cybermisa píše:Ale mate pravdu, od te navrhnu na DM foru po prvnim varovani napodruhe level dolu … Ciste OOC …
Ehm.…. nemysliš važně doufam
Naprosto. S jakymkoli hracem jsem ochoten danou situaci probrat, popovidat si, upozornit ho a stravit nejaky ten cas vysvetlovani a varovanim. Zodpovim pripadne otazky a oficialne udelim varovani. Vzhledem k tomu, ze opakovane vysvetlovani je ztrata meho casu a jde na ukor hry s temi hraci, co pravidla neporusuji.
Level dolu bude z psychologicke hlediska dobry strasak
1.Kdyby to aspoň mělo nějakej solidní důvod, ale jít tam jen tak pozabíjet skřety, vybrat jim kapsy a skočit si tam za pár herních dní zase pro obsah kapes, nebo obsah truhly kde maj svoje poklady... To mi přijde jako nuda (ale budiž, baví vás to...)
2.Nespočetněkrát jsem zaznamenal probíhání placelablů zábran u skřetů někde za hobitínem (je to bug, NEPAMATUJI SI že by ho někdo z těch co tam chodí nahlásil...) Jistě proč by to dělal, jelikož je to sekundární možná cesta jak utéct, když vám odříznou první...
3. Zbabělost... Vidím že prohrávám, klidně tam nechám ostatní a uteču si restnout do další lokace kde mi systém nehodí hlášku: Nemůžeš odpočívat když jsou poblíž nepřátelé... tj zneužívání přechodů
Nemluvím konkrétně, ale všechny tyto tři body jsem viděl u hodně hráčů...
Já osobně nemám potřebu za lootění trestat, dokud nemá postava například na učtu 7 milionů jako jeden hráč co tu hrál...
A když už vás od toho nic neodradí tak sakra aspoň nezneužívejte chyby hry a dejte tomu nějakej důvod...
Toť moje vyjádření k této debatě...
Wanting something does not give you the right to have it.
Inu, uvidíme jaký bude systém. Nevidím však za moc dobré posuzování DM jestli postava je či není creeper, sám s tím mám spíš negativní zkušenosti.
Edit: možná bych to už i spláchl a hodil do koše, topic o... a občas se tu mihnou i věci u kterých se u jednotlivých lidí dost divím, že to vypouštěj. Asi sem to nepochopil jak to myslejí.
No taky mi někdy přijde jako hlavní problém, že když DMko chce strhnou expy, tak by to nejdřív hráči mělo napsat z jakého důvodu to dělá a né je strhnout a pak to řešit a nebo ani to. Od hráče se pak doví nějaké informace a vyvrátí (ale taky nemusí vyvrátit) to jeho názor proč to strhnout, ale jasně, když už nějakého hráče varujete po desáté, tak je to něco jiného.
Labirova reakce na nedávnou příhodu se snowmanem :
1. Když je někomu strženo xp bez OOC vysvětlení ať se pokud možno ihned ozve do DM kanálu. Postihy na xp se dávají vždy s vysvětlením proč byl postih udělen, jinak by neměly výchovný charakter, ale byla by to jen buzerace.
Co se týče topicu, nevidím problém se mimo hru zkontaktovat s daným DM/DS a situaci s ním vyřešit, prodiskutovat a případně renoncovat či ponechat. Mýlka může být na jedné i druhé straně. Argumentace ohledně situace IC a její OOC vysvětlení je podle mě soukromá věc, kterou je jednoduše ZBYTEČNÉ řešit na fóru, protože se to vždy strhne do hádky O NIČEM.
Osobně vidim trochu chybu v přístupu, který mě i donutil zde přestat hrát. Je jasně řečeno, co za hráče tu nemá být, jaké chování tu nemá být. Bohužel furt je to právě tento fenomén, který kazí všem hru. Creepeři jsou dlouhodobě mučeni, DM/DS jsou permanentně naštvani protože je musí řešit a normální hráči trpí nepřítomností DM bojujících s ono zmiňovanou skupinou. Doporučil bych zkrácení základní doby řešení creeperů. Nedáš pokoj, tak vytahnout postavu na odlehle místo a lidsky si s ní promluvit, nepomuže, kick...nazdar bazar a dál to neřešit. Zbylej čas pak využít k oživení atmosféry ve hře. Nelovit hráče v hrobkách a podobný věci, ale vytvořit společnou silou i několika DM řešitelný lidský úkoly, které hře vrátí to, proč ji lidé hrají...
OneIceOne píše:Doporučil bych zkrácení základní doby řešení creeperů. Nedáš pokoj, tak vytahnout postavu na odlehle místo a lidsky si s ní promluvit, nepomuže, kick...nazdar bazar a dál to neřešit. Zbylej čas pak využít k oživení atmosféry ve hře. Nelovit hráče v hrobkách a podobný věci, ale vytvořit společnou silou i několika DM řešitelný lidský úkoly, které hře vrátí to, proč ji lidé hrají...
Wendigo píše:No o samanech kouzlici devaty okruh se toho povida hodne a melo by se to i nejak herne vysvetlit protoze "jen tak jako paka proti creeperum" to ma dost velky dopad na velky okruh RP hracu a je to vice mene dost postavene na hlavu, jsou to jenom skreti a kouzli jako velmistr univerzity eh...
nemužete šamany srovnávat s těma z mag. unioverzity..šamani umí kouzlit skutečná kouzla..a nejsou to pouťoví baviči...to vypovídá o všem....a to jste neviděli skutečný šamany...ti umí i 15 kruh.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere! Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Wendigo píše:No o samanech kouzlici devaty okruh se toho povida hodne a melo by se to i nejak herne vysvetlit protoze "jen tak jako paka proti creeperum" to ma dost velky dopad na velky okruh RP hracu a je to vice mene dost postavene na hlavu, jsou to jenom skreti a kouzli jako velmistr univerzity eh...
… i když nikdy na univerzitu nechodili.
Jo, s tímhle taky souhlasím.
Nic proti, ale toto je naprosty fam. Na EQ nejsou bezna NPC s devatym kruhem, vetsinou jde o ciste unikatni bosse. Tato narazka patrila nejspise na skretiho mystika, ktery sice kouzli Mordekainovu disjunkci (9. kruh), ale krome dispellu toho moc jineho neumi … Kazdopadne soucasti RP jsou i IC sirene famy, ale ty prosim netahejte na forum. Krom toho tezko srovnavat s Arcimagem, pac by se dalo spocitat na prstech jedne ruky, kolik PC jej vlastne videlo v akci a jak kouzli, ze?
Akira píše:nemužete šamany srovnávat s těma z mag. unioverzity..šamani umí kouzlit skutečná kouzla..a nejsou to pouťoví baviči...to vypovídá o všem....a to jste neviděli skutečný šamany...ti umí i 15 kruh.…
Na EQ takto silna NPC nejsou, na druhou strany nikdo netvrdi, ze Mistri na MUNI jsou systemove nejsilnejsi NPC magove na Desce. Uz jenom nemoznost menit skladbu jejich naucenych kouzel, definovanych pri tvorbe v toolsetu, svazuje DM ruce a resi se to jinak …
Akira píše:nemužete šamany srovnávat s těma z mag. unioverzity..šamani umí kouzlit skutečná kouzla..a nejsou to pouťoví baviči...to vypovídá o všem....a to jste neviděli skutečný šamany...ti umí i 15 kruh.…
Na EQ takto silna NPC nejsou, na druhou strany nikdo netvrdi, ze Mistri na MUNI jsou systemove nejsilnejsi NPC magove na Desce. Uz jenom nemoznost menit skladbu jejich naucenych kouzel, definovanych pri tvorbe v toolsetu, svazuje DM ruce a resi se to jinak …
to byl žert s kapkou ironie ….a rýpnutí si do toho, že jsou kouzelníci z MUNI pouťoví baviči
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere! Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Akira píše:to byl žert s kapkou ironie ….a rýpnutí si do toho, že jsou kouzelníci z MUNI pouťoví baviči
Tak jednou jsme přesílený stroje na zabíjení, pak se na nás křičí za to, že chceme umět ovládat prostor i čas a teď už je špatně i dělání ohňostrojů? Některým elfkám se prostě nezavděčíme (a to kdybyste viděly magionovej ohňostroj...)
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Akira píše:nemužete šamany srovnávat s těma z mag. unioverzity..šamani umí kouzlit skutečná kouzla..a nejsou to pouťoví baviči...to vypovídá o všem....a to jste neviděli skutečný šamany...ti umí i 15 kruh.…
Na EQ takto silna NPC nejsou, na druhou strany nikdo netvrdi, ze Mistri na MUNI jsou systemove nejsilnejsi NPC magove na Desce. Uz jenom nemoznost menit skladbu jejich naucenych kouzel, definovanych pri tvorbe v toolsetu, svazuje DM ruce a resi se to jinak …
to byl žert s kapkou ironie ….a rýpnutí si do toho, že jsou kouzelníci z MUNI pouťoví baviči
Vsak ja to pochopil Jenom jsem se tim snazil naznacit, kdo by vyhral, vzato ciste systemove Ale o tom to neni … Takova situce stejne nenastane …
cybermisa píše: Krom toho tezko srovnavat s Arcimagem, pac by se dalo spocitat na prstech jedne ruky, kolik PC jej vlastne videlo v akci a jak kouzli, ze?
Zapomněl jsi dodat: Kdo to vůbec přežil aby mohl vyprávět?
Souhlasím s Woodoo...myslím že by bylo lepší kdyby se to nejdříve řešilo a až potom by se braly expy.předešlo by se možná pak zbytečně dlouhým hádkám a Dm by stanovilo přesnou míru přestupku.Když ale nejdříve seberou expy. nejsou pak už ochotni něco vrátit protože by tím uznali svojí chybu a ty přece dm nedělají.…
PS:na nikoho tím nenarážím..jenom sem se o tom bavil s několika hráči kteří by to taky uvítali..
Victor Gall - 3x proklet, ...upálen 1121
člověk časem lituje všech svých hříchů, ale hlavně těch, které zapomněl spáchat.