Nápad pro bojovníky. Libí/Nelíbí?
Moderátor: Dungeon Master
kdyby to bylo podle featu ktery ty classy maj, tak hraničář muže jít s*át...Ghost píše:Tu zuřivost tam klidně nechat, protože jak už někdořekl- trvání je směšné. Ale jsem pro, aby to měli i barbaři, protože ti budou zase omezeni tím, že namjí tolik featů, jako fighter- tím pádem i omezený počet komb (za předpokladu, že sem pochopil správně, jak to labir myslel)
ale jestli jsem to správně pochopil, tak by to jenom podle featu nemelo bejt, že áno?
coirëa oialë
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Nápad dobrý.
Na vychytávky světa je Labir asi vážně nejlepší. Jen myslím, že by ta komba měla být vázaná jen na Featy, je jich válečnických dost. V tlačenici party proti záplavě nepřátel to bude fungovat trochu problematicky a bude pár mrtvejch, než si to hráči osahají.
Dobro zvítězí až nakonec. W
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
*očistí dva dlouhé meče od skřetí krve toho chudáka co ho nůžkovým sekem decapitoval*
Pomalu to začíná fungovat...
Upřesnění:
Každé kombo je možné definovat sekvencí až 9-ti použití ovládacích featů Soubojové finesy I-V. Do tohoto sekvenčního kódu lze zakomponovat i malou pauzu při zadávání (s tolerancí k lagům). Použití těchto featů je okamžité a bezakční, dokonce ani postava neustává v boji při jejich použití.
Každé kombo lze podmínit seznamem možných základních zbraní v levé a pravé ruce (tj. např dlouhý meč nebo bastard v pravé, štít nebo nic v levé), seznamem nutných featů jenž musí útočník znát, seznamem ras cíle (např. skřetoidi a orci), seznamem pohlaví cíle (kvůli kopům mezi nohy), minimálním levelem útočníka a seznamem povolání útočníka (např. hraničář a bojovník, ne paladin).
Jakmile se kombo úspěšně podaří provést (ať již s tím že se cíl ubrání nebo ne) tak je další možné zkusit až za 6 sec. Pokud se zadání komba nepovede (tj. chybně vyťukané) tak je možné začít zadávat znovu po 1 sec. Většina komb bude mít ověřovací hod na útok útočníka vs OČ cíle. I při provedeném kombu se tedy cíl může ubránit. Některá komba pak mají nejrůznější záchranné hody cíle, jenž mohou zmírnit dopad komba na cíl.
Vypadá to, že systém funguje, stačí jen do něj nasypat definice komb. Pokud by vás nějaké kombo napadlo tak ho sem zapiště s krátkým popisem. Když bude pěkné tak ho implementuji, a pokud hrajete bojovníka a budete ve hře ještě před Rozšířením hrát, že se snažíte toto kombo vytvořit a vypilovat (třeba na cvičišti) tak ho můžete i soukromně dostat (tedy ten kód k němu a požadavky).
Pokud budete chtít nějaké kombo navrhnout tak prosím použijte následující šablonu:
Nůžkový decapitační sek
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč
Minimální level: 10
Vyžadované featy:
Povolání: Hraničář
Rasa cíle: Skřetoid
Pohlaví cíle:
Hody: Na útok
Popis: Útočník bleskurychle přiloží oba meče na krk cíle a jakoby nůžkami mu usekne hlavu.
Pomalu to začíná fungovat...
Upřesnění:
Každé kombo je možné definovat sekvencí až 9-ti použití ovládacích featů Soubojové finesy I-V. Do tohoto sekvenčního kódu lze zakomponovat i malou pauzu při zadávání (s tolerancí k lagům). Použití těchto featů je okamžité a bezakční, dokonce ani postava neustává v boji při jejich použití.
Každé kombo lze podmínit seznamem možných základních zbraní v levé a pravé ruce (tj. např dlouhý meč nebo bastard v pravé, štít nebo nic v levé), seznamem nutných featů jenž musí útočník znát, seznamem ras cíle (např. skřetoidi a orci), seznamem pohlaví cíle (kvůli kopům mezi nohy), minimálním levelem útočníka a seznamem povolání útočníka (např. hraničář a bojovník, ne paladin).
Jakmile se kombo úspěšně podaří provést (ať již s tím že se cíl ubrání nebo ne) tak je další možné zkusit až za 6 sec. Pokud se zadání komba nepovede (tj. chybně vyťukané) tak je možné začít zadávat znovu po 1 sec. Většina komb bude mít ověřovací hod na útok útočníka vs OČ cíle. I při provedeném kombu se tedy cíl může ubránit. Některá komba pak mají nejrůznější záchranné hody cíle, jenž mohou zmírnit dopad komba na cíl.
Vypadá to, že systém funguje, stačí jen do něj nasypat definice komb. Pokud by vás nějaké kombo napadlo tak ho sem zapiště s krátkým popisem. Když bude pěkné tak ho implementuji, a pokud hrajete bojovníka a budete ve hře ještě před Rozšířením hrát, že se snažíte toto kombo vytvořit a vypilovat (třeba na cvičišti) tak ho můžete i soukromně dostat (tedy ten kód k němu a požadavky).
Pokud budete chtít nějaké kombo navrhnout tak prosím použijte následující šablonu:
Nůžkový decapitační sek
Pravá ruka: Dlouhý meč
Levá ruka: Dlouhý meč
Minimální level: 10
Vyžadované featy:
Povolání: Hraničář
Rasa cíle: Skřetoid
Pohlaví cíle:
Hody: Na útok
Popis: Útočník bleskurychle přiloží oba meče na krk cíle a jakoby nůžkami mu usekne hlavu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Pokud si chcete debatovat např. o použitelnosti/nepoužitelnosti neměnných Bioware featů tak si založte vlastní topic!
Příspěvky přesunuty.
Příspěvky přesunuty.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
no tohle ale patri sem
Povolání: Hraničář
Rasa cíle: dle vybraneho zamereni
podminka na pritomny feat. Vubec se nejak nehledi na zamereni na .. (skolu, zbran, nepritele)
Povolání: Hraničář
Rasa cíle: dle vybraneho zamereni
podminka na pritomny feat. Vubec se nejak nehledi na zamereni na .. (skolu, zbran, nepritele)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
alcatraz upozorňuje, že tvůj hypotetický příklad je špatně, protože pokud by existoval tokovýhle manévr, tak místo na určitou rasu by měl být zaměřený na hraničářova "nepřítele".
Nevím, jestli to psal proto, protože nepochopil, že to je jen příklad, nevím, jestli to nechápu blbbě já (^_^) - ale na jednu stranu má pravdu, že by stálo za to to upravit, i když je todle jen "příklad" - na hraničářovy "nepřítele" by se zapomínatz nemělo a tahle schopnost si o ně přímo říká. Proto to je fajn inspirace a upozornění pro případné tvůrce manévrů - ať při tom myslí i na tohle *-*
Nevím, jestli to psal proto, protože nepochopil, že to je jen příklad, nevím, jestli to nechápu blbbě já (^_^) - ale na jednu stranu má pravdu, že by stálo za to to upravit, i když je todle jen "příklad" - na hraničářovy "nepřítele" by se zapomínatz nemělo a tahle schopnost si o ně přímo říká. Proto to je fajn inspirace a upozornění pro případné tvůrce manévrů - ať při tom myslí i na tohle *-*
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Aha, ovšem nedomysleli jste to. Technicky jde dost špatně. Hraničář si tuším může i jako nepřítele vzít i třeba obry....mno, a tam jaksi tento manévr s převahou obra na výšku 2:5 nelze provést. Nebo orci, nebo snad i pavouky a kde mají hlavu ti? Nemůže si vzíty i beztvaré jako je třeba sliz?
Ne. Komba jsou dělaná "na míru" proti určité anatomii cíle, budou třeba komba i pavouko-specifická s usekáváním končetin a následným zadupnutím - to zase lze těžko provést na člověka. Podobně podseknutí šlach na dolních nohách u obrů atd...
Ne. Komba jsou dělaná "na míru" proti určité anatomii cíle, budou třeba komba i pavouko-specifická s usekáváním končetin a následným zadupnutím - to zase lze těžko provést na člověka. Podobně podseknutí šlach na dolních nohách u obrů atd...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
hmm, no v pravde jsem mluvil o tom,
1) aby se do toho komba dala i pridat i podminka na FEAT. Takze kdyz uz tam bude RANGER ONLY a SKRETI jako rasa, tak to pujde podminit i tim FEATEM zamereni na skrety. Aby slo delat komba jen pro urcity zamereni. Ne nahradit rasu featem, Ale pridat ho jako dalsi podminku, protoze …
2) jsem upozornoval na to, ze se ze strany WB/DM v soucasne dobe vubec nehledi na featy zamereni. Byt po mym, tak pouvazuju, jestli kouzla iluzi 4-6 nejsou urceny jen pro nekoho kdo ma feat SPELL FOCUS(Illusion). O tom, ze pouzivani knihy promen ma byt omezeny na postavy ze Spell focusem (Transmutation) jsem mluvil uz hoooodne davno na pocatku veku.
A tady se to objevuje znovu. Dat nektery lepsi komba jen tem hranicarum, co maji zamereni na nepritele. Pripadne zamereni na konkretni zbran, protoze useknout pavoukovi nohy budiz. Ale zautocit kriticky na citlive misto predpoklada znalost takovych mist. Stejne jako ne vsechny ukony mecem zvladne nekdo, kdo na takovou zbran neni prilis zvykly.
Stejne tak mit slozity ukony podmineny featama jako Obourucnost, atd.
Znovu: Nerikam nahradit tu podminku, ale pridat novou, aby bylo mozny vytvaret dalsi (silnejsi) komba pro ty co zamereni maji.
1) aby se do toho komba dala i pridat i podminka na FEAT. Takze kdyz uz tam bude RANGER ONLY a SKRETI jako rasa, tak to pujde podminit i tim FEATEM zamereni na skrety. Aby slo delat komba jen pro urcity zamereni. Ne nahradit rasu featem, Ale pridat ho jako dalsi podminku, protoze …
2) jsem upozornoval na to, ze se ze strany WB/DM v soucasne dobe vubec nehledi na featy zamereni. Byt po mym, tak pouvazuju, jestli kouzla iluzi 4-6 nejsou urceny jen pro nekoho kdo ma feat SPELL FOCUS(Illusion). O tom, ze pouzivani knihy promen ma byt omezeny na postavy ze Spell focusem (Transmutation) jsem mluvil uz hoooodne davno na pocatku veku.
A tady se to objevuje znovu. Dat nektery lepsi komba jen tem hranicarum, co maji zamereni na nepritele. Pripadne zamereni na konkretni zbran, protoze useknout pavoukovi nohy budiz. Ale zautocit kriticky na citlive misto predpoklada znalost takovych mist. Stejne jako ne vsechny ukony mecem zvladne nekdo, kdo na takovou zbran neni prilis zvykly.
Stejne tak mit slozity ukony podmineny featama jako Obourucnost, atd.
Znovu: Nerikam nahradit tu podminku, ale pridat novou, aby bylo mozny vytvaret dalsi (silnejsi) komba pro ty co zamereni maji.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jste si nevšimli tak tam JE možnost vztáhnutí na feat. Ale nepřijde mi správné to takhle omezovat ani zde ani u kouzel. Zaměření již má své bonusy a své použití, často dosti silné. Proč ho i nadále podporovat? Navíc většina takto úzkoprofilovaných věcí by pak vzhledem k počtu hráčů/postav byla zcela nevyužívána. Z hlediska ekonomiky vynaložený čas/míra používání by se pak jednalo o zcela ztracený čas.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
a dopr.. tak to sem nejak uplne prehlidl :) stane selabir píše:Pokud jste si nevšimli tak tam JE možnost vztáhnutí na feat … Proč ho i nadále podporovat? …
no dobre, se zbytkem souhlasim ale na proc: "protoze ja zase hodne nerad, kdyz vsichni umi to samy a jsou uplne stejny. To ze kazdej zna magsky kouzla, protoze jsou pro vsechny stejny. To ze az budou komba, tak budou vsichni umet prakticky ty samy. To ze se o knize iluzi vi a umi je vsichni stejny. Je to pozustatek z EQ2, kde bylo vsechno tak unifikovany, az to bylo hrozny. Takze ja smeruju k co nejvetsi systemove rozdilnosti." Taky kdo si veme Spell focus (conjuration) nebo Spell focus (abjuration)? 50% wizardu ma school (illusion), ne proto ze to je pekny, ale jen proto, ze tim ziskaji hodne spellslotu za temer neznatelnou ztratu, protoze ocarovani neni v NWN skoro vubec podporovany a na EQ se na to nehraje uz vubec. Pozadi se uz prizpusobi.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
No já doufám, že to tak nedopadne. Vypadá to, že těch komb bude spousta a z celého srdce doufám, že to nakonec bude tak šikovně poschovávaný a učitelé budou přihlížet třeba i k zaměření postavy (a komba budou drahý tak akorát, aby si všichni nemohli koupit všechno) - tak se z toho nestane příliš masová záležitost.Alcatraz píše:protoze ja zase hodne nerad, kdyz vsichni umi to samy a jsou uplne stejny. To ze kazdej zna magsky kouzla, protoze jsou pro vsechny stejny. To ze az budou komba, tak budou vsichni umet prakticky ty samy.
A doufám, že si postavy budou svoje know-how hezky držet pro sebe ^__^
Ale je pravda, že toto je asi nejdůležitější věc, která by systém fint mohla pokazit.
Nastavit jejich dostupnost tak, aby všichni neuměli všechno... nebo lépe, aby všichni neuměli všechny snadno dostupný.
(mno a tohle je podle mne nejtěžší úkol ze všeho >.>; )
Naposledy upravil(a) The_Balrog dne 7. 12. 2006 10.28, celkem upraveno 1 x.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Tak nevim jestli jsem to správně počul ale:
Odražení nepřátel
Ukročí zpět, zapře štít o rameno a plnou vahou narazí do nepřátel.
Účinek: sražení nepřátel v nejbližšim okolí.
Podmínky:
Pavéza
velká síla
velikost nepřítele <= velikost útočníka
Podlý útok
Naznačí špatně provedený kryt, přikrčí se a dýkou v levé ruce zasadí těžkou ránu do slabin.
Účinek: ??
Podmínky:
dýka v levé ruce
Obratnost
velikost nepřítele >= velikost útočníka
Nabodeníčko sekyrou
Přetočí sekyru v ruce a rukojetí napřed jí vrazí do protivníka.
Účinek: těžké bodné zranění
Podmínky:
obouruční sekera
obratnost?
Páčení kostí
Vklíní meč do prázdného hrudníku a pootočením zbraní rozpůlí kostlivce vedví.
Účinek: krytický zásah protivníka
Podmínky:
meč v pravé ruce
úhlavní nepřítel nemrtví
cíl: nemrtví
obratnost
To jen pár nápadů. Nabízí se, dát lučištníkům ,,šíp v krku" ale to je asi moc silný.
Odražení nepřátel
Ukročí zpět, zapře štít o rameno a plnou vahou narazí do nepřátel.
Účinek: sražení nepřátel v nejbližšim okolí.
Podmínky:
Pavéza
velká síla
velikost nepřítele <= velikost útočníka
Podlý útok
Naznačí špatně provedený kryt, přikrčí se a dýkou v levé ruce zasadí těžkou ránu do slabin.
Účinek: ??
Podmínky:
dýka v levé ruce
Obratnost
velikost nepřítele >= velikost útočníka
Nabodeníčko sekyrou
Přetočí sekyru v ruce a rukojetí napřed jí vrazí do protivníka.
Účinek: těžké bodné zranění
Podmínky:
obouruční sekera
obratnost?
Páčení kostí
Vklíní meč do prázdného hrudníku a pootočením zbraní rozpůlí kostlivce vedví.
Účinek: krytický zásah protivníka
Podmínky:
meč v pravé ruce
úhlavní nepřítel nemrtví
cíl: nemrtví
obratnost
To jen pár nápadů. Nabízí se, dát lučištníkům ,,šíp v krku" ale to je asi moc silný.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Amputace prstů
vykryje ránu protivníka a v protipohybu mu vysekne zbraň z ruky
Účinek: odzbrojení, znefunkčnění ruky
Podmínky:
Obratnost
rapír, kord, nebo obdobná zbraň
Vratké nohy
Mohutně se rozmáchne a kladivem přerazí protivníkovi koleno
Účinek: snížení pohyblivosti 50%
Podmínky:
Obratnost?
těžké kladivo
cíl >= útočníkovi
přišpendlení
Vykryje útko, skrčí se a přibodne protivníkovu nohu k zemi
Účinek znehybnění cíle, ztráta zbraně
Podmínky:
Obratnost
Bodná zbraň v ruce
Eště něco jsem chtěl, ale už si nevzpomenu.
vykryje ránu protivníka a v protipohybu mu vysekne zbraň z ruky
Účinek: odzbrojení, znefunkčnění ruky
Podmínky:
Obratnost
rapír, kord, nebo obdobná zbraň
Vratké nohy
Mohutně se rozmáchne a kladivem přerazí protivníkovi koleno
Účinek: snížení pohyblivosti 50%
Podmínky:
Obratnost?
těžké kladivo
cíl >= útočníkovi
přišpendlení
Vykryje útko, skrčí se a přibodne protivníkovu nohu k zemi
Účinek znehybnění cíle, ztráta zbraně
Podmínky:
Obratnost
Bodná zbraň v ruce
Eště něco jsem chtěl, ale už si nevzpomenu.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
To byl příklad. Paladin je mít bude od 5. levelu.Ikkie píše:Chápu to správně tak, že paladin komba mít nebude?labir píše:Každé kombo lze podmínit seznamem povolání útočníka (např. hraničář a bojovník, ne paladin).
Další otázka: Je možné udělat nějaké komba (nebo jenom samotné featy) pro boj koňmo?
Koňská komba - dobrý nápad. Dopním tam podmínku na tloušťku (tj. na koně).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tohle není až tak obtížné. Co může zlikvidovat jakékoliv a jakkoliv dobré nastavení je OOC kooperace mezi hráči. Ten získá tamto ten tohle a začnou si to vyměňovat a směňovat až postupně každý má všechno. Pak jde nastavení přístupu do háje.The_Balrog píše:…
Ale je pravda, že toto je asi nejdůležitější věc, která by systém fint mohla pokazit.
Nastavit jejich dostupnost tak, aby všichni neuměli všechno... nebo lépe, aby všichni neuměli všechny snadno dostupný.
(mno a tohle je podle mne nejtěžší úkol ze všeho >.>; )
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.