Smrt NPC

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Smrt NPC

Příspěvek od steel_martin »

Tak nějak mě napadlo, možná je to blbost, ale uvažoval jsem na tím, že to zahrnu do svého modulu.

Přemýšlel jsem, jestli by nebylo možné u některých NPC (např. lidská rasa, silnější NPC vůbec) udělat systém umíráni podobný jako je tomu u PC. Tzn. životy -1 až -9 dodělává na zemi, -10 smrt.
(Popř. určitý časový interval před přímou smrtí) Hráč by se potom mohl rozhodnout jestli NPC "dodělá" nebo ho nechá vykrvácet.

Vim, že mi asi všichni budou namítat, že stejně spoustě hráčů jde jen o loot z potvory a že to nemá cenu, ale myslim, že spousta postav bojuje třeba jen z povinnosti (obrana) a takové odcházení z bojiště za zvuku sténání umírajících skřetů může mít zajímavý účinek..

:smile:
Game ID: Reverend_Malthas
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Už vidím to chození po bojišti a dorážení zraněných =) Hustej nápad =)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Technicky velmi obtížné. NWN rozlišuje PC a NPC a pokud je NPC s hp pod nulou je hned mrtvé.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

Pravda.. asi jo. Jediná možnost by asi byla dát na OnPhysicalAttacked něco ve smyslu POKUD stavHP = třeba 5% tak znehybnit, lehnout a o pár chvil dál by potvora pošla.

:idontno:
Game ID: Reverend_Malthas
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

steel_martin píše:Pravda.. asi jo. Jediná možnost by asi byla dát na OnPhysicalAttacked něco ve smyslu POKUD stavHP = třeba 5% tak znehybnit, lehnout a o pár chvil dál by potvora pošla.

:idontno:
A to by byla asi silena zatez serveru, kontrolovat toto v boji u vsech potvor :ermm: A navic lagy do toho … Ale myslenka je to vazne moc pekna, mne by se to take libilo :biggrin:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Zátěž to není prakticky žádná (nebo dost malá), ale prozatím vidím několik problémů které by to neslo. Namátkou:

* Bestie s málo hp - 5% je prakticky 0, muselo by se to počítat nějak složitěji.
* Nutnost vypnutí AI při "bezvědomí".
* Nemožnost vypnutí příležitostňáků. Muselo by se dělat nějakým efektem (jako omráčení), jenže i to buguje (např. sražené elementály).
* Problémy u bestií co takhle srazit nejdou a nedají se poznat přes rasu nebo druh.
* Problémy u nesmrtelných bosů (těch co jdou jen zahnat).
* Další drobnější problémy.

Takže zatím mi to vychází že je z toho kupa problémů na malý požitek.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

labir píše:* Nemožnost vypnutí příležitostňáků. Muselo by se dělat nějakým efektem (jako omráčení), jenže i to buguje (např. sražené elementály).
Tohle by byl docela problém - takhle procházet po bojišti mezi umírajícíma potvorama, který by ale útočily :D Příležitosťnák neni snadný obejít - útočí paralyzovaný a dokonce i zkameněný potvory :D Možná sražení nebo spánek třeba by zafungoval :biggrin:

Těžko říct, jaká by byla využitelnost (a jestli by to šlo odladit, aby to nebugovalo)… a je to i celkem trocha práce :)
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Ehm mno škoda..ale hold pacifisti budou muset bandity dobíjet klasicky no :shades:

EDIT: mno tedy myslel jsem jako že nebude žádná možnost dobít banditu do bezvědomí a tvářit se jako milý človíček
Naposledy upravil(a) Nalk dne 27. 1. 2008 21.06, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Tak já už jsem párkrát nepřátele dorážel i bez systému, heč .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Odpovědět