Toolset - vopruz při vytváření triggerů (spínačů)

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Toolset - vopruz při vytváření triggerů (spínačů)

Příspěvek od steel_martin »

Nevim jestli se to děje jenom mě, ale když někdy vytvářím trigger, tak se mi po závěrečném dvojkliku prostě sprostě smaže a musim to dělat od začátku.

Ne, že bych byl línej dělat ho znova, ale v některých případech, kdy vytvářím komplexní trigger, který je svou pozicí citlivý (OnEnter), si po zmizení pomalu trhám vlasy z hlavy..

:hunter1:

Nevíte někdo způsob, jak zaručit, aby trigger nezmizel?
Game ID: Reverend_Malthas
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

dej si záležet, aby poslední čára polygonu překřížila první čáru, pak si to ten tvar domyslí, mám dojem, že tohle dělá jenom když je polygon neuzavřenej
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

tohle je napad, kterej neni nijak oprenej o jakoukoliv praci v toolsetu, takze fungovat nemusi.. *-* ale zkus to -

co takhle jen udelat ten trigger . nakreslit a OK, bez jakychkoliv vlastnosti a podminek - a pak zbytek doeditovat. Kdyz zmizi, zmizel ti jen ten ctverecek, co jsi nacmaral a tim jen pet vterin prace. Zbytek se pak snad da bez problemu doeditovat, ne? *-* (no, mozna ne ^_^;;; hihi)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

photter píše:dej si záležet, aby poslední čára polygonu překřížila první čáru, pak si to ten tvar domyslí, mám dojem, že tohle dělá jenom když je polygon neuzavřenej
Je to možný, zkusim to - dík. Často se to stávalo u okraje lokace, kde je to nepřehledný. Já totiž teprve nedávno zjistil, že při tvoření triggerů lze obraz posouvat po numerický klávesnici (při CTRL+levý myšítko se to stornovalo) Předtim, když sem musel dělat trigger přez celý okraj lokace(třeba přechod), tak sem to dělal z celkový perspektivy na celou lokaci a z takový dálky se to blbě rýsuje :biggrin:
Game ID: Reverend_Malthas
Odpovědět