Nákup lodního lístku
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Nákup lodního lístku
Chtěl bych navrhnout, aby kapitán prodával lístky na loď i v době, kdy vlastně nabírá zpoždění. Tedy když místo v 7.59 přiběhnu v 8.01, aby mi ještě prodal lístek na loď, která má odjet v 8.00, ale prakticky odjíždí kolem 8.45. Je hloupé, když přiběhnu za ostatními čekajícími, řeknu jim, že jedu taky a zůstanu pak ve městě.
Druhý návrh je velmi podobný .. chtěl bych, aby kapitáni hlásili času odjezdu i právě toho zpoždění, ne že mám lístek na osmou a když se ho v 8.01 netrpělivě zeptám, tak mi řekne, že jede po poledni.
Druhý návrh je velmi podobný .. chtěl bych, aby kapitáni hlásili času odjezdu i právě toho zpoždění, ne že mám lístek na osmou a když se ho v 8.01 netrpělivě zeptám, tak mi řekne, že jede po poledni.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Hihi, myslel jsem, že se trochu rozepíšeš, páč mě to zajímá spíše z programátorského hlediska, co je to za potíž (stejná situace když umřeš pár vteřin po uložení se ke spánku, nebo se najíš a píše ti to že máš hlad). Aspoň nějaký odkaz.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Já bych se domníval, dle toho, jak to funguje, že ten kapitán má na sobě HB skript, kterej v čas odjezdu sputsí odjezd jako akci s náhodnym delay a nastaví na něj proměnný, že loď už odjela... S timhle by asi šlo něco dělat, kdyby se ten delay zapsal jako další proměnná :) A taky by mě zajímalo, jak moc se pletu nebo jestli sem úplně vedle :Ddrake127 píše:Hihi, myslel jsem, že se trochu rozepíšeš, páč mě to zajímá spíše z programátorského hlediska, co je to za potíž (stejná situace když umřeš pár vteřin po uložení se ke spánku, nebo se najíš a píše ti to že máš hlad). Aspoň nějaký odkaz.
A s tim spánkem, když si lehneš až po tom, co se spustí HB cyklus, kterej je už smrtelnej, tak si sice lehneš, ale za nějakejch 6 nebo kolik vteřin ten skript dojde teprv na konec a zabije tě :) Taky teda pokud se nepletu ;)
A dál sá taky domnívam, že cokoliv dáš ve skriptu aby se provedlo, tak se to začne ve hře provádět až po tom, co skript dojede na konec, a všechno současně - proto taky nemůžeš zajistit pořadí v jakym se to stane, leda bys to dal jako akci, který se pouští postupně... Jak je to s nastavovánim proměnnejch během skriptu, to si nejsem jistej, ale myslim, že je to okamžitý :)