To je nejen přehnaně absurdní, ale nesrovnatelné se situací, popsanou výše. Tohle JE už mimo rámec logiky, kdežto tamto je korektní.labir píše: Ukážu ti to jinak na absurdním příkladu: Nějaká postava bude chodit za nějakým NPC jenž nemá rozhovor ani hlášku na kliknutí. Nebude mít štěstí na DM a tak NPC nebude reagovat - a to postava začne roznášet že je to dané NPC hluché a němé. A to i přesto, že z postavení jakož i minumého jednání NPC o kterém ví hráč z doslechu (postava nebyla svědkem). že by s největší pravděpodobností na jeho akci reagovala - prostě jen má smůlu a nereagující svět nemůže zareagovat.
Děláš to, co sám kritizuješ - tedy podsouváš druhému něco, co máš jen ze své hlavy: "svědčí, že víš"; "musí Ti být jasné".. s OOC reakcí hráči v tomto případě křivdíš. Neuvědomuješ si, že jakákoli reakce, kterou hráč uzná, že by byla nejpříhodnějšé, JE ooc reakcí. Jde totiž o to, a o tom se psalo i v tomto topicu, že hráči prostě nemají páru, jaký je přesně charakter npc. Ty to bereš jako samozřejmost? Hráč zvolil nejlepší možnou cestu, když řekl, že je zaneprázdněný. Už vidím, jak by jsi vyrukoval na fóru s tím, že hráč přisuzuje nevhodnou odpověď za npc. Je utopie si myslet, že by všichni zainteresovaní hráči měli mít stejný náhled na charakter npc a tedy na jakoukoli npc reakci či odpověď. To by byl fakt mazec, to prostě nelze. Když hráč dejme tomu chodí nějaký čas (real i několik dní) za npc a je do toho již zainteresováno dalších několik pc, nejde jen tak přijít a pak říct, že se návštěva npc nestala, aby se hráči vyhnuli nuntosti nějakého výsledku té návštěvy. IC se to stalo. Ano, v ten moment by bylo nejvhodnější nějakou odpověď npc připsat a hrát to tak. Ale to je právě MNOHEM závažnější a rizikovější rozhdonutí mnohdy s velikým dopadem. Proto reakce "neměl čas" je cesta nejmenšího zla. Nejen já a Ježura jsme to takto mnohdy byli nuceni hrát, než bychom rozjeli nějakou nechtěnou lavinu událostí...labir píše: Tenhle tvůj (asi) případ je stejný jen mírnější - o té osobě poručíka je z mnoha a mnoha jeho činů a jednání povědomí o jeho povaze. Už jen to že tvoje postava za ním šla svědčí že jako hráč to víš. Proto ti musí být jasné že pokud by tam DM byl a měl čas tak že by NPC reagovalo a to adekvátně. Proto je tvoje reakce vpodstatě pouze OOC reakcí na OOC podnět. Už vidíš ten rozdíl? Přisoudil jsi tomu NPC zcela neadekvátní reakci jenž by mu nepříslušela vzhledem k tomu co se o něm ví. U nějakého málo hraného NPC budiž, ale u takto "profláklého" je to jak pěst na oko.
Zase podsouváš druhým něco, co si myslíš, že mají - v tomto případě neznalost pojmu, přičemž ani nemáš z čeho vycházetlabir píše: Alespoň kdybyste věděli co ten pojem znamená.…
Wikipedie píše:Korupce (lat. corrumpere = kazit, oslabit, znetvořit, podplatit) je zneužití postavení, funkce k osobnímu prospěchu - v politice, veřejné správě, hospodářství. Je opakem integrity.
Líbí se mi Tvůj podpis (odkaz). Ten je také velice příhodný...