Trochu zlodějskýho lobbingu :)
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
Trochu zlodějskýho lobbingu :)
myslím, že napití z flašky, jídlo a použití stahovaciho nože by nemuselo vykopávat z hidu
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trochu zlodějskýho lobbingu :)
To nemuselo ale nějak si nejsem jistý jestli to jde technicky udělat. Použití jídla, pití a itemů vůbec je a musí být akce. A libovolná akce tohoto typu hide zruší.photter píše:myslím, že napití z flašky, jídlo a použití stahovaciho nože by nemuselo vykopávat z hidu
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl je dosti zásadní. Lékárnička využívá vlastní speciální property, kdežto vše co se používá univerzálně (hůlky, žezla, jídlo, pití, čutory, atd...) je nutné dělat přes property Seslání kouzla - Jen vlastní jedinečná moc/Vlastní jedinečné schopnosti. A to se bere jako kouzlo, tj. z hidu tě to vyhodí.Rahwin píše:lekarnicka nevykopava, mozno by slo pozriet na rozdiel medzi potionom a lekarnickou...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
systémově určitě dobrá věc ale prozradí to schovanýho zloděje :(Labir píše:Úprava XPC systému pro podporu skupinkování. Vzhledem k tomu, že většina postav poslední dobou jedná na vlastní pěst a nestará se o zbytek světa, bylo přistoupeno k bonifikaci postav postupujících společně. Pakliže blízko postavy se vyskytuje jiná hráčská postava, je navýšena částka zkušeností, kterou postava získává cca 1x za minutu. Přijmutí/nepřijmutí do družiny na toto nemá vliv. Choďte, jednejte a bavte se společně - odnesete si nejen více expů, ale hlavně mnohem lepší zážitky.
co kdyby se ty expy nezobrazovaly ?
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí.photter píše:
systémově určitě dobrá věc ale prozradí to schovanýho zloděje :(
co kdyby se ty expy nezobrazovaly ?

Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kdyz sme u toho, takovy to hloupy machnuti rukama, kdyz pouzivam hulku emoci, taky asi nejde, co? :)Labir píše:Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí.
edit: kazi to efekt vetsiny emoci. Ty pres kruhovy menu to nedelaji, jenze zase nejsou trvaly (meditace, sednout, spadnout).
Naposledy upravil(a) Alcatraz dne 8. 3. 2006 23.20, celkem upraveno 1 x.
jo to me taky stveAlcatraz píše:kdyz sme u toho, takovy to hloupy machnuti rukama, kdyz pouzivam hulku emoci, taky asi nejde, co? :)Labir píše:Hmm, to ale nejde technicky. Je to natvrdo v enginu. Dostaneš xp = vypíše se hláška. Ale udělám tam podmínku na viditelnost, takže pak už neprozradí.


-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, nejde. Strašně rád bych to odebral, ale nejde. Ad kruhové menu - emoce z kruhového menu lze udělat trvalé. Například aktivuješ sednutí a během animace (postava sedí na zemi) pohneš předmětem v inventáří, čímž přerušíš časovač animace a ta tak neskončí (postava už sama nevstane dokud ji neřekneš).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jojo, ale to je vyšší dívčí alhambrijská, takový finty :) Nebo si ji dej do quickslotu a naklikej vicekratLabir píše:Hmm, nejde. Strašně rád bych to odebral, ale nejde. Ad kruhové menu - emoce z kruhového menu lze udělat trvalé. Například aktivuješ sednutí a během animace (postava sedí na zemi) pohneš předmětem v inventáří, čímž přerušíš časovač animace a ta tak neskončí (postava už sama nevstane dokud ji neřekneš).

Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Ty stráže jsou normální lidé a elfové. Tu schopnost TS jim propůjčuje předmět, který se vyrábí na tajném místě a pod nesmírně přísnou kontrolou. Navíc je vyráběn jen a pouze pro nositele (na nikom jiném nefunguje) a to jen pro velmi důvěryhodného nositele. Důvody jsou jasné - zejména v magickém městě je skutečně stráž bez shopnosti dobře vidět k ničemu.
Ten předmět nikdy nebude ve volném prodeji a hráčská postava se k němu asi dostane jen za hooodně dlouhou dobu hraní a po důkladné IC kontrole a dlouhé službě u stráží.
Ten předmět nikdy nebude ve volném prodeji a hráčská postava se k němu asi dostane jen za hooodně dlouhou dobu hraní a po důkladné IC kontrole a dlouhé službě u stráží.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.