Monk Endurance (Monk speed)

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Monk Endurance (Monk speed)

Příspěvek od kucik »

Vzhledem k pracim na Eq3 bych se primlouval za feat, nebo cokoliv, co by umoznilo mnichum chodit normalni (nezrychlenou) chuzi.
Kdyz odhlednu od toho, jak pri chuzi mnich vypada, je i docela neprijemnym zpusobem pohybu popojit, pockat na ostatni, popojit, pockat.…

Rozdil 10% - 20% moc neznamena, ale vys uz je to docela markantni.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Fryn
Příspěvky: 635
Registrován: 31. 7. 2006 21.39

Příspěvek od Fryn »

Přesně tak. Tohle mi docela vadilo, když jsem hrál mnicha na Thalii. Tam jsem to chtěl vyřešit žádostí na DM jestli by si postava nemohla nechat vyrobit nějaké speciální závaží, které by ji zpomalovalo kdyby si ho připla na nohy, ale feat by byl určitě lepší. Myslím, že pro mnicha by neměl být zase takový problém se trochu hlídat a chodit "normálně" :smile: .
"Asi zase zastřelím televizi, Featherstoneová..." Herr Starr, Preacher
kokosak
Příspěvky: 2955
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Tak choďte v Search módu :smile: Pro mnichy pokročilejší Search + Hide
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

V search módu chodí všichni (kdož můžou), v search+hide by byli zase moc pomalí a navíc by měli problémy s tím kdo je vidí/nevidí (páč pokud se nepletu, tak mnichové si body do H/MS dávají).

Hlavně je třeba dát pozor na to, aby se to dalo v boji rychle vypnout (čtěte: nesmí to být dělané pomocí dialogu).
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

V search modu chodit nemuzu. Elf ma keen sense a proto search mode nema. Item (rikejme tomu trebas boty se zavazim) by taky nebyl spatny, ale musel by se menit podle levelu (vzrustajici rychlost). Ale asi by nebyl problem udelat boty s -20%, -40% -60% a -80%. Zmena bot jednou za sest levelu neni zase tak strasna.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Ten feat by byl nejschůdnější. Spomalení s propočítáním na lvl mnicha. Možná kdyby velký L požehnal, tak v EQ3 by něco takového mohlo být.
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Ten feat by ale byl fajn pro všechny. Pokud by šla pomocí pokročilého ovládání postavy nastavit ta penalizace (třeba po 10% kroku) a zároveň by se dal ten feat zapnout/vypnout kdykoliv bez akce, pak by ho využili i rasy s Keen Sense, a mě by se hodil třeba k simulaci kulhání ap.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Mno prosil jsem o tenhle feat pro nektere rasy myslim uz pred Eq2. Bohuzel...
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Carda
Příspěvky: 32
Registrován: 23. 9. 2007 14.56
Kontaktovat uživatele:

feat

Příspěvek od Carda »

myslim že by se to sem hodilo,i z hlediska rp se mnich asi někdy projde v klídku a nebude se pořád pohybovat jako by za ním hořelo
eqileus
Příspěvky: 173
Registrován: 25. 2. 2007 20.30

Příspěvek od eqileus »

No myslim že už se to někde dořešilo... Featem bys vyvolal rozhovor (Pokročilá kontrola postavy) - pokud by však byla postava ohrožena, nešlo by ten rozhovor vyvolat a postava by nemohla zdrhat...
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1653
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

JJ už se to tu řešilo, ale zdá se že není možnost jak to udělat.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

Podle mě to musí jít. CEPový koně maj taky skriptík, kde lze nastavit rychlost jejich chůze/běhu. Akorát těm botám nelze nastavit -20% /-30% atd. zpomalení přímo ve vlastnostech předmětu, ale musí se to připsat v OnEquipItem skriptu.
Game ID: Reverend_Malthas
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

No, já už jsem kdysi uvažoval o tom mít feat, který funguje jako switch, tj. je bez dialogu, který zapíná/vypíná tu penalizaci. A k tomu by se v pokročilém ovládání postavy určovala hodnota té penalizace v procentech. Ta už nemusí jít měnit okamžitě.

Vyřešilo by to problém s rychlým vypnutím penalizace při boji a zároveň by si to zachovalo obecnost, takže by to využily i ostatní postavy při kulhní, cválání s koníkem ap. Otázka je jen, jak by se to chovalo v případě chození ve vodě ap., ale když to labir nějak vyřešil s Extras runami, tu by to šlo snad taky.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ano to je technicky možné, ale stále je tu hromada věcí které s tímhle kolidují - konkrétně EXTRAS, subrasy a vodní plochy. Zatím nevím jak to udělat aby to nekolidovalo. Respektive jak to udělat aby fungovalo oboje/troje najednou a nedalo se to zneužívat typem, "vlezu do vody se zapnutou penalizací, pak ji vypnu a voda na mě nemá zpomalovací efekt" a podobně. Bez toho to pustit nemůžu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

labir píše:Ano to je technicky možné, ale stále je tu hromada věcí které s tímhle kolidují - konkrétně EXTRAS, subrasy a vodní plochy. Zatím nevím jak to udělat aby to nekolidovalo. Respektive jak to udělat aby fungovalo oboje/troje najednou a nedalo se to zneužívat typem, "vlezu do vody se zapnutou penalizací, pak ji vypnu a voda na mě nemá zpomalovací efekt" a podobně. Bez toho to pustit nemůžu.
Věřím že dát to dohromady není snadné.. Ach jo... "Stará a ohraná písnička: Kdyby se věci nezneužívaly, bylo by o stovku omezení míň a o tisíc možností víc." :bang: :cry2:
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Ja by som napriklad odobral postavam featy monk endurance (koli tej rychlosti) a keensense (koli nemoznosti zapnut detect mode aby postava sla pomalsie). Namiesto toho by sa spravili 2 featy ktore by monk endurance a keensense pridavali/odobrali postave ako item property bonus feat.

Vzhladom nato ale ze by stare postavy museli podstupit delevel alebo upravu cez gff editor tak je tento sposob nie moc efektivny ze?

Nj jedno z mala moznosti (ked nepocitam EffectMovementSpeedDecrease ktory koliduje)
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Odpovědět