Nový obchod - paralelní téma

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Mr_Binks píše:Taky sem chtěl přispět názorem, ale jelikož na něj stejně nebude brán zřetel, tak to dělat nebudu. Nechci házet hrách na zeď.
Je pěkné tu psát co a jak by kdo udělal, ale "kecat" do toho můžou jen "zasvěcení". A já mezi ně nepatřím. :dry:
A vis proc?
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Mr_Binks píše:Taky sem chtěl přispět názorem, ale jelikož na něj stejně nebude brán zřetel, tak to dělat nebudu. Nechci házet hrách na zeď.
Je pěkné tu psát co a jak by kdo udělal, ale "kecat" do toho můžou jen "zasvěcení". A já mezi ně nepatřím. :dry:

Vždycky můžeš nějakému rádci napsat a on může tvé přání tlumočit na tom skrytém fóru. Od toho jsou ,podle mě, rádci. Takže jestli ti to pomůže můžu tvůj nápad připsat do topicu ve "změnách a návrzích." Ta samá nabídka platí pro drake127...
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

cybermisa píše:
Mr_Binks píše:
A vis proc?
Teda, cybermíšo, styď se :clover: , takhle dávat podnět k rozjetí flames...ještě že Binks je pohodář :megalol: a nenechá se vyprovokovat! (doufám :clover: ). Zbytek do PM.
to Binks - Se připojuju k Darmianovi. Fakt to (za)fungovalo. Tzn. cesta - dotaz na rádce - prob(p)ráaní dotazu mezi rádci - výsledek a odpověď hráči (neznamená to, že musí být nutně uspokojivá, hihi, ale víc stejně udělat nemůžeš).
Nebo to vem s nadhledem, jako Drake, prostě napiš, co si myslíš, že je dobré, hoď to na fórum a i kdyby to nečetl přímo WB (jak avizoval, že číst nebude), tak to určitě přečte někdo z rádců a třeba to dá dál do jejich skrytého fóra...když to bude dobré...věřím, že to nezapadne jako hloupost.
Obrázek
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Tímto chci říct, že pokud mě někdo požádá o radu rád mu odpovím, nebo se zeptám "kolegů" na skrytém fóru a v nejbližší době dostanete odpověď. Myslím, že tohle je jedinné, co mohu nabídnout.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

KaTo píše:
cybermisa píše:
Mr_Binks píše:
A vis proc?
Teda, cybermíšo, styď se :clover: , takhle dávat podnět k rozjetí flames...ještě že Binks je pohodář :megalol: a nenechá se vyprovokovat! (doufám :clover: ). Zbytek do PM.
to Binks - Se připojuju k Darmianovi. Fakt to (za)fungovalo. Tzn. cesta - dotaz na rádce - prob(p)ráaní dotazu mezi rádci - výsledek a odpověď hráči (neznamená to, že musí být nutně uspokojivá, hihi, ale víc stejně udělat nemůžeš).
Nebo to vem s nadhledem, jako Drake, prostě napiš, co si myslíš, že je dobré, hoď to na fórum a i kdyby to nečetl přímo WB (jak avizoval, že číst nebude), tak to určitě přečte někdo z rádců a třeba to dá dál do jejich skrytého fóra...když to bude dobré...věřím, že to nezapadne jako hloupost.
Odpovedel jsem do PM, odpovim i sem.

1. Rozhodne jsem to nemyslel jako nejakou provokaci, spis vybidnuti k zamysleni. Pokud to Binks tak pochopil, omlouvam se. Kazdy, kdo si tento topic precte a zamysli se nad tim, co psal Labir a co potiziste, jiste si na moji otazku sam odpovi. Kazdy take vi, zda je i on pricinou vznikle situace nebo ne. Verim ze Binks neni tou pricinou.

2. Ze Labir nejake topicy odmita cist, plne chapu (viz.1). To ale neznamena, ze je nectou ostatni, ze nad nazory ostatnich nepremysli, nezvazuji je a neprezentuji Labirovi.

Kazdy slusnou formou podany nazor (viz. drake127) je vitany a muze byt i inspiraci ke zmenam. To, ze se k tomu nazoru Labir nehodla primo vyjadrovat neznamena, ze se mu v budoucnu nemusi libit. Podle me kazdy, kdo dokaze sve nazory umi slusne podat, akceptuje nazory ostatnich (predevsim pak Labiruv) i kdyz s nimi nemusi zrovna souhlasit a jde mu o zlepseni hry na EQ, je podle me radce.

Drive byli na EQ vsichni radci …
Mr_Binks
Příspěvky: 65
Registrován: 7. 11. 2006 10.10
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Tirian
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr_Binks »

:smile: Dobrá tedy, … rádci čiňte se :bigwink:
Nevim co tam probíráte, tak to shrnu tak jak bych to viděl já …

Předělat systém obchodu zcela do dialogů? Nejsem proti (se všemi klady i zápory), ale ze všeho nejdříve bych radši na EQ přivítal craft.
Pokuď chcete zavést snižování ceny stále vykupované suroviny, přiřadil bych tu "vlastnost" obchodníkovi, ne postavě. A takové to: "od krásné šlechtičny koupím za 50zl kdežto od otrhaného dobrodruha jen za 20 zl" bych spíše nezaváděl. Ano, v reálném středověku by to tak nejspíše fungovalo, ale na EQ v to vidím jen jako potíž. Nevluvě o náročné tvorbě a snadnému způsobu to obejít.
Pro opatření proti syslům sem všemi deseti. V podstatě souhlasím d Drake127. (Jen nevím kde všichni berete ty statisíce. Největší částka co sem kdy dal dohromady je cca 20 000 zl a šetřil je asi 1 rok IC.)

To je asi tak vše. Jestli bylo už vše řečeno, tak si jen napište další čárku. Každopádně znáte můj názor.

P.S. Craft bych viděl jako prioritu č.: 1 před tímhle vším. :shades:
Palleas Atheron - jedna "dračice" v červeném
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Mr_Binks píše::smile: Dobrá tedy, … rádci čiňte se :bigwink:
Nevim co tam probíráte, tak to shrnu tak jak bych to viděl já …

Předělat systém obchodu zcela do dialogů? Nejsem proti (se všemi klady i zápory), ale ze všeho nejdříve bych radši na EQ přivítal craft.
Pokuď chcete zavést snižování ceny stále vykupované suroviny, přiřadil bych tu "vlastnost" obchodníkovi, ne postavě. A takové to: "od krásné šlechtičny koupím za 50zl kdežto od otrhaného dobrodruha jen za 20 zl" bych spíše nezaváděl. Ano, v reálném středověku by to tak nejspíše fungovalo, ale na EQ v to vidím jen jako potíž. Nevluvě o náročné tvorbě a snadnému způsobu to obejít.
Pro opatření proti syslům sem všemi deseti. V podstatě souhlasím d Drake127. (Jen nevím kde všichni berete ty statisíce. Největší částka co sem kdy dal dohromady je cca 20 000 zl a šetřil je asi 1 rok IC.)

To je asi tak vše. Jestli bylo už vše řečeno, tak si jen napište další čárku. Každopádně znáte můj názor.

P.S. Craft bych viděl jako prioritu č.: 1 před tímhle vším. :shades:
Hodím to na skryté fórum.
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

Mr_Binks píše:… A takové to: "od krásné šlechtičny koupím za 50zl kdežto od otrhaného dobrodruha jen za 20 zl" bych spíše nezaváděl. Ano, v reálném středověku by to tak nejspíše fungovalo, ale na EQ v to vidím jen jako potíž. Nevluvě o náročné tvorbě a snadnému způsobu to obejít.
myslim, že sem to prvně zmínil já, tak to ještě trochu dovysvětlím... nejde o to jak kdo vypadá a tak...byl to jen příklad... kterej když se převede do nwn systému tak z teho vyleze obchodní skill...kterej by cenu a klesání ceny měl rozhdoně ovlivňovat...

(p.s. pokud si to myslel opravdu jako já...a představoval si za tím ten skill obchodování a chtěl bys ho omezit tak si představ postavu co má v tom skillu třeba 15 nebo 20 bodů :/ ...pokuds to tak nemyslel, tak tady tohle jako bych nenapsal...)
Mr_Binks
Příspěvky: 65
Registrován: 7. 11. 2006 10.10
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Tirian
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr_Binks »

Tak to pak ano, obchodnickej skill jako mix odhadu ceny, přemlouvání a zastrašování, ale charizma bych do toho nemíchal. Dá se velice snadno zvednout.
Palleas Atheron - jedna "dračice" v červeném
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Mr_Binks píše:Tak to pak ano, obchodnickej skill jako mix odhadu ceny, přemlouvání a zastrašování, ale charizma bych do toho nemíchal. Dá se velice snadno zvednout.
Z logickeho hlediska je obchod ovlivnenym tremi vyse jmenovanymi skilly, tj. inteligenci a charismou postavy, avsak charismu moc oddelit nelze, kdyz se bonus za ni pricita do skillu premlouvani a zastrasovani.
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

primárně vázat na dovednost, jen pokud není dovednost,tak použít abilitu. Dovednosti nejsou vázany na ability jen tak pro nic.
Zrovna v obchodě používat charismu je imho hloupost. Když skillů ,který jsou pro tento účel použitelný, je tolik...
Naposledy upravil(a) OneHeart dne 29. 8. 2007 18.32, celkem upraveno 1 x.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

souhlas s cybermisou, je to prostě do kopy a hold se to ovlivňuje...
Mr_Binks
Příspěvky: 65
Registrován: 7. 11. 2006 10.10
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Tirian
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr_Binks »

Dámy a pánové "hráčské kasty". Diskuze ve skrytém fóru mohou být už úplně někde jinde. Nechal bych to na zasvěcených. Jen doufám že nás spraví o výsledku usnesení, nerad bych narazil na novinku až ve hře. :shades:
Palleas Atheron - jedna "dračice" v červeném
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Napadlo mne, že by nebylo marné vzhledem k dialogovému prodeji dát možnost koupě předmětů s různou silou, podobně jak je tomu třeba u lektvarů léčení, mastí apod. Mám na mysli v podstatě jakékoliv předměty, u kterych by mohla výt různě nastavená síla nebo účinnost. Nejzářnějším příkladem jsou například magické svitky a hůlky (obsažená kouzla by měla různou úroveň seslání) nebo třeba pasti. Zajímavé by byly i šípy/šipky/atd. s elementálním zraněním (1d6, 2d6 a 3d6 - nebo i víc, pokud by to bylo schůdné pro rovnováhu hry), s různými magickými efekty než jen strach - napadá mne množství užitečných efektů jako jsou tma, fireball (frostball, acidball atd.), odkouzlení a jiné (a i u nich s různou účinností). S rozumně se navyšující cenou by to mohlo být zajímavé zpestření.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Pavel Urban píše:Napadlo mne, že by nebylo marné vzhledem k dialogovému prodeji dát možnost koupě předmětů s různou silou, podobně jak je tomu třeba u lektvarů léčení, mastí apod. Mám na mysli v podstatě jakékoliv předměty, u kterych by mohla výt různě nastavená síla nebo účinnost. Nejzářnějším příkladem jsou například magické svitky a hůlky (obsažená kouzla by měla různou úroveň seslání) nebo třeba pasti. Zajímavé by byly i šípy/šipky/atd. s elementálním zraněním (1d6, 2d6 a 3d6 - nebo i víc, pokud by to bylo schůdné pro rovnováhu hry), s různými magickými efekty než jen strach - napadá mne množství užitečných efektů jako jsou tma, fireball (frostball, acidball atd.), odkouzlení a jiné (a i u nich s různou účinností). S rozumně se navyšující cenou by to mohlo být zajímavé zpestření.
Zajimave napady, castecne i kdyz ne uplne takto to bude reseno velmi pravdepodobne prodejem tzv. "podpultovek", ktere budou dostupne v zavislosti na premlouvacich/vyhrozovacich skillech.

Svitky a magicke predmety, jak jsou ted, nema moc smysl rozebirat, vsechno prijde nove a peknejsi az s craftem.
Odpovědět