Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: World Builder, Dungeon Servant, Dungeon Master

Zamčeno
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Update 5.005.002
:point: Opraveno pět monster, aby u nich odpovídala redukce na kůži / bonus vylepšení na zbrani (drápech) dle IC nastavení světa.
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1781
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Update 5.005.003
:point: Přepracováno kouzlo Zruš nakouzlení, aby odstraňovalo všechny pozitivní kouzla s viditelným efektem.
:point: Upraveno kouzlo Volnost pohybu, aby respektovalo fyzické efekty prostředí, zranění, či jiné systémové nastavení.
:point: Opraveno kouzlo Světlo, aby nastavení knihy světel fungovalo i na nasvícené předměty.
:point: Opravena chyba, kdy postižení neměla žádný efekt pro postavy bez run EXTRAs.
:point: Opravena sada pavouků, škorpionů, mravenců a jiných monster, aby u nich odpovídala redukce na kůži / bonus vylepšení na zbrani (drápech) a jiné vlastnosti, které nefungovaly dle IC nastavení světa.
:point: Opraveno okrádání a podstrkávání předmětů rozbité při přechodu na NWN:EE.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1781
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Haky 5.006
:point: UMD nově nefunguje na rasová omezení, protože u všech předmětů, která toto omezení nesou, jde o omezení modelu, nebo je výhradně fyzického rázu.
:point: Přidány nové nahrávací obrazovky v některých lokacích.
:point: Přidány prsty modelů postav.

Update 5.006.001
:point: Opraveno kouzlo Ledové bouře.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

ÚPRAVA PRAVIDEL

Staré pravidlo
Arto píše: 5. 11. 2018 10.20 Nové pravidlo pro založení klerika:

Při založení klerika je od nynějška nutné poslat nějakému aktivnímu DX informaci o tom, jaké božstvo bude váš klerik uctívat a odehrávat a stejně tak, jaké klerické domény volíte vč. jejich zdůvodnění.

U místních bohů je třeba uvést jak se k němu postava dopracovala. U jiných bohů je potřeba stručné info nebo odkaz na informace.

V případě, že hráč zasílá medailónek, může tuto informaci uvést v něm a nemusí to posílat zvlášť.
nahrazeno novým pravidlem
Pravidlo pro založení klerika:

Pro založení klerika je nutné mít schválený medailonek postavy alespoň od jednoho aktivního DX. V medailonku je nutné rozepsat, jaké božstvo bude váš klerik uctívat a odehrávat a stejně tak, jaké klerické domény volíte vč. jejich zdůvodnění. Apelujeme na to, aby domény vašeho klerika, byly v souladu s charakterem a vírou daného boha.

U místních bohů je třeba uvést jak se k němu postava dopracovala. U jiných bohů je potřeba stručné info nebo odkaz na informace.

//Klerici, kteří nemají doposud schválený medailonek, tak se budou vyřizovat individuálně.
//Upraveno zde viewtopic.php?p=172533#p172533
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-137
:point: Revize imunit na zranění (runy, předměty a jejich výskyt ve světě). Stávajícím postavám získané předměty zůstanou. Těm, kterých se týkala revize run a v zájmu spolupráce si je nechaly vyměnit, tak velice děkujeme.

Pokud by se ještě někdo zapomenutý našel, kdo má 50% imku na zranění z run, prosím napište mi do PM / PM discord.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-138
:excl: Na základě předchozí revize předmětů s imunitami na zranění, byly odstraněny ze hry i pláště s imunitou na oheň a chlad 25%, aby tyto rozdíly nedělaly neplechu teď a ani do budoucna. Ty s 10% imunitou zůstanou už beze změn. Důvodem je zejména vyváženost s jinými předměty, které jsou ve hře vzácné nebo teprve vznikají (v případě existence 25% imunit na pláštích, by byly tyto předměty nebo jiní hráči, co je nemají, těžce v nevýhodě). Mírně se tomu přizpůsobí (sníží) i některé elementární zranění od příšer, ať je to fér. Ve výsledku půjde opět docílit u některých elementů až do výše 50% imunity proti elementu, a to kombinací předmětů a run, ale tam by to mělo končit, a hlavně, mělo by to jít docílit skrze více dílčích předmětů, které dohromady budou výrazně silné.

Pokud byste někdo ve hře v pokladu nebo obchodu náhodou zahlédli plášť s 25% imunitou na oheň/chlad, tak mi to prosím nahlaste.

Postavy, které tyto pláště s 25% imunitou na oheň a chlad vlastní, tak jim zůstanou, ale pouze po dobu životnosti těchto předmětů, neboť jim je postupně nikdo ve světě neopraví. Jako IC vysvětlení lze použít např. nevratně vyprchala jejich magická síla. Kdo o to nemá zájem, tak další variantou je, že mi napíší a nechají si je vyměnit zadarmo za ty s 10% imunitou na oheň nebo chlad.

Ti co mají pláště s 10% imunitou na chlad nebo oheň již nyní, tak to vůbec nemusejí řešit.

Pevně věřím, že tím uzavíráme téma imunit.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-198
:point: Barevná úprava Šatů vhodných pro úpravu. Nově mají šaty pomocný popisek, kde se hráč dozví, jaké číslo má jaká barva.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-201
:point: Tirian byty/domy k pronájmu, u všech zrevidována ohniště v krbech. Nemělo (nemuselo) by docházet k různému obíhání krbů, aby postava mohla použít ohniště. Esteticky by měla být ohniště lépe zasazená a vycentrovaná. V dome U lva je v patře tilsetový krb, který zlobí a v případě zhasnutí ohniště jej bude potřeba zapálit troudem a ocílkou, neboť nejde kouzlem zacílit, detail, ale dobré vědět. Předmětná ohniště jsou defaultně v aktivním režimu (kvůli lepšímu umístění) tj. po restartu jsou vždy zapálená. Výhodou je, že takové ohniště bude samo o sobě hořet, dokud se znovu neuhasí nebo se neobnoví přiložením. Nevýhodou je, že nebude tolik autentické, když někdo přijde po dlouhé době do bytu/domu a bude tam hořet v krbu, ale věřím, že RP hráč si s tím nějak poradí.
:point: Oprava v názvu lodního lístku Mamonín/Tirian na Mithallir/Tirian.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-209
:point: Masivní trpasličí kombinovaná zbroj (změna jména) > Masivní trpasličí zbroj
:point: Vylepšen Trpasličí těžký zimní pancíř.
:point: Vylepšena Zbroj žoldáků.
:point: Vylepšena Trpasličí zbroj lovce odměn.
Shora uvedené předměty lze vykoupat v bazénku záměny, neboť nejde o cílené IC vylepšení nebo úpravu.
:point: Vypnuté automatické zavířání některých dveří v jednom dungu, aby nedocházelo k potížím s blokováním nepřítele.
:point: Amfiberai; odstraněny Šaty amazonky a Šaty barbara.
:point: U zlobrů odstraněn knižní poklad, ke kterému nešlo projít.
:point: Spousta dalších dílčích oprav, úprav nebo vylepšení ve světě i s ohledem na reakci hráčů.
:excl: Oslabení některých obřích ras a nemrtvých.

Bude nahráno po restartu.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2623
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-216
:point: U speciálního NPC přidána možnost upravit vzhled artefaktové zbroje.
:point: Díže u kožešníků vyměněny za bedny z důvodu lepšího nakliknutí (Mithallir, Tirian, Půlorčí osada).
:point: Opravy skriptů v DM hůlce.

Nahraje se po restartu.
Zamčeno