Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.141.224

Provedeno - Opravena chyba v systému meditace. Pokud ještě jednou uvidím, že existují buguseři, kteří programově nějakou zjevnou chybu zneužívají ku prospěchu své postavy bez jejího nahlášení, tak vězte že trestem je smazání všech postav na accountu.

Provedeno - Menší úpravy lokací.
Provedeno - Opraveny menší chybky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.141.225

Provedeno - Opraveno a upraveno několik NPC.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.141.226

Provedeno - Vzhledem k neustálému lootování pokladů jistými postavami byl drasticky snížen výskyt artefaktů a ionských kamenů a ve vybrané lokalitě snížena hodnota pokladů. Tamtéž i příslušně upraven spawn.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.141.227

Provedeno - Znemožněn výkup démončích knih.
Provedeno - Opraveny různé chyby v lokacích.
Provedeno - Opraveny různé chyby v rozhovorech.
Provedeno - Dodány tři hráčské knihy.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.142.227

Provedeno - Zkáza Hag Hargol.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.315 - Rozšíření
Aktivní od 31.3.2007 od cca 11:00

Rozšíření přináší obrovské množství změn a vylepšení. V podstatě se jedná o zcela nový modul vycházející a rozvíjející Equilibrii. Proto také je nový modul nazván Equilibrie 2.0 verze 0.200.300.

Může se proto jednoduše stát, že se mohou projevit i již jednou opravené chyby. Vzhledem k velkému množství změn a vylepšení je seznam změn v poněkud jiném formátu než na jaký jste zvyklí. Důležité změny jsou označeny.

:point: Bod s běžnou důležitostí.
:excl: Důležitá změna či novinka.
:excl2: Zásadní a velmi důležitá novinka či změna.

Obrázek

:excl2: První nalogování

Při prvním nalogování nemusí správně fungovat přesun postavy na místo jejího odpojení, například z toho důvodu, že toto místo již nemusí existovat. Počítejte s tím prosím a případně projďete Prvotním kamenem a portálem do nejbližšího města vašemu poslednímu místu.

Obrázek

:excl2: Haky

Zakomponován CEP 2.0. Hraní na Equilibrii tak vyžaduje mít nainstalovaný CEP 2.0 či novější. Navíc jsou zcela nové haky. Nové haky si stáhněte ze stránek Equilibrie jako instalátor. Staré haky (zde neuvedené soubory začínající na eq) si můžete smazat. Seznam vyžadovaný haků:

* cep2_core1.hak (CEP 2.0)
* cep2_core2.hak (CEP 2.0)
* cep2_core3.hak (CEP 2.0)
* cep2_core4.hak (CEP 2.0)
* cep2_core5.hak (CEP 2.0)
* cep2_top_v1.hak (CEP 2.0)
* cep2_add_phenos1.hak (CEP 2.0)
* cep2_add_phenos2.hak (CEP 2.0)
* cep2_add_tiles.hak (CEP 2.0)
* eq_beasts_a_20.hak (Equilibrie 2.0, bestie a zvířátka)
* eq_config_a_20.hak (Equilibrie 2.0, konfigurace)
* eq_doors_a_20.hak (Equilibrie 2.0, dveře)
* eq_items_a_20.hak (Equilibrie 2.0, předměty)
* eq_loadscr_a_20.hak (Equilibrie 2.0, nahrávací obrazovky)
* eq_misc_a_20.hak (Equilibrie 2.0, různé drobnosti)
* eq_placeabl_a_20.hak (Equilibrie 2.0, placeably)
* eq_portrait_a_20.hak (Equilibrie 2.0, portréty)
* eq_skybox_a_20.hak (Equilibrie 2.0, oblohy)
* eq_tiles_a_02.hak (Equilibrie 2.0, tilesety)
* eq_tiles_b_01.hak (Equilibrie 2.0, tilesety)
* eq_tiles_c_01.hak (Equilibrie 2.0, tilesety)
* eq_tiles_d_01.hak (Equilibrie 2.0, tilesety)
* eq_tiles_e_01.hak (Equilibrie 2.0, tilesety)

* equilibrie_20.tlk (Equilibrie 2.0, dialogový soubor)

Obrázek

:point: Systém automatického přechodu věcí na nové verze.

Stačí se jen nalogovat a stávající předměty budou zaměněny na předměty nové. Například veškeré helmice (ty se sklopeným hledím a v omezené míře i kápě) získávají nově postihy na Naslouchání, Všímavost a Hledání. Hráči je následně vypsán seznam jeho věcí jenž doznaly změny. Změny jsou prováděny přímou editací předmětů, pakliže máte plný inventář, nemělo by nic spadnout na zem, pouze se přímo změní vlastnosti předmětů. Někdy se zeslabí, někdy zesílí.

Obrázek

:excl: Systém bojových fines (komb)

Implementováno zatím 48 různých bojových fines. Obdrží barbar, bojovník a hraničář na 2. úrovni a paladin na 5. úrovni. Pomocí těchto zvláštních odborností jsou těmto bojovým povoláním zpřístupněny zvláštní bojové údery a techniky. Těchto úderů je velké množství a můžou být vztaženy jak k odbornostem postavy (např. Sražení), tak k její úrovni, tomu zda bojuje pěšmo či koňmo, jejímu povolání, zbraním v rukou, rase a pohlaví nepřítele, ale i dalších podmínek.

Ovládání je jednoduché, stačí postupně v předem dané posloupnosti rychle za sebou použít správnou kombinaci těchto odborností oznařených Bojové finesy 1-5 a na závěr použít odbornost Proveď bojovou finesu. Pakliže se zdaří a postava vyhraje v případných hodech na útok a protivník neuspěje v případných záchranných hodech, tak postava provede daný bojový trik. Například srazí protivníka na zem a zároveň jej sekne do pravé ruky, takže protivník může upustit zbraň.

Množství těchto fines je velké. Některé jsou přístupné jen některým povoláním. Zjistit je musíte sami, buď hledáním a tréningem na cvičišti, nebo z knih či případně placenou instruktáží u jiné postavy nebo vysloužilého bojovníka. Pokud nedokončíte zadání sekvence finesy, je po 2.0 sec vložená část sekvence smazána. Svou roli také hrají pauzy mezi použitím.

Každý bojovník i když je sebegeniálnější potřebuje na zvládnutí finesy čas. Proto je možné si osvojit jen jednu finesu za herní měsíc. Jakmile se poprvé podaří bojovníkovi provést nějaká nová finesa, je považována za naučenou. Další se bude moci naučit až za měsíc. Mezitím může používat jen ty které se již naučil.

Bohužel z technických důvodů není možné tyto finesy během boje animovat. Proto bylo použito hvězdičkové konvence.

Obrázek

:excl: Koně a poníci

Zcela nový systém koní a poníků. K dispozici vraník, bělouš a hnědák, z poníků hucul, vraník a strakáč. V Mithalliru a Tirianu jsou nově stáje. Postava může vlastnit jednoho jízdního koně (systémové omezení) Ten může buďto klusat za postavou podobně jako summon (lze mít současně i summona), nebo může čekat na majitele na nějakém místě (pak se ani neteleportuje mezi lokacemi za majitelem), nebo může být ustájený, nebo na něm majitel může jet.

Graficky opravdu moc pěkné provedení modelů - koně mají i kompletní sadu gest a emocí když na nich sedíte včetně postavení se na zadní, úklony, spánku atd.… Nejlepší je z koně sesílání útočných kouzel - na poslední chvíli kůň skloní hlavu a roztáhne uši aby mu kouzlo profrčelo mezi nimi...

K dispozici je šest typů koní a poníků. Elfové, lidé, půleofové a půlorkové jezdí na koních. Trpaslíci, gnómové a půlčíci na ponících (systémové omezení). Pro nasednutí je nutné zakoupit sedlo na koně či poníka.

Koně čekajícího na majitele či s majitelem dále od těla je možné ukrást (Okrádání + Porozumnění zvířatům).

Koně jsou perzistentní, tj. pokud se odlogujete/padne server na koni po nalogování budete na koni, pokud bude klusat za vámi bude po nalogování na posledním uloženém místě, stejně tak pokud někde čekal, bude čekat tam i po nalogování. Ovšem 100% jistotu, že o koně nepřijdete máte pouze ve stájích, kde za mírný poplatek lze koně ustájit.

Pokud postava o koně přijde, ať již zemře když na něm sedí nebo když ji následuje nebo když někde čeká a je zabit/ukraden, tak má možnost si koupit nového.

Koně lze perzistentně pojmenovat libovolným jménem, které lze samozřejmě změnit. Jako bonus jsou do modelu aplikovány i 4 hříbata, osel s mulou a těhotná klisna. Na těch tedy jezdit nejde.

A to nejdůležitější: Koně jsou strategickou výhodou, postava na koni je asi o 50% rychlejší než bez něho a oplývá nevídanou Discipínou. Proto jsou chováni pouze královskými rody a pro možnost koupě koně je nutné získat glejt toto povolující. Samotné peníze tak nestačí (anti-creeper opatření). Postava musí mít i prestiž či např. sloužit v královských/říšských službách. Vyvrhelové si koně nekupují, to je asi zbytečné dodávat...ty je..ehm...kradou právoplatným majitelům.

Obrázek

:excl: Systém pout

Systém pout jimiž lze postavu spoutat. Pouta lze nasadit libovolné postavě či NPC, ale pouze pokud se nemůže bránit. Tj. je sražená, povalená na zemi, spí, je v alkoholovém deliriu, chycená kouzlem atd... Poté cílová postava dostane na ruce předmět pout, která nejdou sundat a omezují její pohyb, schopnosti i sesílání kouzel (ale nic neznemožňují). Útočník získá klíč od pout, jimž pouta může opět sundat a případně dále použít. Klíč je unikátní a pasuje pouze na jedny pouta. Spoutaný má možnost se pokusit z pout vyvléknout, roztrhnout je, odemknout je nebo zneškodnit je kouzlem. Ovšem jedná se o časově i schopnostně náročnou činnost, která navíc je viditelná pro okolí.

Obrázek

:excl2: CvC a Druhá strana

Upravena Druhá strana vzhledem k smrtím končícím CvC. Nově je vyžadováno setrvání postavy zabivé v CvC (netýká se tedy smrtí v boji s bestiemi) po nějakou dobu na Druhé straně. Postavu lze běžně oživit kouzlem či donesením do chrámu. Vztahuje se jen a pouze na milost Znovuzrození při odevzdávání mince Vykonavateli. Je tak zabráněno, aby zabitá postava ihned vstala z mrtvých. Druhá strana je příslušně upravena, aby zde přežily i postavy zcela bez prostředků. Doba jenž je nutné setrvat na Druhé straně je silně závislá na auře oběti:

* Samozlo - 168 dnů (28 reálných dnů)
* Zlo - 84 dnů (14 reálných dnů)
* Sklon ke zlu - 42 dnů (7 reálných dnů)
* Neutrální - 30 dnů (5 reálných dnů)
* Sklon k dobru - 24 dnů (4 reálné dny)
* Dobro - 12 dnů (2 reálné dny)
* Samodobro - 6 dnů (1 reálný den)

Obrázek

:excl2: Postih na auru v případě CvC

Aura je nyní při zabití v CvC vrahovi stržena podle aury oběti. U obětí s nízkou aurou málo (až skoro nic) u obětí s vysokou aurou hodně (až skoro vše). U obětí s neutrální aurou zůstává doposavadní hodnota. Zároveň připomínám, že u nahlášených sebeobran DM auru zpětně navyšují - DM je vždy informován na perzistentní tabuli o kolik se dotyčnému aura snížila. Zároveň jsou markantně rozšířeny a vylepšeny automatické reporty pro DM v případě smrtí.

Obrázek

:excl: Soukromé vzkazy

Vzkazy jenž se dají vyvěsit na nástěnku je možné i zasílat do soukromých schránek. Každá schránka je identifikována jedinečným kódem. Může být jakkoliv dlouhý a to včetně alfanumerických znaků, ale používá se pro zjednodušení jen číselná čtyřkombinace, např. 1234. Číslo schránky je v jejím popisku.

Tyto schránky se nalézají ve všech soukromých objektech jako jsou domy, pronajímatelné byty, sídla a jiné soukromé rezidence. Jedna schránka patří i DM. Kdokoliv kdo otevře schránku vidí celý její obsah. Doručení zprávy do schránky je detekováno grafickým efektem.

Poštovní vzkazy lze odeslat do libovolné takovéto schránky z libovolné pošty, stačí jen vědět číslo schránky. Taktéž je k odeslání možné použít poštovního démonka.

Vzkazy jsou uchovávány perzistentně v databázi a po otevření schránky jsou vzkazy v ní rekonstruovány z databáze včetně jinak neviditelných metadat pro DM (autor, písař, datum). Takto doručené vzkazy lze stále nadále vyvěsit či opět poslat. Navíc po vložení vzkazu do schránky je jeho obsah opět zakódován do databáze - schránka se tak pro vzkazy chová jako perzistentní kontejner. Velikost schránky není omezena.

Obrázek

:excl: Systém plášťů

Kromě plně funkčních modelových 3D plášťů od Bioware a několika navíc, je nově uveden do provozu i systém připínacích plášťů a doplňků. Jedná se o předměty, kterými se lze vybavit jako by se jednalo o plášť. Po vybavení je ovšem předmět zakomponován jako součást oblečení, konkrétně krku. Odepnutí je zajištěno pomocí odbornosti "Pokročilá kontrola postavy" - poté je doplněk odebrán z šatů a je opět vytvořen v inventáři postavy jako předmět.

Nasazený doplněk na šatech je samozřejmě perzistentní a stává se nedílnou součástí šatů. Tj. pokud je například dáte někomu jiménu, tak mu je dáváte i s tímto doplňkem - dotyčný jej opět bude moci odepnout. Tak je i zaručena kompatibilita s dosavadním oblečením - například u šatů s pláštěm lze nyní tento plášť odepnout a připnout jej na jiné šaty (pozor, u některých šatů se nemusí model zobrazit, klasicky celotělové róby).

Doplňky budou běžně v prodeji za nízké ceny neboť mají pouze RP funkci. U každého doplňku je uvedena i barevná kombinace - po nasazení totiž doplňek přejímá barvu oblečení, bude tedy vždy ladit. Někdy je od jednoho doplňku několik variant, které se liší právě barevným rozložením (permutace barev).

Zároveň platí několik logických i systémových omezení:
* Připínací pláště a doplňky nelze aplikovat na nahou postavu
* Připínací pláště a doplňky nelze aplikovat na šaty s již aplikovaným doplňkem (musí se nejprve sundat ten stávající)
* Připínací pláště a doplňky nelze aplikovat pokud má postava oblečen 3D plášť
* Nelze nasadit 3D plášť pokud má postava na sobě šaty s nějakým aplikovaným doplňkem (sundat doplněk a pak vzít 3D plášť)

Konkrétně se jedná o následující doplňky:
* Připínací kovový obojek
* Připínací kabela přes rameno
* Připínací batůžek na záda
* Připínací brož na krk (2 typy)
* Připínací kovový pásek na krk (3 typy)
* Připínací kožený pásek na krk
* Připínací látkový pásek na krk (2 typy)
* Připínací náhrdelník se zuby
* Připínací pochva na meč na záda
* Připínací dvě pochvy na záda (ve tvaru X)
* Připínací toulec s šípy
* Připínací látkový plášť (2 typy)
* Připínací kožešinový plášť
* Připínací plášť s lemem, užší (2 typy)
* Připínací plášť s lemem, širší (2 typy)

Obrázek

:excl2: Systém hybridní perzistence předmětů.

Co nového to přináší? Prvně velmi vysokou míru stability - pojme prakticky jakýkoliv předmět i včetně těch které Bioware perzistence nepojala. Taktéž dokáže uschovat i sgrupující se předměty (pití, svitky, kameny, atd...) kdy poté jednu takovou skupinu počítá jako jeden předmět (o N-kusech). Dále je systém dosti nenáročný na výpočet i na ukládání dat. Odhadem při uložení 10 předmětů je dosažena minimálně 100-násobná úspora oproti Bioware perzistenci.

Systém také samozřejmě zohleďňuje předměty jenž nejsou součástí palety (DM dodané předměty) a předměty jenž sice součástí palety jsou, ale postava je vlastní v pozměněné formě (obarvené, nasvícené, připnutý plášť či brož, změněné vlastnosti atd...). Takovéto předměty perzistence uchovává podle testů bez chyb. Samozřejmě uchovávány jsou i všechny řídící proměnné na předmětech a to včetně obsahů zpráv na nástěnky či obsahů démončích knih.

Jak to funguje? Jednoduše. Každý perzistentní kontejner má dvě databázové tabulky - předmětovou a parametrovou. Pokud vkládaný předmět není v paletě je uložen standardní Bioware perzistencí. Takových předmětů je však ve hře minimum. Zbytek (99.9%) je rozložen na parametry a uloženy jsou pouze klíčové parametry a ty parametry, které se liší od originálu v paletě. Při otevření kontejneru tak je vygenerován předmět z palety a na něj jsou aplikovány změny uložené v databázi - a máme tu původní předmět. Separátně se pak ukládají proměnné předmětu. Navíc obě databáze se boří a staví při otevření a zavření kontejneru, takže není možné aby bobtnaly jak Bioware databáze mají ve zvyku.

A co s tím? Pokud se systém plně osvědčí, tak bude v masové míře nasazen téměř všude. Pak podle plánu by měla být perzistence dostupná prakticky každému - snížení cen perzistentních trezorů v bankách a zvýšení jejich počtu, perzistentní trezory na 30+ věcí v každém pronajímatelném bytě či domě nebo v jiném soukromém zařízení. A možná perzistentní trezory i v pokojích v hostincích na 10+ věcí. Pokud by míra zátěže byla mnohem nižší než předpokládám možná by bylo možné s jistými omezeními zperzistentnit i zemi (zakopávání), samozřejmě s hnitím a rozkladem.

:excl2: Všechny perzistentní kontejnery (truhly, trezory, skříně, stojany atd...) přepracovány na hybridní perzistenci. Je zajištěn automatický převod již uložených věcí do nové perzistence při prvním otevření kontejneru. Zároveň byla zvýšena kapacita kontejnerů (2-3x) a u soukromých trezorů v bankách byla nastavena kapacita až na 60 předmětů. Převod na hybridní perzistenci se netýká hromadných nízkoobjemových trezorů v bankách (ty na 5 věcí).

Obrázek

:excl2: Equilibrijský dungeon spawn.

Prakticky veškerý Bioware spawn v modulu byl nahrazen DNG spawnem. Na co se můžete těšit a čeho se obávat? Předně DNG spawn nahradil až na výjimky kompletně pro Equilibrii nevyhovující Bioware spawn.

DNG spawn je z drtivé části používán pro spawnování potvor v dungeonech a jiných podzemně/krytých místech. Někdy je kombinován s NPC spawnem. Na povrchu je z drtivé části používán NPC spawn, výjimkou jsou oblíbení krabíci a smečky roztomilých chundelatých jezevců.

Stručná charakteristika DNG spawnu:

* Lineární závislost síly spawnu na levelu postav byla nahrazena logaritmickou škálovatelnou s nastavitelným koeficientem - odstraňuje problém přesíleného spawnu pro hi-lvl postavy.

* Inteligentní výpočet síly spawnu, v potaz se bere nejenom levely postav (irelevantní zda v družině nebo ne), ale i typ povolání (např. klerici terminátoři mají spawn posílený), přítomnost summonů, přítelíčků, familiárů a jiných ovládaných NPC.

* Síla spawnu je nastavitelná jak lokálně prostorově (místo od místa) tak lokálně bestiově (bestii od bestie) tak i globálním celomodulovým koeficientem. Nastavení síly bestie neovlivňuje množství získaných xp při jejím zabití.

* Rychlost respawnu bestií je možné řídit jak lokálně tak globálně. Standardně je nastaveno 24 hodin (tj. 4 reálné hodiny).

* Po opuštění lokace poslední hráčskou postavou proběhne odstranění NPC naspawnovaných DNG spawnem pokud nepronásledují prchající postavy, zároveň se resetnou odpovídající spawnovací místa. Tj. pokud postavy vybijí dvě spawnovací místa zcela, na třetím nechají žít bestii co je zažene a na čtvrtém si jich naspawnované bestie nevšimnou, tak první dva body zůstanou vybité i po útěku postav před tou jednou bestií co je bude pronásledovat z lokace do lokace a u čtvrtého bodu budou bestie smazány a bod resetnut - příště se spustí a naspawnuje opět. Toto při zanechání vysoké realističnosti markantně snižuje zátěž serveru.

* Dungeon je možné rozdělit dle libovůle WB na logické celky ve kterých se spawnují NPC naráz a to při vstupu do celku z libovolného směru. Tj. jeden spawnovací trigger umožňuje spustit spawn na více spawnovacích místech a těchto triggrů může být neomezeně mnoho. Toto odstraňuje hned několik chyb - bestie si mohou navzájem v oblasti pomáhat, pokud jsou komunikativní tak se mohou svolávat z různých chodeb k místu boje atd... Zároveň je potlačeno spawnování bestií za zády při opouštění dungeonu, teď se prostě naspawnují před skupinkou jakmile začnou vstupvat do nějaké takové spawn-oblasti.

* Inteligentní výpočet skladby naspawnovaných bestií s prvkem náhodnosti. Pokud stejná postava spustí dvakrát stejný spawnovací trigger tak pravděpodobně obdrží jinou skladbu bestií (+/- cca 20% síly). Jako základ je použit hladový algoritmus.

* Je možné nastavit 4 typy spawnu a to u každé bestie na jednom spawnovacím bodu - automatický, unikátní (bestie bude vždy), pravděpodobnostní a automatický jedinečný (automatický výpočet ale pokud bude tak jen jedna).

* Nastavitelný nemezený počet spawnovaných bestií (moc se nepoužívá). U Bioware spawnu bylo možné jedním bodem naspawnovat nanejvýše 8 bestií.

* Penalizace pro samotáře vybíjející dungeony (s vysokou pravděpodobností creepeři). Je detekován počet postav jenž přichází do dungeonu a podle jejich počtu je upravena síla spawnu. Jako postavy nejsou detekováni přítelíčci, zvířecí společníci, summoni a jiná ovládnutá havěť. Samotář je penalizován posílením spawnu o +90%, dvojice +60%, trojice +30%. Čtveřice a víc je bez penalizace.

* DM mají možnost DNG spawn v lokaci jednoduše vypnout či opět zapnout, což je ideální pro questy.

:excl2: V nejbližší době bude probíhat testování jak globálního nastavení síly spawnu tak balancování ohodnocení síly jednotlivých bestií, takže na to pamatujte - spawn se po spuštění může chovat nevyváženě.

Obrázek

:excl: Nové pasti

Zloději, vrazi a jiná chamraď dostává k dispozici 20 nových druhů pastí:

Dispell past, slabší / střední / silná / epická (hromadnou)
Falešná past (velmi snadno nalezitelná)
Paralyzační past, slabší / střední / silná / epická (záchranné hody na vůli)
Vyvolávací past, lítý jezevec
Vyvolávací past, lítý kanec
Vyvolávací past, lítý vlk
Vyvolávací past, lítý pavouk
Vyvolávací past, lítý medvěd
Vyvolávací past, lítý tygr
Vyvolávací past, hadi
Vyvolávací past, krysy
Vyvolávací past, netopýři
Vyvolávací past, pavouci
Vyvolávací past, nemrtví

Obrázek

:point: Více barev na šaty a zbroje

Přepracovány a značně rozšířeny barvy na šaty, zbroje, přilbice a pláště. Nyní jsou graficky rozlišené barvy na látku, kůži a kov. Celkem ve volném prodeji 172 barev na látku, 172 barev na kůži a 172 barev na kov. V názvu barvy se vyskytuje jak popis barvy tak i číslo barvy dle Toolsetu pro snažší orientaci.

Obrázek

:point: Systém časovače.

Některé placeably, dveře, efekty či bestie je nyní možné navázat na časovač a tak určit dobu jejich existence či jinou speciální časově periodickou činnost. Viditelným efektem je např. pozvolné mizení krvavých fleků či zvratků a to bez zatížení serveru.

Obrázek

:point: Helmice s odkrytou tváří

Systém helmic jenž mají volné hledí a zobrazují tvář nositele (jako v NWN2). Nasazení je shodné jako u běžných helmic. Sundání je buď pomocí featu Gesta a emoce nebo pomocí runy emocí.

Obrázek

:excl2: Systém ISA

Dohledový systém ISA (I See All) pro snadný DM monitoring i v případě že hráč střídá accounty a CD klíče.

:excl2: Každý hráč má pomocí runy/featu emocí možnost aktivovat tzv. "ISA ochranu účtu". NWN je hra z bezpečnostního hlediska dosti děravá a bohužel existuje způsob jak nabourat cizí účet. ISA ochrana účtu tento problém řeší. Pokud jej hráč aktivuje ochrání všechny postavy na jeho účtu. Deaktivace systému je možná již jen s pomocí DM. U chráněných účtů je při každém nalogování se kontrolován veřejný CD klíč jaký byl v čase aktivace ochrany. Pokud klíč nesouhlasí je hráč odpojen od ovládání a do 30 sec i ze hry.

Není určeno těm kteří často střídají své CD klíče!

:excl2: ISA umožňuje zabanovat hráče dle jeho IP adresy. Narozdíl od standardního IP BANu však s možností výjimek na zvolené hráčské účty. Je tak možné zakázat přístup IP adrese či rozsahu IP adres i když je využívána vícero lidmi tak, že ostatní na této adrese či rozsahu adres získají výjimku pro svůj účet. Vše libovolně konfigurovatelné bez nutnosti přítomnosti hráče ve hře.

Obrázek

:excl2: Ovládací runy a odbornosti

Stávající ovládací žezla nahrazena ovládacími runami a od 2. úrovně v libovolném povolání ovládacími odbornostmi (featy). Přidána i možnost sebepoškození. Více informací zde.

Zde se můžete zapsat pokud již máte postavu na 2-hé a vyšší úrovni, pro získání těchto odborností.

Obrázek

:excl2: Limit pokladů

Vzhledem k nutnosti omezit pokladové lootery byl zaveden do praxe systém jenž počítá na každé postavě hodnotu pokladu jenž získala za určený časový interval. Pakliže postava za tento interval získala více nebo stejně jako je nastavená konstanta cena za level krát level postavy, tak další poklady již nalezne prázdné a to až do uplynutí celého časového intervalu.

Současné nastavení je tajné. Uveďme ale příklad pokud by se jednalo o nastavení 1.000 zlatých na level za 144 herních hodin (1 reálných den). Pokud tedy půjde postava např. na 6 úrovni do dungeonu a v první truhle nalezne věci za 2.000 zlatých, může najít ještě další poklady. Pokračuje dál a v další truhle najde náhodou artefakt za 50.000 zlatých. Může ho najít neboť nemá ještě vyčerpanou kvótu za čas. Ovšem jakmile jej najde tak ten den (144 herních hodin od prvního nalezení pokladu) nenalezne žádný jiný poklad - částka 52.000 jenž je hodnota nalezených věcí přesahuje částku 6.000 (6 level * 1.000). Lze tedy nalézt věci v hodnotě vyšší nežli je limit na postavu za čas, co systém řeší je neustálé "obíhání" pokladů. Po uplynutí 144 hodin od nalezení prvního pokladu se na postavě systém sám restartuje do původního stavu. Systém je perzistentní.

Pokladovou truhlu stačí jen otevřít a podívat se do ní - už v tu chvíli systém počítá poklad jako nalezený a získaný. Je tedy třeba si dobře rozmyslet do jaké truhly (či jiné věci s pokladem) se podívat a do jaké ne. Je předpoklad, že silnější postavy a družiny se tímpádem nebudou příliš zajímat o poklady v horních a lehčích částech dungeonů, které navíc zůstanou postavám na úrovních nižších. Zároveň je i omezeno "braní low-level otevíračů". Taková postava otevře jednu truhlu a s největší pravděpodobností ten den končí s nalezením pokladů. Hodnota nalezeného pokladu je rozpočítána mezi přítomné postavy úměrně k jejich úrovním.

Systém by měl jak omezit "kolečkování" pokladů, tak i zpomalit přísun peněz a omezit inflační ekonomiku.

Obrázek

:excl2: Systém demo

Speciální systém pro filtraci nepřizpůsobivých hráčů. Víde informací zde. Systém je prozatím neaktivní, ale může být spuštěn v případě potřeby během okamžiku.

Obrázek

:point: Další vylepšení

:point: Množství nových frakcí a dokonalejší rozdělení bestií mezi frakcemi.
:point: Množství nových krásných grafických efektů.
:point: Množství nových křídel a ocasů.
:point: Systém rohů a svítících očí. Může přidělit či odebrat DM.
:point: Kniha výroby je zaintegrována do odbornosti (featu) Pokročilé ovládání postavy. Zároveň rozšířena a připravena pro uvedení craftu.
:point: Množství nových loadscreenů (60+), většina důležitých lokací má vlastní loadscreen přímo ze hry.
:point: Equilibrie získává své vlastní nápovědy pod nahrávacími obrazovkami.
:point: 5 bitevních skladeb, 4 monumentální, 4 questové, 19 skladeb na pozadí a 37 nástrojových pro bardy, bardé tak mohou přehrávat celkem 64 skladeb!
:point: Doplněn tileset bažin.
:point: Doplněn tileset jižního pobřeží.
:point: Doplněn tileset mořské jeskyně.
:point: Plně využity zdroje patche 1.67 a 1.68 (hudba, placeably atd..).
:point: Doplněny hráčské obrazy.
:point: Doplněno množství placeablů, jako nové židle, stoly, postele, truhly, závěsy atd... celkem stovky typů.
:point: 27 nových dveří (16 dveří, 11 závěsů).
:excl: Kouzelná žezla a hůlky je nyní nutné před použitím vzít do ruky.
:point: Zcela nové róby a šaty rozšiřující možnosti oblékání.
:point: Sada primitivních zbraní jako je kost, kámen na tyči, jednoduché kopí atd...
:point: Množství nových NPC a bestií s velmi pěknými modely (řádově stovky).
:point: Nové kouzelné hole včetně Gandalfovi (i se svítícím krystalem) a Sarumanovi hole.
:point: Rozlišení ikon syrových, opečených a uvařených mas.
:point: Nové průchozí placeably van, vaniček a velkých kádí.
:point: Lovecký roh se slyšitelným zvukem rohu.
:point: Nové předměty jenž lze vzít do rukou jako například: lahev, korbel, číše, koště, psací brk (lze držet spolu s knihou), atd...
:point: Nové náhrdelníky.

Obrázek

:point: Nová místa a lokace

:point: Dvě nové stáje.
:point: Několik nových obchodů.
:point: Extraspeciální obchůdek s extraspeciálním zbožím. A ne - neřeknu kde a s čím.
:point: Dvě lokace jiných sfér.
:point: Několik dungeonových lokací. Další lokace se budou doplňovat průběžně.

Obrázek

:excl: Kouzla a modlitby

:excl: Některá kouzla nyní nelze seslat přečtením ze svitku ačkoliv se je lze ze svitku naučit. Bližší informace zde.
:point: Množství nových kouzel a modliteb. Bližší informace zde.
:point: Upraveny popisky kouzel aby souhlasily s efekty kouzla.
:excl: Oživovací kouzla lze nyní úspěšně použít i na přenositelnou (placeablovou) mrtvolu poté co hráč dá Znovuobjevení (Respawn).
:excl2: U všech vyvolávacích kouzel je nyní nutné svést s vyvolaným tvorem souboj vůlí.
:point: Barvu i intenzitu světla nastaveného kouzlem Trvalý plamen je nyní možné navolit Knihou světel.
:point: Kouzlo Zastav čas je nyní nastaveno na lokální použití (tj. nezastaví celý server).
:point: U kouzel Vzývání chaosu odstraněn projektil a zkrácena doba sesílání.
:excl2: Interference kouzel rozšířena i na summony, přítelíčky, zvířecí společníky, henchmany a ovládnuté potvory.
:excl: U kouzel Koule neviditelnosti, Bitevní aura a Žalozpěv opraveno aby při pohybu sesilatele nerušili účinky na sesilateli.
:point: Rozšířeny možnosti knihy iluzí o dalších 19 typů iluzí z toho 13 typů barevně nastavitelných.
:excl: Některá stávající kouzla upravena.

Obrázek

:excl: Úpravy povolání

:excl: Množství nových odborností a jedna nová dovednost. Bližší informace zde.
:excl: Množství nových přítelíčků (familiáři) pro kouzelná povolání. Bližší informace zde.
:excl: Množství nových zvířecích společníků (animal companionů) pro přírodní povolání. Bližší informace zde.
:excl: Upraven výbušný šíp Tajemného lučištníka, nyní výbuch zraňuje vše bez rozdílu vztahu ke střelci.

Obrázek

:excl: Úpravy stávajících věcí a systémů

:excl: Upraven systém pozornosti bestií při otevírání pokladů skrytými postavami.
:point: Všechny vany a koupací nádrže vyměněny za průchozí verze, takže nyní lze do vany vstoupit.
:excl2: Nové královské daňové edikty na obou stranách Středomoře. Věnujte jim pozornost ať nejste překvapení.
:excl: Vydán Hag Hargolskej dodatek, druhej.
:excl: Upravena imunita mnichů a paladinů na Equilibrijské nemoci. Nyní mohou chytit vybrané nemoci. Zejména se jedná o nemoci spojené s jedením syrového masa a jiných "pochutin" a o nemoci spojené se sběrem/dolováním.
:point: Nakreslené runy, pentagramy a jiné symboly lze nyní smazat pomocí předmětu vědra.
:excl: Snížen zisk aury i maximální dosažitelná mez při oživení postavy svitkem či donesením do chrámu.
:excl: Vylepšena AI kouzlících bestií.
:excl: Svítící náhrdelníky a prsteny přidávají bonus nyní k Hledání a ubírají ze Skrývání.
:excl: Louče, svícny a lucerny nyní dávají bonus k Hledání a Všímavosti a ubírají ze Skrývání.
:point: Negativní pasti nyní nemrtvé místo zranění léčí.
:point: Stromy a rudy jakožto zdroje surovin se nyní pomalu obnovují.
:excl2: Změněny klíče od Magické Univerzity. Stávající klíče přestávají fungovat. Nově je předělán i systém klíčů v Univerzitě - lektoři a Mistři je mohou prodlužovat a udílet, ale klíč platí jen a pouze jeden rok. Pak musí být prodloužen. Opatření proti hromadění "mrtvých" adeptů.
:point: Upraven a ošetřen vstup do prostor Univerzity.
:excl2: Nový rozsáhlý zákoník Tirínského království. Podrobnosti ve hře.
:excl: Přepracovány léčivé lektvary, trochu snížena pravděpodobnost pozvracení při opakovaném pití silných léčivých lektvarů.
:point: Všechna stažitelná teplokrevná zvířata mají nyní blechy a jiné breberky.
:point: Hlavní systémy Equilibrie upraveny tak aby vydržely i vyšší počet postav na serveru.

Obrázek

:point: Opravy chyb

:point: Opraveny popisky zbraní včetně statistik.
:point: Opraveno množství chyb v lokacích.
:point: Opraveno množství chyb v kouzlech.
:point: Opraveno množství chyb v předmětech.
:point: Opraveno množství chyb v NPC a bestiích.
:point: Opraveno množství různých chyb
:point: Snížena nutricita vína (jakožto potraviny ne nápoje).
:point: Doplněny chybějící portréty NPC (třeba žáby).
:point: Opravena chyba dispell hůlek. Nyní ji již nepoužívají bestie zkamenělé, ovládané, zmatené, paralyzované, omráčené, atd... Nelze opravit u sražení z důvodu nemožnosti detekce sražení.
:point: Opravena chyba systému NPC hlášek kdy hlášky hlásily i bestie ovládnuté, zkamenělé, paralyzované a jinak zneschopnělé.
:point: Opraveny některé ikony jenž neměly průhlednou černou barvu (ikona jako černý čtverec kolem obrázku).
:point: Přepracovány a zdraženy nasvěcovací kameny. Nyní se jmenují Solarovy kameny.
:point: Opravena lagovací chyba nastavení opraváře krejčího na první šaty s nimiž přijde postava do světa.
:excl: Opraveny činnosti sběru/dolování jenž vyžadovaly nevybavitelný předmět (např. rýžování) a nutnost mít volné obě ruce.
:excl2: Rozšířena možnost chytit nemoc z neustálého sběru i na další činnosti jenž se ukázali jako dosti výnosné.
:excl2: Opravena (respektive obejita) Bioware chyba u sgrupovatelných předmětů. Stačilo rozdělit balík sgrupovatelného předmětu a nová skupinka nebyla funkční díky tomu že ztratila proměnné. Po použití pak zmizela. Nejvíce se toto objevovalo u nápojů. Chyba jako taková nelze skriptem opravit, ale lze ji obejít - po použití takovéhoto předmětu se ztracenými proměnnými a sgrupovací charakteristikou se nyní v inventáři majitele obmění - tj. ztratí se vadné předměty a objeví se stejný počet kusů nové a funkční předměty (např. lahve vína).
:excl2: Opravena chyba při stahování zvěře a upraveno stahování zvířat z kůže. Prvním použitím stahovacího nože na mrtvé zvíře dojde k jeho stažení jako doposud. To je jedna z činností craftu a tedy se nemusí povést. Druhým použitím stejného nože na mrtvolku dojde k jejímu rozporcování na maso. Přidána animace porcování. Porcování na maso se povede vždy a nezávisí na tom zda se povedlo nebo nepovedlo zvíře stáhnout. Ošetřeny všechny varianty zvířat s/bez kožešiny a s/bez masa. Pokud tedy nebude někdo chtít, tak maso může nechat na místě, pokud někdo chce i maso tak musí obětovat chvilku na jeho získání. Krvavá kaluž se objeví pouze při porcování (kdo viděl stahovat králíka tak ví, že to lze udělat jen s minimem krve kolem).
:point: Opravena chyba v systému lodního transportu. Při přistávání v cíli je neprve postava zvednuta z případného sedu a teprve poté s prodlevou odeslána na cílovou destinaci - zamezení chyby objevení se v nepřístupné části mapy. Takéž zvýšen okruh okolo kapitána v němž se musí postava nacházet pro odjezd.
:point: Upraveni Mithallirští strážní u brány. Nyní si pamatují výsledek zda povovlili nebo nepovolili vstup v noci do města přesně 12 hodin a podle toho jednají. Tj. ten kdo stráž přesvědčil bude mít po 12 hodin po rozhovoru vždy otevřeno, kdo nepřesvědčil bude mít vždy zavřeno.
:excl: Opravena chyba s "TAB šmouhami" po mrtvých bestiích s neprázdným inventářem.
:excl: Opraveny některé chyby AI, které hráči často zneužívali.
:excl: Opraveny a optimalizovány Bioware skripty AI, nyní jsou řádově nenáročnější na procesorový čas při zachování nebo zvýšeni schopností AI.
:excl: Opravena haková chyba kdy některé z rozšiřujících portrétů přepsaly standardní.
:excl: U všech hráčských ras (člověk, půlelf, elf, trpaslík, hobit, půlork, gnóm) navýšena rychlost na plnou hráčskou a to i u NPC. Postava tak již nemá před NPC těchto ras výhodu v bonusu 12.5% rychlosti. Taktéž řeší problém se zpomalením postavy po promněně.
:point: Plně funkční Bioware grafické pláště včetně obarvitelnosti. Doplněno několik dalších plášťů (např. pavučinový).

Obrázek

:excl: Pro DM a WB

:point: Upraveny a rozšířeny palety bestií, předmětů i placeablů. Nové palety triggrů a waypointů.
:excl2: Ovládací DM žezla nahrazena DM runami a DM featy.
:excl: V univerzálním DM featu je nyní možnost výpisu komb jenž postava zná. Taktéž je zde možnost měnit nastavení dveří vzhledem k otevírání/zavírání/zamykání/nezamykání.
:point: Rozšířeny možnosti DM featu křídel.
:point: Rozšířeny možnosti DM featu efektů.
:point: Nový DM feat ohňostroje.
:point: Možnosti DM featu hudby rozšířeny na 108 voleb.
:point: Opraven DM systém pro změnu vzhledu šatů přímo ve hře.
:excl: Předpřipravené placeably s inventáři a i s generováním pokladů. DM tak může nově např. udělat perzistentní pevnůsku s perzistentními NPC a s perzistentním pokladem přímo ve hře.
:excl: DM získávají plnou kontrolu nad náhodným pohybem NPC.
:excl2: DM mají nově možnost zapsat libovolnou proměnnou do předmětů a tvorů přímo ve hře.
:excl: Rozšířeny možnosti úpravy DM NPC (vlastnosti, odolnosti, imunity atd..)
:excl2: Rozšířeny DM možnosti skupinového ovládání NPC. Nově mohou např. DM jednoduše přesunout celou skupinu NPC mezi lokacemi.
:point: Perzistentní DM tabule s automatickým zápisem byla pro přehlednost rozdělena na dvě - běžná hlášení a hlášení o smrti a metagame.
:point: DM ovládané bytosti již v žádném případě nechodí dle své vůle okolo (problém se zpožděnou akcí vyřešen)
:point: Placeably jenž by měly být velmi těžko zničitelné jako například kameny, zátarasy apod. jsou nyní téměř nezničitelné.

Obrázek

:point: Co zatím není aplikováno a bude se dodávat průběžně

:point: Oblast severních ledových plání a hor.
:point: Oblast bažin zmaru.
:point: Oblast Gnorisu a ohnivých hor.
:point: Craft.
:point: Systém reagujících strážných a automatických zatykačů.

Obrázek

Opakuji:
Aktivní od 31.3.2007 od cca 11:00
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.316

:point: Opravena chyba v hybridní perzistenci.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.317

:point: Opraveny drobné chyby.
:point: Opravena chyba ATS obchodů v součinnosti s nasazovacími doplňky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.320

:point: Opraveny bojové finesy a učení neexistujících komb.
:point: Opravena chyba na lodních linkách.
:point: Upraven feat Povalení.
:point: Opraveno přeplavávání Kirienu.
:point: Opraveno stahování zvířat.
:point: Opravena chyba na Relevelátoru.
:point: Pláště nyní lze nasadit i v případě nasazených obojků, broží a podobných drobností.
:point: Opravena chyba se shazováním boostů a efektů při odvybavení předmětu.
:point: Identifikovány předměty u obchodníků v Hag Hargol.

Zatím neprovedené opravy:

:point: Featy bojových fines u paladinů, haková chyba bude opraveno v prvním patchi.
:point: Změna modelů některých dýk, haková kolize s primitivními zbraněmi.
:point: Nezobrazování se některých modelů plášťů - tohle chce hlubší průzkum, na NPC všech ras se zobrazují korektně.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.321

:point: Opravena chyba nastavení NPC spawnu v některých lokacích (např. hospoda "U nový sekery").
:point: Upraven spawn v několika lokacích.
:point: Opraveny drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.322

:excl: Opravena chyba AI (problémy s útočením).
:point: Identifikovány předměty u Mithallirského platnéře.
:point: O trochu snížen koeficient dungeon spawnu.
:point: Opravena chyba s možností nasazení krčního doplňku na šaty s již aplikovaným doplňkem.
:point: Opraveny různé menší chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.324

:point: Upravena AI výběru cíle.
:point: Opraven systém nasazovacích krčních doplňků. Testněte to.
:point: Opraven pronájem trezoru v Hag Hargol (pozor není na něm hybridní perzistance, je to hromadný trezor!).
:point: Opraveno NPC Voxeose.
:point: Opraveno několik portrétů NPC.
:point: Opravena chyba identifikace v kombinaci s NWN obchodem.
:point: Poupraveny vzory pro generování dvojníků.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Identifikovány věci v ATS obchodech.
:point: Opraveny menší chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.208.326

:excl2: Upraven systém hybridní perzistence. Vzhledem k tomu, že u vysokokapacitních kontejnerů mohlo při naplnění dojít k přetečení instrukčního limitu NWN (skript prováděl příliš mnoho instrukcí) byla maximální kapacita kontejneru snížena na 30 předmětů. Stávající trezory s kapacitou vyšší byly rozděleny do několika kontejnerů. Tj. např. trezor na 50 věcí byl rozdělen na dva trezory po 30 a 20 věcech. Uložené předměty i přes limit budou obnoveny. Je možné že maximální kapacita bude i dále snížena - otestujte to a hlídejte zejména při otevírání a zavírání trezorů chybové hlášky skriptů la_xperz_open a la_xperz_close, pokud se budou vyskytovat bude nutné kapacitu opět snížit, tj. rozdělit ji mezi vícero trezorů.
:excl: DM mají nově možnost v lokaci vypnout nejen dungeon spawn ale nově i NPC spawn.
:point: Upravena některá NPC.
:point: Opravena obřadní dýka, můžete si ji updatnout v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
:point: Opraveno kouzlo ohnivý štít.
:point: Poupraveno kouzlo Falešní dvojníci.
:point: Opraveny různé drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.209.330

:excl: Dvě nové exteriérové lokace a jedna jeskyně.
:excl: Upraven výpočet omezení pokladů.
:excl: Opraveny a upraveny skripty AI, NPC by nyní měly reagovat rychleji a přesněji.
:point: Identifikovány předměty v ATS obchodech.
:point: Kouzlo Zruš iluze nyní ruší i iluzorní falešné dvojníky.
:point: Kouzlo Bolest je nyní chápáno jak nepřátelská akce.
:point: Trochu snížen globální koeficient EQ DNG spawnu.
:point: Zvýšeno EQ CR banditů kouzleníků.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Množství drobných úprav a oprav.
:point: Opravena chyba frakčního nepřátelství při povalení NPC a okrádání NPC.
:point: Umístěn dočasný perzistentní kontejner s napojením na starou databázi (dotyčný ví o co se jedná)
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.209.333

:excl2: Systém normalizace vzhledu. Při prvním přihlášení do verze 0.209.333 a novější bude znormalizován vzhled postavy na standardní vzhled. Při dalších přihlášeních se již neprovádí. Hráč by neměl rozeznat rozdíl kromě specifických situací. Pokud se např. budete odpojovat v proměně dojde k její zrušení. Slouží pro automatickou korekci rychlosti u všech postav a pro odstranění některých NWN chybek. Po tomto úkonu by se například měly zobrazovat korektně dosud se nezobrazující pláště. Otestováno na postavách, které již prodělaly proměnu a tudíž byl tím jejich vzhled znormalizován.
:excl2: Systém ISA rozšířen o novou automatickou funkci sledování pohazovaných předmětů. Při opakovaném odhazování věcí na zem v nastaveném časovém intervalu je automaticky vygenerována hláška na DM tabuli.
:excl: Upravena a opravena AI, výběr cíle i útočení.
:excl: Implementováno hlídátko pohybu času. Modul sám sebe časově nastavuje v případě že se začnou oboje hodiny rozcházet.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Několik nových předmětů.
:point: Několik nových knih, zejména instruktážní příručky pro členy nejrůznějších stráží.
:point: Vábničkou lze nalákat více zvířat.
:point: Opravena chyba u kouzla Falešní dvojníci, plus dvojníci nyní kopírují vzhled sesilatele.
:point: Rozšířeny možnosti DM nástrojů.
:point: Zvýšeno EQ CR banditům kouzleníkům.
:point: Opravena chyba vylepšující status aury ve specifických případech vražd.
:point: Kouzlo Mestilův kyselinový štít (Mestil's Acid Sheath) odebráno ze seznamu kouzle podporujících použití magionů.
:point: Opraveny drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.209.335

:point: Upraveno několik lokací.
:point: Nová hráčská kniha.
:point: Do odbornosti Výuka či odměna zaintegriováno hostitelské výukové žezlo.
:point: Upraveno nastavení ISA sledovacího systému pro odhazování předmětů na zem.
:point: Předměty "Pivní korbel", "Stříbrná číše" a "Zlatá číše" lze nově upožít jako hrnečky a poháry pro zahnání žízně u studen, pramenů a studánek. Již zakoupené předměty lze obnovit na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
:point: Předmět "Lahev" lze nyní používat jako malou čutoru (dost malou). Již zakoupené předměty lze obnovit na novou verzi v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
:point: Opravena chyba v knize výroby.
:point: Opraveno několik chyb u NPC.
:point: Opraveny drobné chyby.
:point: Nové NPC.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Je připravován větší update modulu, frekvence aktualizaci se proto zpomalí. A na co se můžete těšit? Například na nové šaty a zbroje, nové hráčské knihy a nové lokace. Balík nových lokací možná bude uvolněn postupně po částech nebo najednou, záleží na okolnostech. Připravované oblasti:

:point: Dokončení oblati Divočiny (předpoklad do týdne, cca 5 exteriérových nových lokací).
:point: Západní ohnivé hory (předpoklad do 10 dnů, cca 5 exteriérových lokací +dungeony).
:point: Východní ohnivé hory (předpoklad do 14 dnů, cca 2 větší lokace +dungeony).
:point: Bažiny zmaru (předpoklad do 20 dnů, cca 4 větší lokace).
:point: Bažiny smutku (předpoklad do 20 dnů, cca 2 lokace +dungeon).
:point: Gnoris a okolí (předpoklad do měsíce, cca 4 lokace).
:point: Ohnivá jezera (předpoklad do 40 dnů, cca 5 lokací).
:point: Dokončení oblasti ledové pustiny (předpoklad do 40 dnů, cca 3 velké lokace +dungeony).
:point: Dokončení oblasti ledových hor (předpoklad do 40 dnů, cca 6 velkých lokací +dungeony).
:point: Dokončení podzemních oblastí u Hag Hargol (předpoklad do 40 dnů, cca 4 lokace).

Součástí budou i zcela nové bestie a vychytávky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.215.337
:excl2: 5 nových exteriérových lokací Divočiny (dokončení oblasti)
:excl2: 3 nové lokace Ohnivých hor (2x obtížný dungeon, 1x exteriér)
:excl: 19 nových šatů a zbrojí (další balík zbrojí již brzy)
:excl: Upravena odbornost Uzmi předmět. Nyní postihuje auru v závislosti na ceně ukradnutého předmětu. V případě neúspěchu není tedy aura znížena. Snížení je minimální (méně než 0.003 za zlatku). Zloděj tak může za cca 1/5 ceny nakradené věci získat auru snadno zpět. Implementováno, aby nedocházelo k postavám "notorických okrádačů" s vysokou aurou bez přičinění hráče, tj. hraní takové postavy nyní vyžaduje více zodpovědnosti od postavy i hráče.
:point: Piráti již neútočí na postavy s pracovním poměrem na Ostrově vyvrženců.
:point: Hostitelské žezlo výuky integrováno do odbornosti (featu) Odměna a výuka.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Několik nových NPC.
:point: Upraven systém relevelátoru, nyní jej dostanou pouze staré postavy z dob před Rozšířením.
:point: Opravena chyba AI ignorování GS při neviditelnosti současně.
:point: Opravena a upravena řada lokací.
:point: 8 nových hráčských knih.
:point: Opraven systém pout (sundavání pout)
:point: Jedna nová vzácná těžitelná surovina.
:point: Opraveno hejno drobných chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Provedený update stránek Equilibrie - zejména sekce Equilibrie nabízí jenž je nyní již aktuální a doplněná k aktuálnímu stavu modulu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Proveden větší update stránek. Nyní graficky poutavější, přehlednější a s více základními informacemi.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno