Ja na counter zakackavam pravy mysitko a cislodrake127 píše:Popravdě ale v boji stíhám rychleji zakliknout IGMS (nebo FtS). Counterspell bohužel nejde hodit na quickslot :/

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Jaký číslo? Myslíš to 948 na numerice? To mi nejde, páč mám notebookovou klávesnici.cybermisa píše:Ja na counter zakackavam pravy mysitko a cislodrake127 píše:Popravdě ale v boji stíhám rychleji zakliknout IGMS (nebo FtS). Counterspell bohužel nejde hodit na quickslot :/
ten návrh nebyl o dělení na kategorie v soutěži. pouze by se vědělo, jakého stupně dosáhl dotyčný mág - jen pro vysvětlení.cybermisa píše:Prosim berte ve svych navrzich v uvahu pocet hracu hrajicich kouzelniky, kteri by o takove souteze vubec meli zajem. Pokud bychom meli jeste striktne kategorizovat levely, muze se lehce stat, ze kazdy soutezici ve sve kategorii pujde rovnou do finale …
To bohuzel nas paradox neresi … High level ustoji deset low levelovych kouzel, low level stezi ustoji jedno high level kouzlo …DenGrasse píše:No a co třeba přidělený počet bodů do kouzel? (někde už tady bylo cosi podobného zmíněno...). Kouzla by se ocenila podle užitnosti a každý by si rozhodil, jaká kouzla použije (vyšší levely by mohly použít silnější kouzla, ale zase méně), případně by se daly ocenit i předměty, které pomáhají atd. Takový systém by byl pružný, neobíral by high-levely o tvrdou dřinu nad studiem svitků po nocích/vysedáváním u svačinky/drancováním skřetích doupat/rýžováním drahokamů (nehodící se škrtněte) a zároveň by dal možnost i low-levelům... i když si netroufám odhadnout jakou, to by se muselo IC zkusit.