Když se plížím, a kliknu na nepřátelské NPC, vydám se k němu, stále ve skrytu a ukážu se teprve až když skutečně zaútočím. Když ale kliknu na neutrální (modré) NPC , okamžitě se vyloupnu z Hidu (a běžím si s nimi promluvit). To je trochu problém v lokacích, kde je hodně takových NPC na sobě nebo nejsou vidět (např. přes koruny stromů). Kolikrát se mi už stalo, že jsme kvůli nějakému netopýrovi nebo sově dostal lekci běhu od medvěda nebo jezevce.
Vím že se to dá řešit tabulátorem, ale to se mi nelíbí - ono zeleně nebo modře nebo jak svítící fleky na atmosféře hry moc nepřidají.
Proto se ptám, nešlo by někde nějak nastavit, aby se postava vyloupla z Hidu až když bude skutečně u toho NPC, podovně jako když na to nepřátelské útočí ?
Neutrální postavy a Hide
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Neutrální postavy a Hide
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Jistěže mohu, ale pak když jdu... tak se špatně povídá s ostatními. Navíc je to neřešení problému jako jeho trpění (když ti v koupelně nebude svítit lampa, můžeš se sice sprchovat s otevřenými dveřmi ale není to ideální).
Pokud by to nešlo nastavit uživatelsky někde v hře... lze s tím něco udělat v systému hry ? Klidně si počkám na EQ3.

Pokud by to nešlo nastavit uživatelsky někde v hře... lze s tím něco udělat v systému hry ? Klidně si počkám na EQ3.

Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38