
přiklad:
Je skupina postav se zlym přesvědčenim, dve tak trošku vynikaji, ne třeba jen silově, ale i vudcovsky, intrikuji proti ostatnim aniž to ony kumpáni-oběti vědí, a ve fazi jedne z docela šilenych intrik, ktera se už musi provalit na posledni chvili, bez šance návratu, ani zachrany poškozených(žadna vražda, třeba jen docela dobrá krádež, rozdeleni gangu..) hrači misto aby řešili věc IC tak rozjedou "tomu parchantovi" flame do tellu...

Pokud hrajete postavu se zlym přesvedčenim s vice takovýma postavama(evil), tak od těch napohled nejhoršich(zvlašt když mluvi huř jak dlaždič se sklony k sadismu) to prostě čekat musite.. Skuste řešit situaci IC a ne se OOC vyptavat, je to velmi nepřijemne a kazi to dojem ze hry. Postava ani třeba nevi že se znate v realu, tak to neberte tak zle

A pokud hrajete postavu s jinym než zlym přesvědčenim a nějaké dvě(tři, čtyři... :D ) postavy vás slangově "podělají" o nějaký ten peníz, vaši pověst a podobně, tak bych byl taktež rad za IC řešeni..