Zkratky

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Zkratky

Příspěvek od Psanec »

Mě tak napadlo. Co udělat nějaké přechody skrze hustý les, kde by hrozilo přepadení divou zvěří a nebo bandyty ?
V BG tomu tak bylo. Náhodně generováno a bylo to fajn zpestření. Byla by to třeba zkratka, ale za cenu tohotohle rizika ….

nebyl by jenpřechod přes hlavní cestu, ale i jinde v lokaci, jen by vedl do stjné lokace s tím, že by ho vysadi na druhém konci za lesem … či něco podobného :)
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

to by bylo jeste horsi nez mapovat klubko zizal :) umis si predstavit, jak by takove interdimenzionalni cestovani bylo zmatene?
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

interdiomenzionální ?

prostě by bylo v lokaci více než jeden přechod. S tím, že pokud by se využil, tak by tam bylo nebezpečí přepadení třeba, protože by byl mimo hlavní cestu.

Lze to třeba smíchat stím, že by ho dokázal najít jen hraničář atd … Možností je pak plno
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Re: Zkratky

Příspěvek od anurin »

Psanec píše:Mě tak napadlo. Co udělat nějaké přechody skrze hustý les, kde by hrozilo přepadení divou zvěří a nebo bandyty ?
V BG tomu tak bylo. Náhodně generováno a bylo to fajn zpestření. Byla by to třeba zkratka, ale za cenu tohotohle rizika ….

nebyl by jenpřechod přes hlavní cestu, ale i jinde v lokaci, jen by vedl do stjné lokace s tím, že by ho vysadi na druhém konci za lesem … či něco podobného :)
Jo to by nebylo špatný, mnohem lepší by bylo kdyby ty bandity hráli DMka, protože by to bylo lepšé v tom směru, že by se z toho i low lvl mohl vykecat, nebo tak nějak. Ale možná bych to nenechával na NPC ale na DM teamu, když budou mít čas a chut aby občas někoho takhle oloupili.…..

jinak něco takového tu bylo, viz. Luna a Měsíc, bylo ale blbé že se proflákli a okrádali pořád na stejném místě, mohli to lépe promyslet.… :( ,, neberte to jak urážku, jen názor´´
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Psanec píše:interdiomenzionální ?

prostě by bylo v lokaci více než jeden přechod. S tím, že pokud by se využil, tak by tam bylo nebezpečí přepadení třeba, protože by byl mimo hlavní cestu.

Lze to třeba smíchat stím, že by ho dokázal najít jen hraničář atd … Možností je pak plno
no to jako ze ted jsou lokace

1-2-3-4-5

a ty bys delal zkratku (interdimenzionalni z pohledu hrace = nulovy cas) 1-5 s nebezpecnosti 60% (nedulezite cislo)

no a pak by prisel nekdo jiny, kdo by rekl, "tak udelejte jeste 1-3 a 3-5 ale s nebezpecnosti 20%". A dalsi "ja chci 1-4, mam tam domek a je blby, kdyz musim az do 5 a pak se vracet", atd. No a na peti lokacich vidim uplne nadherne propletenou mapku, kterej prechod kam vede :)) Tak jsem to myslel.

JSEM PROTI TEMTO ZKRATKAM :)) by to bylo jasny
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Existuje něco čemu se říká DM mapa Equilibrie. A tam je jasně vidět jak na sebe lokace navazují a které jsou jak daleko od sebe, kde je míto pro lokaci a kde už ne atd... Časem pokud to NWN dovolí (stabilita při větším množství lokací) by mělo jít jít i podél cest lesem nebo divočinou. Ono už teď to kolikrát docela dobře jde. A mimochodem..na jednom místě řeka přeplavat jde a riziko tam je. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

jo, už sem se přiutopil :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkratky

Příspěvek od Gran »

anurin píše: jinak něco takového tu bylo, viz. Luna a Měsíc, bylo ale blbé že se proflákli a okrádali pořád na stejném místě, mohli to lépe promyslet.… :( ,, neberte to jak urážku, jen názor´´
Jasně, snažili jsme se, mno... problém byl, že jsme měli možnost hrát jeden den _čistého času_ a to v kuse, tak jsme chtěli zapařit na max .) Problém byl, že nikde nikdo nechodil, jen prostě všichni rýžovali =P

A navíc jsme tu byli newbíci, takže jsme pomalu ani nevěděli, že támhle za stromem je lokačka a že tady ta cesta dokonce zatáčí a tak... prostě jsme okolí neměli dost pročesaný, takže jsme lovili jen na jedné cestě a tím páááádem se neměli kde schovat .)
No měli jsme to nechutně nevychytaný, zpětně si to uvědomuju... ale jen počkejte, za 4 měsíce dáme Round II xD =P .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Zamčeno