některé jedince s určitým přístupem ke hře. Tady jde o prapodivně postavený systém, který nemá logické opodstatnění. Kdysi se mi někdo snažil vysvětlit, že je to tak u půlorků kvůli tomu, že prostě umírají příliš mladí... Počkat: A co Goro? A kde je v tom systému místo pro dlouhověké trpaslíky? Po elfech nejdéle žijící rasa Desky? Dbající na moudrost a tradice? Hm... HCRP hrajícímu hráči přirozeně nevadí to, že jej brzy všichni "předlevelují", ale nemá smysl, proč by trpaslíci měli být takto systémově diskriminování. Kdosi další říkal, že by nechtěl potkat trpaslíka na 20+ levelu, že jsou silní už tak dost... To je důvod? Na HCRP serveru?
Považuji se za hráče trpaslíků (přestože jsem s EQ už skončil) a docela mne uráží nastavení, které nedovolí podpořit trpasličího geroje systémem. Je fajn, že IC jsou určití trpaslíci považováni za skvělé válečníky a podobně. Ono to je pak podloženo i RP tím, že se trpaslíci mezi sebou učí (resp. minimálně učili) bojové taktice a podobně.… ale pak příjde na systémovou stránku věci a jakmile se dostane na hranici, již ji nepřekročí. RP růst je vskutku na EQ základ. Ale když příjde na boj, všichni vám praští přes oči větou: "SYSTÉM MÁ PŘEDNOST.… tak se klidně podělej..."
Považuji se za hráče trpaslíků (přestože jsem s EQ už skončil) a docela mne uráží nastavení, které nedovolí podpořit trpasličího geroje systémem. Je fajn, že IC jsou určití trpaslíci považováni za skvělé válečníky a podobně. Ono to je pak podloženo i RP tím, že se trpaslíci mezi sebou učí (resp. minimálně učili) bojové taktice a podobně.… ale pak příjde na systémovou stránku věci a jakmile se dostane na hranici, již ji nepřekročí. RP růst je vskutku na EQ základ. Ale když příjde na boj, všichni vám praští přes oči větou: "SYSTÉM MÁ PŘEDNOST.… tak se klidně podělej..."
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Byl jsi s němi někdy na pivu? Znám důvody, proč odešli. Podívej se do starých topiců, kde jim nebylo lhostejné, že mají trpasličí expy, ale i přesto hráli neskutečné charaktery. I přes tu propast. Jde spíše o princip. Víc asi nemám co dodat.Alfray píše:Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
Jinak nelobuji za expy, mě je to vzásadě jedno, jen mě server přijde přeelfený.
-
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 20. 12. 2005 4.25
- Bydliště: Někde pod Hag Hargol
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že je na čase se vyjádřit.
Přiznám se, že jsem to sem měl napsat dříve, asi bych hodně lidem ušetřil práci, za což se omlouvám.
Ale o tomto tématu jsem mluvil s Labirem asi před dvěma měsíci. Tehdy jsme se dohodli, že přesuneme trpaslíky z rychlých expů na střední, podobně, jako to mají lidé a hobiti. Vše vlastně čeká jen na update serveru, ale vzhledem k Labirově nemoci se hodně opozdil a momentálně nevím, kdy to bude. Možná až za několik měsíců.
Počítejte tedy s tím, že se expy u trpaslíků přesunou a budou dostávat expy stejně jako lidé.
Přiznám se, že jsem to sem měl napsat dříve, asi bych hodně lidem ušetřil práci, za což se omlouvám.
Ale o tomto tématu jsem mluvil s Labirem asi před dvěma měsíci. Tehdy jsme se dohodli, že přesuneme trpaslíky z rychlých expů na střední, podobně, jako to mají lidé a hobiti. Vše vlastně čeká jen na update serveru, ale vzhledem k Labirově nemoci se hodně opozdil a momentálně nevím, kdy to bude. Možná až za několik měsíců.
Počítejte tedy s tím, že se expy u trpaslíků přesunou a budou dostávat expy stejně jako lidé.
Děkujeme.
Přeji pěknou hru všem, kteří hrají trpaslíky nebo se chystají. Je to skvělá zkušenost...
Přeji pěknou hru všem, kteří hrají trpaslíky nebo se chystají. Je to skvělá zkušenost...
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Tak to je pěkný. To snad přibude trpaslíků
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Vím, že jim to nebylo lhostejné. Nic takového neříkám. Jednou jsem se kvůli tomu s Labirem nehezky na foru chytil. Ale měl jsem za to, že odchod byl způsoben hlavně tím, že se jim trpasličí kultura na Desce zdála moc tolerantní, nějakým způsobem na to reagovali (to nechci šířit) a nepochodili s tím, respektive to nedotáhli do zdárného konce. Je pravda, že se snowmanem jsem moc nenahrál, spíš s Ježurou.dráp píše:Byl jsi s němi někdy na pivu? Znám důvody, proč odešli. Podívej se do starých topiců, kde jim nebylo lhostejné, že mají trpasličí expy, ale i přesto hráli neskutečné charaktery. I přes tu propast. Jde spíše o princip. Víc asi nemám co dodat.Alfray píše:Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
Jinak nelobuji za expy, mě je to vzásadě jedno, jen mě server přijde přeelfený.
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
Tenhle systém xp mi taky nevoní, ale rozhodně není důvodem mojí neaktivity.
Jasný trpaslík je oproti elfům a o elfech čarodějích ani nemluvím v opravdu veliké nevýhodě se kterou neudělá ani Ň, ale (a teď mluvím asi jen za sebe) i kdyby byla možnost, tak stejně volím rychlý xp.
Z jedinýho prostýho důvodu nemám čas levlit hvězdný levly, který mají elfský hráči. Proto si smrdím na svym 13lvl a těžko ho přelezu, ale na hře mi to rozhodně neubírá.
Hrát se dá i na 13 a přežívat skoro taky
Ale když to vezmu globálně, tak jsem jakožto trpaslíkař naprděnej kvůli týhle vynucený a naprosto zbytečný diskriminaci.
Jsem zvyklej, že většina omezení na eq je kvůli přesílení , ale ruku na srdce. Proč zrovna trpoši a půlorci to takhle ošklivě odnesli? Copak jsou tak ohromně silní oproti lidským nebo elfím mágům?
Jasný trpaslík je oproti elfům a o elfech čarodějích ani nemluvím v opravdu veliké nevýhodě se kterou neudělá ani Ň, ale (a teď mluvím asi jen za sebe) i kdyby byla možnost, tak stejně volím rychlý xp.
Z jedinýho prostýho důvodu nemám čas levlit hvězdný levly, který mají elfský hráči. Proto si smrdím na svym 13lvl a těžko ho přelezu, ale na hře mi to rozhodně neubírá.
Hrát se dá i na 13 a přežívat skoro taky
Ale když to vezmu globálně, tak jsem jakožto trpaslíkař naprděnej kvůli týhle vynucený a naprosto zbytečný diskriminaci.
Jsem zvyklej, že většina omezení na eq je kvůli přesílení , ale ruku na srdce. Proč zrovna trpoši a půlorci to takhle ošklivě odnesli? Copak jsou tak ohromně silní oproti lidským nebo elfím mágům?
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
hrozně by mě potěšilo vidět na EQ jedinýho konkurence schopnýho trpoše vůči epickým postavám... co vím, tak na EQ není jedinej trp, kterej to vytáh na epickou postavu a to je škoda.
barely playing
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Kdokoli mi napíše v čem má moje hra nedostatky a v čem dělám chybu, má u mě malé bezvýznamné plus, který se mu bude fakt moc hodit!
herní ACC javanesjanes
Je pravda, že to není jediný problém EQ trpaslictva, ale ostatní už nejdou řešit čistě změněním OOC systému...Alfray píše:Vím, že jim to nebylo lhostejné. Nic takového neříkám. Jednou jsem se kvůli tomu s Labirem nehezky na foru chytil. Ale měl jsem za to, že odchod byl způsoben hlavně tím, že se jim trpasličí kultura na Desce zdála moc tolerantní, nějakým způsobem na to reagovali (to nechci šířit) a nepochodili s tím, respektive to nedotáhli do zdárného konce. Je pravda, že se snowmanem jsem moc nenahrál, spíš s Ježurou.dráp píše:Byl jsi s němi někdy na pivu? Znám důvody, proč odešli. Podívej se do starých topiců, kde jim nebylo lhostejné, že mají trpasličí expy, ale i přesto hráli neskutečné charaktery. I přes tu propast. Jde spíše o princip. Víc asi nemám co dodat.Alfray píše:Zrovna jezura a snowman odešli kvůli něčemu jinému, jestli mě pamět neklame:). A co se týče XP systému, dřív jsme o to s trpaslíky silně usilovali, ale nezmění se to. Labir má svou vizi a drží se jí. Hold budou na úrovni orků, i když já osobně nevidím jediný důvod proč.
Jinak nelobuji za expy, mě je to vzásadě jedno, jen mě server přijde přeelfený.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Já jen písnu svůj názor, protože už bylo rozhodnuto pozitivně, a pro trpaslíky to dopadlo dobře a snad to pomůže ku zvýšení populace a životu v Hag Hargol.
Mě samotného to deprimovalo hrát na 16. lvl se svou postavou trpaslíka jen 2XP za minutu, důvodu bylo více, ale písnu ty stěžejní:
1. Postava trpaslíka, který je hraný na EQ již skorem od jejího počátku nebo několik real let a její životní příběh se nějak vyvíjel a postava díky zážitkům získávala hodně zkušeností(ne XP) jak v boji, tak i znalostech a vlastně má za sebou dosti obdivuhodný životní příběh, se zasekne někde na 16.lvl systémově, do toho někdo začne hrát elfa či člověka, který hraje OOC hodin na EQ méně a vlastně i IC roků třeba (případně stejně času) a ve finále je systémově silnější a schopnější než ošlehaný dwarf, to beru jako diskriminaci
2. pro mě nelogické rozdělení na skupiny dle expů (dlouhověcí trpaslíci oproti lidem i když více učenlivým dle systému NWN, podobní dle mého gnómům, kteří mají lidské expení)
Škoda jen, že chudáci půl orkové stále asi zůstanou tak jak jsou.
Jen ještě písnu, že i přes veškerá tyto XP omezení mě trpaslík bavil hrát díky atmosféře, jaká panovala mezi trpaslíky a vždy jsem se mezi nimi moc bavil, i přes toto omezení, a to hrál jsem ho velmi dlouho i na tom 16.levelu a bavil se velmi moc jeho hrou a zážitky, kdy jsem se kolikráte válel smíchy a to pro mě mělo více určující hodnotu, než-li levely.
Mě samotného to deprimovalo hrát na 16. lvl se svou postavou trpaslíka jen 2XP za minutu, důvodu bylo více, ale písnu ty stěžejní:
1. Postava trpaslíka, který je hraný na EQ již skorem od jejího počátku nebo několik real let a její životní příběh se nějak vyvíjel a postava díky zážitkům získávala hodně zkušeností(ne XP) jak v boji, tak i znalostech a vlastně má za sebou dosti obdivuhodný životní příběh, se zasekne někde na 16.lvl systémově, do toho někdo začne hrát elfa či člověka, který hraje OOC hodin na EQ méně a vlastně i IC roků třeba (případně stejně času) a ve finále je systémově silnější a schopnější než ošlehaný dwarf, to beru jako diskriminaci
2. pro mě nelogické rozdělení na skupiny dle expů (dlouhověcí trpaslíci oproti lidem i když více učenlivým dle systému NWN, podobní dle mého gnómům, kteří mají lidské expení)
Škoda jen, že chudáci půl orkové stále asi zůstanou tak jak jsou.
Jen ještě písnu, že i přes veškerá tyto XP omezení mě trpaslík bavil hrát díky atmosféře, jaká panovala mezi trpaslíky a vždy jsem se mezi nimi moc bavil, i přes toto omezení, a to hrál jsem ho velmi dlouho i na tom 16.levelu a bavil se velmi moc jeho hrou a zážitky, kdy jsem se kolikráte válel smíchy a to pro mě mělo více určující hodnotu, než-li levely.
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Mě by jen tak pro zajímavost...
Trpaslíci nyní opatřeni runou převádějící jejich expy na „lidské“ záískají expy „elfí“ či jim zůstanou „lidské“
Postavy s runou, která jejich expy změní na „trpasličí“ budou nějak zasaženy?
A jinak super změna tedy
Trpaslíci nyní opatřeni runou převádějící jejich expy na „lidské“ záískají expy „elfí“ či jim zůstanou „lidské“
Postavy s runou, která jejich expy změní na „trpasličí“ budou nějak zasaženy?
A jinak super změna tedy
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Runy nejsou lidské, elfí a trpasličí, pouze zrychlení, či zpomalení, tudíž logicky mi z toho vyplývá, že trpaslík, který má zpomalení, a ted lidské, bude mít snad elfí. Člověk co má zrychlení, tak nevím, asi se ta runa zdeaktivuje.Hawkeye píše:Mě by jen tak pro zajímavost...
Trpaslíci nyní opatřeni runou převádějící jejich expy na „lidské“ záískají expy „elfí“ či jim zůstanou „lidské“
Postavy s runou, která jejich expy změní na „trpasličí“ budou nějak zasaženy?
A jinak super změna tedy
Stále tu zůstává to nešťastné expení pro půlorky ne? Takže runa možná bude i nadále? I když bych teď čekala odezvu od "obrů"… proč zrovna oni.dráp píše:Runy nejsou lidské, elfí a trpasličí, pouze zrychlení, či zpomalení, tudíž logicky mi z toho vyplývá, že trpaslík, který má zpomalení, a ted lidské, bude mít snad elfí. Člověk co má zrychlení, tak nevím, asi se ta runa zdeaktivuje.
Mad Lay
Laura Boo
Rozy
Laura Boo
Rozy
Aha, já myslel, že se to týká úplného zrušení těchto XPMini píše:Stále tu zůstává to nešťastné expení pro půlorky ne? Takže runa možná bude i nadále? I když bych teď čekala odezvu od "obrů"… proč zrovna oni.dráp píše:Runy nejsou lidské, elfí a trpasličí, pouze zrychlení, či zpomalení, tudíž logicky mi z toho vyplývá, že trpaslík, který má zpomalení, a ted lidské, bude mít snad elfí. Člověk co má zrychlení, tak nevím, asi se ta runa zdeaktivuje.
..nejlepší (IMHO) systém by bylo, kdyby všechny rasy bez výjimek měly "normální" tok expů (známý jako "lidský") a přes runu by si pak daný hráč mohl vybrat, jestli nechce tok expů "urychlit" (tj. jako teď mají trpaslíci a půlorkové) a nebo naopak...
Teď jde o to, jak se to udělá s již existujícími postavami...
Teď jde o to, jak se to udělá s již existujícími postavami...
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor