přejedení

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

přejedení

Příspěvek od sciorp »

prvně se zeptám a prosím o oficiální vyjádření někoho zasvěceného
zdali je systémově stejně jako hlad udělat přejedení protože trpaslik kterej za sebou s prominutim sežere 30špekovejch koláčů se musí zákonitě poblít jak když vypije třeba 5 smrtáků za hned za sebou, teda ne jako že by byl v deliriu ale že se prostě pozvrací

Bylo by tedy možné něco takového systémově podchytit?
prosím samozřejmě i o názory všech ostatních než někoho z eq týmu díky za názory a prosím at se to nezvrhne jako debata o síle lopaty dík :angry:
PODPIS
Grunt
Příspěvky: 226
Registrován: 23. 5. 2006 20.56
Kontaktovat uživatele:

Re: přejedení

Příspěvek od Grunt »

sciorp píše:prvně se zeptám a prosím o oficiální vyjádření někoho zasvěceného
zdali je systémově stejně jako hlad udělat přejedení protože trpaslik kterej za sebou s prominutim sežere 30špekovejch koláčů se musí zákonitě poblít jak když vypije třeba 5 smrtáků za hned za sebou, teda ne jako že by byl v deliriu ale že se prostě pozvrací

Bylo by tedy možné něco takového systémově podchytit?
prosím samozřejmě i o názory všech ostatních než někoho z eq týmu díky za názory a prosím at se to nezvrhne jako debata o síle lopaty dík :angry:
Já si myslím že je to dobrý napad a množství po kolika se pozvrací (nebo nastane jiná újma např. bolení břicha) by se počítalo jako násobek toho co musí sníst, aby se zasytil.
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Re: přejedení

Příspěvek od sciorp »

Grunt píše:
sciorp píše:prvně se zeptám a prosím o oficiální vyjádření někoho zasvěceného
zdali je systémově stejně jako hlad udělat přejedení protože trpaslik kterej za sebou s prominutim sežere 30špekovejch koláčů se musí zákonitě poblít jak když vypije třeba 5 smrtáků za hned za sebou, teda ne jako že by byl v deliriu ale že se prostě pozvrací

Bylo by tedy možné něco takového systémově podchytit?
prosím samozřejmě i o názory všech ostatních než někoho z eq týmu díky za názory a prosím at se to nezvrhne jako debata o síle lopaty dík :angry:
Já si myslím že je to dobrý napad a množství po kolika se pozvrací (nebo nastane jiná újma např. bolení břicha) by se počítalo jako násobek toho co musí sníst, aby se zasytil.
jo něco takovýho jsem měl na mysli páč mě napdlo jak sou takový turnaje v tom a tamtom kouzlení a boj myslim představte si třeba závody v pojídání špekovejch koláčů a kerej se poslední pozvrací to vyhraje no to mě na ten nápad přivedlo.
Naposledy upravil(a) sciorp dne 7. 11. 2007 14.20, celkem upraveno 1 x.
PODPIS
Uživatelský avatar
Pitikule
Příspěvky: 1081
Registrován: 4. 8. 2006 14.21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pitikule »

ale chlapi, nevymyslejte ptakoviny, prejedeni muzete v klidu zahrat … na to se neumira, pokud do vas nenacpe nekdo neco nasilim (jako huse do krku). Pak se da v klidu zabit a zahrat umrti z prejedeni. Proc pridelavat praci WB, kdyz to neni tak zasadni problem?
Grunt
Příspěvky: 226
Registrován: 23. 5. 2006 20.56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grunt »

Pitikule píše:ale chlapi, nevymyslejte ptakoviny, prejedeni muzete v klidu zahrat … na to se neumira, pokud do vas nenacpe nekdo neco nasilim (jako huse do krku). Pak se da v klidu zabit a zahrat umrti z prejedeni. Proc pridelavat praci WB, kdyz to neni tak zasadni problem?
No jasně, máš pravdu...ale pak by se dalo říct že i opilost se dá zahrat a tak samo i hlad nebo žízeň.. :blush:
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Popravdě, opilost bych raději hrál sám, protože ty padací, lehací, zvedací animace dost překážejí, když chce člověk hrát svoje lehání, svoje vzpouzení a svoje klopýtání.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

spíš sem myslel že kdyby se třeba někdo nažral uplně hrozně moc tak by mohl dostat třeba postih na dex než vytráví nebo tak protože snězte celý prase a pak se běžte ohánět obrovskym kladivem. nepude vám to (teda pokud nejste obelix:)
PODPIS
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

drake127 píše:Popravdě, opilost bych raději hrál sám, protože ty padací, lehací, zvedací animace dost překážejí, když chce člověk hrát svoje lehání, svoje vzpouzení a svoje klopýtání.
Však ti v tom nic nebrani, aby sis ji zahral. Staci dsi jen koupit alkohol a začít hrát, nemusíš ho vypít, jen ho pak spálíš v koši …

Ty animace tam jsou pro ty, co na to prdí a myslí si, že mužou chlastat od rána do večera … *koukne na ty s dlouhejma vousama*
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

Psanec píše:
drake127 píše:Popravdě, opilost bych raději hrál sám, protože ty padací, lehací, zvedací animace dost překážejí, když chce člověk hrát svoje lehání, svoje vzpouzení a svoje klopýtání.
Však ti v tom nic nebrani, aby sis ji zahral. Staci dsi jen koupit alkohol a začít hrát, nemusíš ho vypít, jen ho pak spálíš v koši …

Ty animace tam jsou pro ty, co na to prdí a myslí si, že mužou chlastat od rána do večera … *koukne na ty s dlouhejma vousama*
no spíš by mě zajímalo co si myslíš o přejídání než o animacích ožralů *zazubí se*
PODPIS
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

OT: a co takhle systém vyměšování :buba:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

OneHeart píše:OT: a co takhle systém vyměšování :buba:
system vyměšování se tu už řešil teda spíš na bázy eq teamu co jsem pochopil z některých labirových příspěvků
PODPIS
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Psanec píše:Ty animace tam jsou pro ty, co na to prdí a myslí si, že mužou chlastat od rána do večera … *koukne na ty s dlouhejma vousama*
Jo chlastáme od rána do večera, ale jak potom taky dopadáme a nikdo si ale nestěžujem :smile: A to, že vobčas skončíme s deseti životama, apod... s tim taky počítáme a taky nic nenamítáme :bigwink: :smile: A neřikal bych, že na to prdíme, víme o tom, že budem padat na držku, blejt a tak...A hrát do toho jde, naopak, někdy se to padání a tak ještě přidává :yes:

Nikdo se mě prosím nechytejte, nechtěl sem nic začínat :smile: :clover:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: přejedení

Příspěvek od Psanec »

sciorp píše:prvně se zeptám a prosím o oficiální vyjádření někoho zasvěceného
zdali je systémově stejně jako hlad udělat přejedení protože trpaslik kterej za sebou s prominutim sežere 30špekovejch koláčů se musí zákonitě poblít jak když vypije třeba 5 smrtáků za hned za sebou, teda ne jako že by byl v deliriu ale že se prostě pozvrací

Bylo by tedy možné něco takového systémově podchytit?
prosím samozřejmě i o názory všech ostatních než někoho z eq týmu díky za názory a prosím at se to nezvrhne jako debata o síle lopaty dík :angry:
Tohle je spíše na labira.
Dle mě, to je zbytečné, stejně jako v případě opilství to jde zahrát. Ale … no at se vyjádří labir.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

chtěl bych jen připomenout, že argumentovat opilostí pro zavedení přejedení je tak docela kravina ;)

To byste měli argumentovat spíš přepitostí - která samozřejmě není a musela by se taky udělat - když někdo vypije tři čutory vody. Opilost se řeší, protože to je vlastně slabý jed.

A jak tu už párkrát zaznělo, přijde mi to jako zbytečná zbytečnost. měli byste se už sakra naučit kašlat na systémy : /

( PS: viewtopic.php?t=1930 )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Geez, ban the system, use the RP x)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jojo plánuje se systém nutriční vyváženosti - postava jí málo -> přepne se ji vzhled na hubený. Jí hodně -> přepne se ji vzhled na tlustý. Vše navázáno na nutricitu jídel.

Potravinový systém bude propojen se systémem vyměšování (tuhých i kapalných látek) a každá postava dostane extra feat "Zjisti míru potřeby" jehož použitím hráč zjistí mno..ehm..míru potřeby postavy.

Potřeba půjde vykonat na veřejných toaletách (implementována závislost na rase - trpaslík si dobře uleví v Hag Hargol ale elf už ne) nebo kdekoliv v přírodě po použití zakoupeného itemu "toaletní papír" nebo itemu ze sběru/dolování "lopuchový list" (s malou pravděpodobností na něm bude i beruška).

Vše propojeno i se systémem nemocí a úrazů - tlustší postavy dostanou bonus k síle a postih k obratnosti a naopak, tlustší budou mít vyšší pravděpodobnost srdečních chorob, hubenější zase žaludečních. Vše navázáno na 30 základních látek v potravinách (tuky, bílkoviny, cukry, mastné kyseliny, vláknina, vitamíny A,B2,B5,B12,C,D,E,K, +stopové prvky...) kdy kritický nedostatek nebo nadbytek některé složky způsobí onemocnění specifickou nemocí (např. kurděje při nedostatku vitamínu C).

Na to je i navázaná AI - třeba skřeti půjdou prvně po tlusté kořisti (více masa) a pak až po tenčí a hubenější. Systémy nově zohlední i pokrývku hlavy včetně míru vlasatosti/vousatosti postavy. Ty bezvousé/bezvlasé budou penalizovány bez pokrývky hlavy na chladu, naopak ty zarostlé budou mít větší šanci že chytnou parazity a blešky. Proto bude dobré pravidelně si porost mýt - opět systém navázany na vodní plochy a vany v hostincích, nově i sprchové kouty. K dispozici též speciální item "vanička" a "kýbl" naplnitelný z čutor, vědra, pohárů a soudků na vodu avšak s nižším koeficientem mytí.

Stačí?
Naposledy upravil(a) labir dne 8. 11. 2007 13.19, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
mkov
Příspěvky: 304
Registrován: 9. 9. 2006 14.03
Bydliště: Mladé Buky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mkov »

labir píše:
:megalol: :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:
Zkušenost je nejlepší učitelka, jen je někdy příliš drahá.
Jsem zodpovědný za to co píšu ale ne za to co čtete!
http://mkov.wz.cz
Uživatelský avatar
Pitikule
Příspěvky: 1081
Registrován: 4. 8. 2006 14.21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pitikule »

Labire tos musel psat vecnost :huh1:
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

labir píše:………
jo skvěle díky tohle téma považuju za uzavřené
díky za odpověd
//eště edit sem si to přečet znova a podrobně a *padá mu čelist na zem* to fakt jde?
to byla jenom řečnická otázka nepotřebuju už odpověd na to jestli to jde.
PODPIS
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

Hmmm..myslím, že by bylo dobré zohlednit i barvu kuže dotyčné postavy. Systém by pak vyhodnotil, zdali je dostatečně zakryta proti slunečním paprskum. To se netýká postav s tmavou pokožkou. Posuzovalo by se množství pigmentů. Případně by mohla postava se svetlou kuží tmavnou/opalovat se/rudnout, po určitém čase který bude na sluníčku. Od toho jsou odvislé mazací krémy a mlíka s vysokým faktorem, přípdně levnější prostředky s nízkým faktorem....pochopitelěn je potřeba navázat i systém úpalu/úžehu a spálení kůže s případnou rakovinou. Což si myslím, že není problém systémově ošetřit.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Odpovědět